חודש אוגוסט 2019 – מזל אריה

בני מזל אריה החודש זה החודש שלכם מזל טוב ליום ההולדת ! זהו ירח חדש במזל שלכם לא רק פותח את אנרגיית החודש הזה אלא פותח שנה שלמה עד יום ההולדת הבא שלכם

חודש אוגוסט 2019 נפתח ב 1 לחודש עם ירח חדש במזל אריה ועם מרקורי במזל סרטן שמסיים את הרטרו שלו ב 15 לאוגוסט ירח מלא במזל דלי ומרקורי הגיע לאותה מעלה באריה שהתחיל את הרטרו (צל  רטרו) ב 11 באוגוסט יופיטר בקשת מסיים את הרטרו שלו ב 12 לחודש אורנוס בשור מתחיל רטרו. כלומר מרקורי יופיטר ואורנוס משנים כיוון והשמש והירח בצמידות ב 1 באוגוסט במזל אריה –  מחזור חדש אנרגית הקיץ החום של אריה המזל הכריזמטי היצירתי והחיבור ללב לעשות מה שאוהבים.

מקבץ כוכבים במזל השמש שלכם מה שאומר שאתם הכי חשובים פה אחרי כחודשיים האחרונים במיוחד יוני ויולי סוף סוף הגענו לשיא החום תרתי משמע חם בחוץ וחם בפנים ואריה שייך למזל קבועים עומדים על דעתם וכמזל אש מלאי אהבה וכריזמה הם מאותגרים עם הירח החדש שהיה לנו ב 1 לחודש על ידי אורנוס שנמצא במזל שור שהוא מזל קבוע אבל שייך למזות האדמה המעשיים ואורנוס שהוא המהפכן שואף לעצמאות ויוצא דופן מביא לירח החדש עם כל הכוכבים האישיים שם מרס ונוס שמש ירח ותיכף ב 11 לחודש יצטרף גם מרקורי למזל אריה  שפחות משעה אחרי הירח החדש התחיל ללכת ישר במזל סרטן – סיים את הרטרו וכשכוכב משנה כיוון ועומד יציב הכוח שלו עצום.

כל ההרכב הזה מביא רוח חדשה רוח שונה מציאת פתרונות וחשיבה מחוץ לקופסא התחלה חדשה יצירתית משהו שאוהבים לעשות מהלב נהנים אתם יכולים להספיק המון החודש בלי שום עכבות זמן טוב לשמור על ענייני בריאות וכושר עם מרס במזל שלכם ומרקורי כאמור יצטרף זה טוב לכתוב או לדבר להביע עצמכם במה שחשוב ויקר ללבכם.

ב 15 לחודש הירח מהמזל שלכם הגיע לבית ממול וזה בית הזוגיות שלכם ועכשיו יש לנו ירח מלא במזל דלי ההופכי לכם ומודבר על הזוגיות שלכם האחר שנמצא מולכם משהו במערכת זוגית הגיע לשיא אולי לסיום לפעמים מביא שינויים בתוך מערכת יחסים קיימת איך שאתם רואים אותה או שינוי התנהגות של בן/בת הזוג במערכת היחסים וכמו כן מערכות יחסים עסקיות ועכשיו הירח מאיר את המצבים הללו ויתכן שזהו הזמן לעשות משהו בעניינים אלה.

ב 18 באוגוסט מרס עובר למזל בתולה שזהו תחום חיים שקשור עם ענייני כספים ורכוש כמו גם הכישורים שלכם הערך העצמי ולא רק ערך הרכוש ואיך אתם מרוויחים כסף. ואחריו עוברים לבית הכספים שלכם גם וונוס ב 21 לאוגוסט השמש נכנסת למזל בתולה ב 23 לחודש אוגוסט ומרקורי ב 29 וב 30 באוגוסט ירח חדש במזל בתולה 6 מעלות ו47 דקות כאשר אורנוס 6 מעלות 28 דקות במזל שור זווית הרמונית תומכת ומפתיעה הזדמנויות מרעישות לחשיבה ומציאת פתרונות לבעיות ועניינים שהיו תקועים זמן רב חלון ההזדמנויות נפתח לעשיה עם מרס ועם ונוס לאהבה ויחסים ובעקרון קשר לא מדויק כי הזווית גדולה גם לכל הפלנטות בגדי שבתאי שאוהב דברים לאורך זמן ופלוטו שמוחק ובונה חדש וזנב הדרקון שמשחרר. בקיצור משולש הרמוני בין בית 2 בתולה בית 6 גדי ובית 9 שור כסף עבודה ובריאות  פרסום וחו"ל ועניינים חוקיים וכל התחומים הללו יקבלו הזדמנות יוצאת מן הכלל מהימים האחרונים של אוגוסט ולתוך תחילת ספטמבר.

דילוג לתוכן