ירח מלא בקשת – באיזה תחום חיים משפיע על כל מזל

בהמשך לפרוט על הירח המלא בקשת אציין כאן לכל 12 המזלות את תחום החיים שהירח יאיר באור מלא מה עומד על הפרק הזה
כמובן זו אינפורמציה כללית – תחזית כללית.
לייעוץ מדויק וממוקד אני זמינה לקריאת המפה האסטרולוגית האישית שלך

אתחיל עם מזל קשת שזה הירח המלא שלהם ועם יופיטר השליט בנסיגה במזל עקרב – זה מזל אחד לפני מזל קשת הוא כמו מאחורי הקלעים מעלה דברים שנקברו והוסתרו עמוק באדמה. – קראו בקישור את הפוסט על הירח המלא בקשת

מזל קשת – תחום החיים שיושפע הוא בעצם אתם – אתם במרכז מלאים אנרגיה כמו הירח המלא כל דבר יכול לקרות עכשיו אם אתם שמחים ומאושרים תהיו יותר ואם לא אז גם הפוך במצב הרוח שאתם מרגישים. אתם מקסימים עכשיו ובוחנים עצמכם בקשרים האישיים מערכות זוגיות – אולי מערכת חדשה ואולי שינוי תפיסה וגישה והתחלה חדשה בקיימת. רגישות ליחסים אישיים אתם רגישים מאוד. כל דבר יכול לקרות במה שנוגע ליחסים שלכם ולרגשות שלכם. כדאי וצריך להסתכל על השני האחר שמולך להביע רגשות ושתף ולהקשיב לצד השני. למטבע שני צדדים ואתם עכשיו מאוד רגישים בכל נושא הזוגיות ואיך אתם מביעים ומתקבלים שם.

מזל גדי – לחיות טוב ביומיום לדעת לשמור על הבריאות ! הכושר והשגרה העבודה היומיומית שממנה אתם מתפרנסים. יחד עם זאת הירח המלא בקשת נמצא מוך בית הבריאות והעבודה ושגרת החיים והוא אומר לכם הגדיים ההגיוניים והמעשיים להתחבר לאינטואיציה שלכם עכשיו ובזמנים אלו גם למה שלא נראה לכם הגיוני ולרעיונות שיעלו ויתנו כיוון מעניין לעשות את תחום העבודה ושגרת היומיום ובריאות לידי מימוש בשיא ההבנה דברים רוחניים מיסטיים ינתנו באופן אינטואיטיבי מיקוד דיוק חוכמה עד הפרטים הקטנים ביותר שיכוונו אתכם כמו ג'י-פי-אס מדויק בחיי היומיום שלכם. טוב למדיטציה לשקט ולעבודה מאחורי הקלעים לחזון לחלום ולפרטיות.3 ימים אינטואיטיביים.

מזל דלי – העניינים בחברויותיכם המורחבות הקהילה חברים שהם קולגות מקצועיות ובמעמדכם. אתם יותר חברותיים ויותר מתערבים בחברה אתם מגיעים לחברה שעושה לכם טוב אתם משדרים באותו תדר נמצאים באותה משבצת ואתם נעים קדימה במה שמתאים לכם חברתית ותקשורתית – למרות שלא מדובר על קריירה ובכל אופן הירח הזה יכול להגיע לשיא וסיום של עבודה קשה שהשקעתם והנה קבלתם תשובה שאתם מתקבלים לקבוצת עבודה או קהילה בחו"ל שהשקעתם והתראיינתם ועכשיו התוצאה של המאמצים התקבלם ! שה מדבר אליכם כי זה משהו שאתם אוהבים ונהנים האגו גודל ההנאות התדמית האישית אתם עושים מה שאתם הכי אוהבים וגם תתוגמלו על כך. התחום הרומנטי כל הדברים שאתם אוהבים בילויים להיות בחברת אנשים מסוימים אהובים, לבלות ולעשות את כל הכיף שבעולם, ענייני ילדים למי שיש וגם למי שאין ורוצה.

מזל דגים – מדובר על אתגר ומעשים בתחום הקריירה שלכם התדמית הציבורית הסטטוס שלכם בעולם מתחתנים? הופכים להורים? מקודמים בעבודה הקריירה פשוט נוסקת או מתרסקת. רגשות חזקים בכל מה שקשור לקריירה! ומגיעים למסקנות שהאם היה שווה המאמץ ואתם ממריאים השמים זה לא הגבול עבורכם או מתקנים משהו שיעזור לקידום ו/או לשינוי בתחום. כל נושא התדמית הציבורית והסטטוס כמו גם הקריירה במיוחד מאוד רגשיים ומרגישים מאוד בתקופה זו – הכל מואר במלא עוצמתו של הירח המלא והכל גלוי לעיני כל. זה משפיע גם הבית שלכם – המגורים שלכם או בית ההורים דברים שהתחילו קודם.

מזל טלה – הזמן הזה שלכם מאיר את כל הכריזמה של האש הגולמית הראשונית שלכם המתפרצת והיוזמת שלכם עם האש המתפשטת של מזל קשת שמרחיב אופקים ותקשורת להביע עצמכם באופן מהממממממם !
באופן הרפתקני ביותר אולי גם בצורה קצת מסוכנת – לחיים מעניינים כמו שמזל טלה הידוע בהתלהבות שלו וביחד עם מזל קשת הידוע באופטימיות שלו והוא יופיטר השליט של קשת יודע להעצים הכל – תיהנו – אולי תרצו לכבוש את ההימליה או להגיע מעבר להרי החושך הכל אפשרי בהרפתקנות האופיינית.
ובאופן פחות דרמטי אוכל לומר שכל הנושאים של תקשורת כל המלים שנאמרו כל מה שנכתב עד לפרטי המידע הפרקטיים והממוקדים לעומת הרעיונות הרחבים והגדולים בלימודים הגבוהים לעומת לימודי מקצוע ממוקדי מטרה כל זה מואר ומועצם ומגיע לשיא התקשורת והתנועה על כל רבדיה גם נסיעות למרחקים מעבר לים לעומת עד כה הנסיעות בסביבה הקרובה. לאחדים זה יהיה השיא של הטיול הארוך או השיא של סיום פרויקט וחגיגה בחו"ל נסיעות לחו"ל בענייני פרסום של ספר מאמר מדעי פורץ גבולות.

מזל שור
זה המקום של כספי אחרים, תמלוגים, רווחים מבנקים, מביטוחים, ממלגות ומירושות. המקום של הרגשות שקברתם, מצבים שקברתם. יחסים עם אמא או נשים.
דיונים על כספים. כל מה שהיה עד כה בתחום הכספים – השאיפה לשליטה בכל ולהסתיר את הדברים הפחות מחמיאים והפחות נעימים להתמודד אתם. מוארים באור מלא כמו הירח המלא מלבד המקום האינטימי והאישי הזה שלא נפתח לכל אחד השאיפה לכוח ולשליטה זה המקום של החיים והמוות ומשהו שם יוצא לאור.
סקס, כעס וקנאה ולא ידעתם מה זה ולמה עכשיו יתבהר לכם על מי ולמה אתם שומרים טינה קנאה ואנרגיה אצורה ועצורה. אינטימיות וכוח וסקסו- משחרר ויש שינויים איך אתם עושים כסף לוקחים קדימה.
אתה חזק ויכול להשיג עבודה חדשה או לפתח יכולות .לב פתוח ליחסים ואנשים ויחסים אישיים ואהבה – הכל יכול להיות ביחסים אינטימיים בתנאי שאתם מוכנים לשיחות עמוקות

מזל תאומים –המקום של הזוגיות הקשרים האישיים אחד על אחד וקשרי העבודה שלכם באים לידי שיא מוארים באור אחר מבחינת הבחינה של הקשרים הללו האם זהו היום בו ההשקעה והעניין שהתחלתם מגיע לשיאים חדשים הכל בתקשורת של היחסים והדיאלוגים השיתופיים באשר הם הדעות של האחרים פתאום תופסים חלק חשוב במה שלא נתתם דעתכם קודם מוארים וגדולים ואי אפשר להתעלם מהבהירות של היחסים הללו שהגיעו לשיא עוצמתם.. יחסים אישיים קשרים. מרקורי נכנס למזל תאומים ונותן המון רעיונות שתוכלו לבחור לפחות אחד מעולה.

מזל סרטן – אתם נדרשים לנקוט את כל הצעדים לטיפול ואהבה עצמית שלכם לעצמכם בטיפול בשגרת חייכם בתזונה פעילות גופנית ומנוחה שמרו על עצמכם לפני הטיפול שלכם שאתם כל כך רגילים לדאוג לאחרים כל הנושא הרגשי אצלכם מועצמים ואם הייתם מודעים וכבר התחלתם בתהליך שגרת חיים מתונה ויציבה זה הזמן שהגעתם לנחת רוח ושמתחילים לראות את ההנאה והטוב של דאגה לבריאותכם והשקט הנפשי שהייתם כה זקוקים לו. כל הרגשות גואים בכם כמו תמיד הפעם אתם מתאזנים עם עצמכם ודואגים לעצמכם קודם.

מזל אריה – הירח המלא הזה קורה החודש בכל מה שמדובר על הזדמנויות של שמחה מסיבות חגיגות חברים הנאות כל הכיף שבעולם שאתם כל אוהבים לעשות בכריזמה הבלתי הסופית שלכם אלו זמנים מצוינים להיות ממש שמחים וליהנות. במידה ואתם עצובים ולא נהנים הירח הזה מראה לכם מה קורה ואיך תוכלו לראות עניינים מזווית אחרת. זה בעיקר ובנוסף זהו תחום חיים שמדבר על התחביבים שלכם ההנאות שלכם הפרויקטים הגדולים שאתם עובדים עליהם כנראה שאלו הם הנושאים שאתם אוהבים אולי אתם סטודנטים ומסיימים את העבודות להגיש בדיוק במה שבחרתם באהבה. השמש ממול מבקשת לשתף גם אחרים גם את החברים והקולגות שלכם בשמחה הזו.

מזל בתולה – הירח המלא מדבר על הבית – בית ומשפחה.
הבית שלכם או בית הוריכם כל מה שקורה בבית בבסיסי שאתם עומדים עליו במקום הכי פרטי ומוסתר מעיני הציבור תופס מקום חשוב או מוכרים/קונים/משפצים הכל פה מגיע לסיום / לשיא / להשלמה של דברים שעומדים ממש אל מול השמש החזקה שמאירה את התדמית הציבורית החשופה והסטטוס שלכם איך אתם נראים בעולם מה המעמד שלכם אומר בימים אלו ממש מה השתנה בבית ובמשפחה שמשפיע על הקריירה שאתם נראים לעולם עם האמירה החדשה שקרתה בבית האישי הפנימי שלכם.

מזל מאזניים
הכל דיבורים שיחות חשובות לבדוק מיילים משהו שיאמר השבוע מאוד משמעותי. תקשורת ורעיונות חדשים. המחשבות והאידיאולוגיות הפילוסופיות הגדולות והשקפות עולם איך אתם מצליחים להוריד את הרעיונות הנעלים הרחבים והפילוסופים והלימודים הגבוהים לפרקטיקה של חיי היומיום ואיך זה בא לידי ביטוי בתקשורת היומיומית עם הסביבה הקרובה שלכם?

מזל עקרב
למי שירח במפת הלידה בעקרב – תחושה של אובדן מוות ולידה מחדש. מחדשים משהו רגשי הירח המלא מאיר את כל ענייני הכספים והרכוש שלכם בין אם יש ובין אם בחוסר עכשיו הכל ברור לא נסתר ולא מעורפל חשוף וברור ומה עושים עם זה? האם הרווחתם הרבה ואתם הצלחתם להביא לידי ביטוי את כל הכישרונות האישיים שלכם שיאפשרו לכם להגיע לעשיית כסף ולאגירת רכוש אישי ונכסים או שזה בעצם מאיר את כל מה שלא עשיתם בתחום זה ואתם עכשיו מבינים טוב יותר איך להשתמש מעולה במה שיש לכם באופן טבעי ולהגיע למסקנות איך לעשות את זה טוב יותר. מהיכן יגיעו הנכסים והכספים שלכם.

לעשות התחייבות לאפשרות ליותר רווחים כתוצאה מעבודה קשה. השיא של העבודה הקשה.

לא רק שהסודות שלכם וכל מה שקברתם עמוק באדמה נחשף אתם חושפים גם סודות של אחרים.

הירח המלא בקשת

דילוג לתוכן