חודש אוגוסט 2019- מזל בתולה

 

חודש אוגוסט 2019 נפתח ב 1 לחודש עם ירח חדש במזל אריה ועם מרקורי במזל סרטן שמסיים את הרטרו שלו ב 15 לאוגוסט ירח מלא במזל דלי ומרקורי הגיע לאותה מעלה באריה שהתחיל את הרטרו (צל  רטרו) ב 11 באוגוסט יופיטר בקשת מסיים את הרטרו שלו ב 12 לחודש אורנוס בשור מתחיל רטרו. כלומר מרקורי יופיטר ואורנוס משנים כיוון והשמש והירח בצמידות ב 1 באוגוסט במזל אריה –  מחזור חדש אנרגית הקיץ החום של אריה המזל הכריזמטי היצירתי והחיבור ללב לעשות מה שאוהבים.

מקבץ כוכבים במזל אריה אצלכם זהו הבית ה – 12 בית של סיומים – בית שמסיים את גלגל המזלות ומתחילים מחדש מחזור נוסף בבית 1/האופק. כשיש ירח חדש בבית 12 זה סוף והתחלה חדשה בכל מה שקשור לבית 12 – עם האנרגיה היצירתית, הראוותנית, הגאווה והכבוד הכריזמה וההנאות שמזל אריה מביא אתו.

בית 12 מעצם היותו אחד לפני הבית הראשון יש בו את המקום של "מאחורי הקלעים" יכול להיות גם אנשים שעובדים מאחורי הקלעים כמו הצלם או המלבישה ומעצבי התאורה והתפאורה שהם לא השחקנים בסרט או במופע. כל מה שנעשה בפרטיות ולא לאור היום או לפני המצלמות. מה שקורה בבית 12 מלבד שרות ואהבה לכולם ללא תגמול הוא שאין לנו שליטה משהו קרמתי מעבר לנו. נקרא גם הרחם הקוסמי כאשר בבית 1 יוצאים לעולם-נולדים. ידוע גם במקום של ביטול עצמי ושעבוד הבית שמראה את החולשות שלנו זה מצד שני יכול להראות את החוזק המוסתר. בית של תת-המודע שנסתר מאתנו. בית 12 נחשב למקום מפלט וגם למקומות סגורים של מוסדות אשפוז לגוף ולנפש, בתי סוהר  נחשב גם לבית של שעבוד ועבדות – אין כוח התנגדות ויש ביטול עצמי. זהו בית של אויבים סמויים ואף אנחנו יכולים להיות האויבים של עצמנו וליפול להתמכרויות ולשעבוד נפשי אישי והקרבה ואלו לא חייבים להיות אנשים שוויתרו על עצמם למשל מנהיגי עולם כמו הנרי קיסינג'ר או טוני בלייר יש להם שמש בבית 12 הם הקריבו למען שרות למדינה את חייהם הפרטיים. בית 12 זה מקום במפה האסטרולוגית שיש בו התבודדות, פרישות, בדוד הסביבה בין אם זה במוסדות בין אם מתוך בחירה לשרת אחרים ובין אם מבריחה מהמציאות והתמכרויות. זהו בית של הקרבה התנדבות עזרה וויתור על עצמך חמלה והזדהות יתר עד כדי איבוד זהות אישית והגעה של מצב קורבני. הכל תלוי איזה כוכבים נמצאים אצלכם במפת הלידה בבית 12 ומה המאפיינים והתכונות שלהם ביחד עם המעברים בשמים שקורים כאן ועכשיו. בכל מקרה בית מעניין שיכול לתת כוח / חולשה, סגירת מעגלים קרמתיים/וכניעה למשהו רוחני מיסטי גבוה ממך.  ראו סרטון על בתים אסטרולוגים באופן כללי.

18 לאוגוסט מקבץ הכוכבים עובר למזל בתולה בתחילה מרס נכנסים למזל בתולה בשבילכם הבית הראשון ופה עם הירח החדש בסוף אוגוסט אתם יכולים להיות כל מה שתרצו חלון הזדמנויות נפתח גם מרקורי השליט של בתולה ממהר להיכנס לבית שלום וחגיגת יום ההולדת בעיצומה ובלא הדרה יום הולדת שמח !

ב 18 באוגוסט מרס עובר למזל בתולה, זהו כאמור הבית הראשון – אתם !  וונוס ב 21 לאוגוסט השמש נכנסת למזל בתולה ב 23 לחודש אוגוסט ומרקורי ב 29 וב 30 באוגוסט נכנס למזל הבית שלו במלוא הדרו תפארתו ויכולות החשיבה והעשייה הפרקטית שלו. ירח חדש במזל בתולה 6 מעלות ו47 דקות כאשר אורנוס 6 מעלות 28 דקות במזל שור זווית הרמונית תומכת ומפתיעה הזדמנויות מרעישות לחשיבה ומציאת פתרונות לבעיות ועניינים שהיו תקועים זמן רב!!! חלון ההזדמנויות נפתח; לעשיה עם מרס, ולאהבה ויחסים חברתיים עם ונוס וזווית הרמונית גם לכל הפלנטות בגדי : שבתאי שאוהב דברים לאורך זמן, ולפלוטו שמוחק ובונה חדש, וזנב הדרקון שמשחרר גם שהזווית הזו אינה מדויקת עכשיו לפלנטות בגדי מבחינת אלמנט האדמה יש פה שרימה הרמונית ותמיכה מהחבר'ה הכבדים שבתאי ופלוטו וכמובן הזנב שמשחרר מה שלא מתאים יותר.  בקיצור משולש הרמוני בין בית 1 בתולה – האופק שלכם ואיך אתם פוגשים את העולם, בית 5 – הבית של היצירה, הילדים, הרומנים, הכיף בחיים, והדרמה הכי טובה בעיר שם יושב אצלכם  מזל גדי עם הזנב פלוטו ושבתאי ; שליט גדי ובית 9  – הרחבת אופקים בין בנסיעות ובין בלימודים אמונות ענייני חוק והבית ה 9 שלכם במזל שור – המעשי המתמיד ומחובר לחושים מאוכלס  על ידי אורנוס המהפכן שואף לעצמאות ולחופש שוויוני, אורנוס מפתיע כמכת ברק . ירח חדש במזל בתולה המזל שלכם נותן לכם סיבה טובה ליום הולדת שמח חלון של הזדמנויות יוצאת מן הכלל מהימים האחרונים של אוגוסט ולתוך תחילת ספטמבר.

דילוג לתוכן