חודש אוגוסט 2019 – מזל עקרב

חודש אוגוסט 2019 – מזל עקרב

נגיעות קצרות לגבי המזלות האסטרולוגים בסרטון שהעליתי ליו-טיוב  הירשמו לערוץ שלי ותקבלו עדכונים על סרטונים נוספים שאני מעלה

 

החודש הדגש על בית 10 – בית הקריירה ובית 11 הבית החברתי שלכם: לפניכם התאריכים ;-

ב 1 לאוגוסט ביום של הירח החדש מרקורי הולך Direct הילוך ישיר ב 23 מעלות ו 56 דקות במזל סרטןמרקורי מסיים את הרטרו  זהו זמן טוב לעשות עסקים לחתום על חוזים והתקשורת יותר קלה הניידות נסיעות ומדיה טכנולוגיות זמן טוב לתקשורת והבנות במשפחה. ב 11 לאוגוסט מרקורי יגיע למעלה שהיה בתחילת ה Retrograde שלו ועוד  ב 11 לאוגוסט יופיטר גם הוא Direct מסיים רטרו במזל הבית שלו קשת ואורנוס מזל שור מתחיל את הרטרו שלו ב 12 באוגוסט. חודש אוגוסט חודש שבו 3 פלנטות משנות כיוון ועומדים Station Direct or Retrograde  בכל מקרה כאשר כוכב Station יש לו כוח עצום וזה קורה כמה ימים לפני הירח המלא שיחול ב 15 לאוגוסט במזל דלי.

מקבץ כוכבים במזל אריה השייך לקבוצת המזלות הקבועים אשר נוטים לעמוד על דעתם וכמזל אש מלאי אהבה וכריזמה במזל אריה נמצאים: הירח השמש מרס וונוס ב 11 לחודש גם מרקורי יצטרף לאריה הירח החדש וכל מקבץ הכוכבים באריה  ב 1 לחודש  מאותגר על ידי אורנוס שנמצא במזל שור מה שנקרא זווית של 90 מעלות. שור אף הוא מזל קבוע ושור משתייך למזלות האדמה המעשיים. כל ההרכב הזה מביא רוח חדשה רוח שונה מציאת פתרונות וחשיבה מחוץ לקופסא התחלה חדשה יצירתית משהו שאוהבים לעשות מהלב נהנים אתם יכולים להספיק המון החודש בלי שום עכבות.

הירח החדש באריה עבורכם נמצא בבית 10 – בית 10 מדבר על תחום חיים שקשור לקשר שלכם עם העולם, הסטטוס והנוכחות החיצונית, הקריירה שלכם. אפשרות לקידום ופרסום בקריירה עם זווית מאתגרת של אורנוס לכל הפלנטות באריה ואורנוס בשור ממוקם בבית הזוגיות שלכם יתכן שהקידום משפיע גם על בן/בת הזוג ומחייב הערכות חדשה כמו בצפוי לקרות בירח המלא ב 15 באוגוסט במזל דלי ומשהו בבסיס שאתם עומדים עליו יגיע לשיא כמו שמצוין בהמשך: מעבר דירה/השכרת דירה/לתור עניינים משפחתיים שעולים וכו'. ב 15 לחודש ירח מלא  במזל דלי – הוא בבית 4 – השורשי שלכם, בית המשפחה, הבית, האמא, המקום הכי פרטי שלכם, הבית שממנו באתם והבית הפיזי שלכם. יכול להיות שאתם עוברים דירה לעיר אחרת או לארץ אחרת, אפשרות של השכרת דירה/מכירת דירה/קניית בית. שינויים במצב המשפחתי או עניינים משפחתיים שצריכים להשתנות והירח המלא מאיר צדדים אלו במשפחה.

 

ב 18 באוגוסט מרס עובר למזל בתולה שזהו בית 11 במפה האסטרולוגית שלכם ; הוא 11 בתים ממזל השמש שלכם – מזל עקרב. בית 11 מיוחס לתחום חיים שקשור עם הקשרים החברתיים שלכם – הקבוצות עניין שאתם מאמינים בערכים ובהתנהלות שלהם, קולגות וכן הבית של התקוות והציפיות שלכם מהחברה ומעצכם. וכך אחרי שמרס עבר ב 18 לאוגוסט למזל בתולה וונוס מצטרפת אליו במזל בתולה ב 21 לאוגוסט והשמש נכנסת למזל בתולה ב 23 לחודש אוגוסט. מרקורי שליט מזל בתולה נכנס למזל הבית שלו (שליט גם על מזל תאומים) ב 29 – לחודש. ב  30 באוגוסט ירח חדש במזל בתולה 6 מעלות ו47 דקות כאשר אורנוס 6 מעלות 28 דקות במזל שור יש זווית הרמונית תומכת ומפתיעה הזדמנויות מרעישות לחשיבה ומציאת פתרונות לבעיות ועניינים שהיו תקועים זמן רב חלון ההזדמנויות נפתח ; לעשיה – עם מרס ועם ונוס לאהבה ויחסים. קיימת זווית למזל אדמה נוסף מזל גדי אצלכם זה בית 3 – בית התקשורת ולפלנטות בגדי : שבתאי -שאוהב דברים לאורך זמן, ופלוטו שמוחק ובונה חדש וזנב הדרקון שמשחרר. יחסים הרמוניים בין מזלות האדמה – לגבי מזל עקרב אלה הם בתי התקשורת עם הסביבה הקרובה- בית 3 עם יחסים אישיים אחד על אחד- בית 7 ותקשורת לעולם – בית 10.

בקיצור משולש הרמוני בין בית 10  בתולה – בית הקריירה  בית 3 – בגדי בית התקשורת נסיעות קרובות והבית של אחים ואחיות.  ובית 7 – בשור בית הנישואים והבית של קשרים אישיים אחד על אחד וקשרים עסקים

דילוג לתוכן