המספרים בתאריך הלידה שלך – הסיפור שלך

בוודאי שאתם זוכרים את תאריך הלידה שלכם יום הולדת !!!!! 

תאריך הלידה מייצג גם את המתנות וגם את ההבנה של מסע החיים שלך, מה מניע אותך לפעולה, הקארמה, האתגרים שבדרך ליעד לייעוד מה באת לתת לעולם להשפיע.

מילות מפתח ל 9 המספרים יתנו לך הבנה של עצמך ושל הסובבים אותך ולפתח תקשורת טובה יותר.

האם המספרים הללו מופיעים במספר הטלפון שלך, כרטיס אשראי, מספר דירה, בית ? אשמח לתגובות ושיתוף

תאריך הלידה : מילות מפתח למספרים 1-9

1 – יוזמה ואומץ, ייחודיות, עצמאות והישגים. התחלות חדשות הזדמנויות ופריצת דרך.בשנה אישית : שנה של אני – נחישות,התחלות חדשות ויוזמה

2 – רגשות. דמיון, אינטואיציה, שותפויות ועבודת צוות, טיפול ודאגה לאחרים סבלנות וסובלנות.בשנה אישית : שנה טובה לזוגיות.

3 – שפע, מזל טוב והצלחה.שמחת חיים ואופטחמיות. ,בשנה אישית : חגיגות,שמחות במשפחה וענייני ילידם, הרפתקנות,רומנים,כיף שחרור ממתח

4 – משפחתיים.  סדר, מסגרות, התבססות וייציבות, שמרנים,נאמנים ומסורים.. בשנה אישית : מעברי דירות, עסקים, חדשנות התבססות ואחריות

5 – תקשורת על כל גווניה. שנונים, אנשי מסחר ןשיווק טובים, יחצ"נים. בשנה אישית : שינויים כגון פרוק מסגרות, לעשות מה שתמד חלמת, לפגוש              אנשים חדשים ומעניינים.

6 – איזון והרמוניה, שלווה יופי ואסטתיקה,טובים בכל מקצועות היופי השונים. אומנות: טובים עם צבעים. מארחים למופת.משפחה  מורחבת.

בשנה אישית:הזמן למשפחה להרמוניה להרחבת משפחה. אבל שנה לא ממש ברורה להתחתן או להתגרש מרצה או מרוצה 

7 –  מחקר לימודים גבוהים ומדעים.. יכולת יצירה וחידושים. מעדיפים לעבוד לבד. מקוריים מאוד פרפקציוניסטים בעלי שכל חריף ושאיפה לשלמות.

בשנה אישית : לימודים, מחקר, מיקוד:להתמקצע ולהעמיק התמחות ומיומנויות מקצועיות שיתנו הזדמנויות לקידום. שנה שקטה "שנת שבתון"

8 – חזקים, סמכותיים ואחראים. מעולים בכושר השיפוט וניתוח מצבים.פסיכולגים ויועצים טובים בתחומים רבים ובכספים. רצון להישגים ולזכות                     בהערכה.השילוב בין הרוח והחומר.למילה יש כוח.

בשנה אישית  : שיא העוצמה סיומים טוטליים מימוש עד הסןף או התפרקות. ענייני ירושות.חוק ורשויות. קריירה. תכנון ואסטרטגיה ועדיין לא מוציא אל       הפועל .

9 – אנשים עם אומץ לב ומרץ רב דוחפים כל הזמן לפעולה ומצליחים בגדול משיג את המטרות שהציב לעצמו. טובים בדיבור.מיסטיקנים. אוהבי חופש             ומרחבים. פילנטרופים הומאניים ונדיבים.

בשנה אישית: רוצים חופש, נסיעות לחו"ל, להשתחרר מהכל להתנתק מכל העבר ומה שהיה ולקראת התחלה חדשה בשנה 1

******** כיצד לחשב שנה אישת מחברים יום לידה + חודש לידה + שנה נוכחית  לדוגמא : 22.12.2023 + 2+2+1+2+2+0+3=14מצמצמים=5

שנה של שינויים. נכון שיש שיטה שאומרת אחרי חודש 6 לוקחים שנה אחורה כלומר 2022 לדעתי האנרגיה של 2023 משפיעה לכל השנה ככה אני מתייחסת

למי שמתעניין ניתן לשייך את המספרים לגרמי השמיים המספר והפלנטות המשמעות של כל פלנטה יהיה במאמר אחר מאוחר יותר

1 – מיוחס לשמש – מלך השמיים (השמש שולטת על מזל אריה)

2 – מיוחס לירח (הירח שולט על מזל סרטן)

3 – מיוחס ליופיטר (השליט העתיק  של מזל קשת ושל מזל דגים)

4 – מיוחס לאוראנוס (השליט החדש של מזל דלי)משדרג למעלה מביא ידע עליון לכדור הארץ וקובע את הכללים :כמו ראש הדרקון היעד להגיע אליו.

5 – מיוחס למרקורי כוכב התקשורת והמסחר (שלוט על שתי מזלות תאומים ובתולה)

6 – מיוחס לוונוס אלת האהבה והיופי (שולטת על שתי מזלות שור ומאזניים)

7 – מיוחס לנפטון הפלנטה החדשה ביחד עם יופיטר השליט העתיק.שלמות הטבע.(כל מה שמעבר לנו – לא בידיים שלנו – הבורא אלוהים הגורל)

8 – מיוחס לשבתאי הבודק את עובדות החיים והמציאות. אדון הקארמה. (שליט מזל גדי ומזל דלי)

9 – מיוחס למרס אל המלחמה (אל המלחמה השליט של מזל טלה ומזל עקרב).

מזל טלה הוא המזל הראשון בגלגל המזלות הטרופיקלי – עונתי. השמש נכנסת למזל טלה ב 21 למרץ וזהו המזל הפותח את גלגל המזלות.        בית 1 התחלות חדשות)

דילוג לתוכן