חודש אוגוסט 2019 – מזל דגים

בסוף חודש אוגוסט ולתוך תחילת ספטמבר חלון הזדמנויות מיוחד נפתח עם הירח החדש בבתולה בתי התקשורת שלכם 3 ו 11 בתים חברתיים וחברותיים ביחד עם בית 7 בית הזוגיות והבית של הקשרים האישיים ;  אחד על אחד מקבלים תנופה ייחודית ומפתיעה

בני מזל דגים ההתחלות החדשות בחודש אוגוסט קורות בבית 6 במזל אריה אצלכם זה אומר התחלה חדשה בעבודה אולי קידום ו/או כניסה למחלקה חדשה במקום העבודה שינוי מרענן וכמו כן התחלה טובה לכל מה שקשור עם ענייני בריאות וכושר גופני דיאטות וכיוצא באלה על מנת לשמור על שגרת החיים.

ב 30 באוגוסט הירח החדש במזל בתולה ישפוך אור ומיקוד להתחלות חדשות בכל מה שקשור לזוגיות שלכם בין אם זוגיות קיימת מתחדשת ובין זמן טוב לרומנים חדשים כי הירח הזה קורה בבית 7 בית הזוגיות שלכם. והירח הזה בסוף החודש ולתוך חודש ספטמבר מביא משב מרנן התחלות חדשות מפתיעות שלא ציפתם להן בכל מה שקשור בתחומי חיים במזלות האדמה שלכם ; בתולה גדי ושור כאשר אורנוס בשור הרמוני עם הירח החדש בבתולה ושניהם הרמוניים עם כל הפלנטות שבמזל גדי – וזה קורה בבית 3 מזל שור עם אורנוס- בבית 7 מזל בתולה והירח החדש ובבית 11במזל גדי עם פלוטו שבתאי וזנב דרקון. צפו להפתעות ולהזדמנויות שכדאי לעלות על הגל שלהם דברים יוצאי דופן והתחלות חדשות וחשיבה שונה ופתרונות יצירתיים לדברים שהיו תקועים הרבה זמן.

דילוג לתוכן