ירח בקשת שמש בתאומים – ירח מלא FULL MOON

ב 29 למאי אנחנו מסיימים את החודש עם השמש במזל תאומים והירח במזל קשת. שני המזלות תאומים וקשת מדברים על ידע ועל לימודים. על מסעות וטיולים תאומים מדבר על נסיעות קצרות בסביבה ועל איסוף ידע והרבה ידע ולהתעדכן בפרטים סמול טוק עם הסיבה החברים – להתעדכן בחדשות, סקרנות וקשת מדבר על ידע רחב – ארצות רחוקות מעבר לים, תרבויות זרות, סחר בינלאומי, פרסום ותהילה, לראות את התמונה היותר גדולה מעבר לאופק – רחוק יותר האמת האוניברסלית שתמיד נכונה הזדמנות בקשת לחדור לאינטואיציה ולחלומות שלנו. הסמל של מזל קשת – זו הקשת שאנחנו מותחים ומכוונים שעות את החץ למרחוק לדייק למטרות חוויות ממשיות והרפתקאות. אמונות דתות והשקפות עולם. לעומת ותאומים שמחפש אינפורמציה וידע פרקטי. שניהם מדברים על האינטלקט, עובדים יפה ביחד ומשלימים אחד את השני החזון הגדול ופתיחת האופקים הרחבים והכרת דעות תרבויות ופילוסופיה ואמונות שונות מגשרים מהתיאוריה לעולם המציאות הפרקטית במזל תאומים לחבר את הנקודות ולהגשים את החזון.
השליט של קשת הפלנטה יופיטר והשליט של תאומים הפלנטה מרקורי שניהם מדברים על האינטלקט המהירות והידע מרקורי מדבר על תקשורת כאן ועכשיו, הוא מהיר רב כישרונות, צעיר חד מחשבה שואף לידע ולימודים ויופיטר נותן שפע של תקשורת ולימודים גבוהים בארץ ובחו"ל, הכרת תרבויות זרות לך – חוצה יבשות ולאומים. אמונה ודעות פילוסופיות האמת האוניברסלית. קשת ותאומים חוברים יחד ומביאים את האמונה והדעה לכלל מעשיות פרטית ארצית.
.
יופיטר יופיטר – הפלנטה המיטיבה המרחיבה ומביאה שפע – נמצא בהילוך אחורי במזל עקרב הוא השליט של מזל קשת שבו נצא הירח המלא. למי שיש אופק קשת או שמש/ירח קשת יושפע במיוחד כמו כן כדאי לבדוק איזה בית במפה האישית היכן נמצא מזל קשת ואיך הירח המלא הזה ישפיע עליכם – מה תחום החיים שיקבל את החשיפה של האור המלא של הירח.
איזה פלנטות יש לכם במזל קשת במעלה 8 וסביב לה. מזל עקרב הוא מזל פרטי סודי אישי לא נותן לחדור ויופיטר השליט של מזל קשת והשליט של הירח המלא החודש הזה מוציא החוצה את כל מה שהעקרב מחביא ומסתיר ומנקה את האורוות. מושך לתת-הכרה, למיסטי, לטאבו שהסתרנו לכוח ולסקס אינטימיות עמוקה – זה יכול להיות אחד מהם לא חייב רק סקס וכוח יכול להיות חיבור עמוק אישי ואינטימי. אי אפשר לרמות האמת יוצאת לאור.כל הסודות האפלים האינטימיים ביותר נחשפים.
מרקורי השליט של תאומים נכנס לפני יום לתאומים ומצטרף לשמש מרקורי בבית שלו מרגיש נפלא ונותן לנו מהירות מחשבה צעירות מרקורי שליח האלים מגשר בין העולמות ועוזר למקד את התמונה הגדולה. האמת האוניברסלית שתמיד נכונה בקשת ויש הזדמנות לחדור לאינטואיציה ולחלומות שלנו וכך מרקורי בתאומים המסמל את ההיגיון החד מתייג את האינפורמציה הגדולה לראות בצורה מעשית איך החלומות שלנו והאמת הנצחית מתממשים.
הקוטביות של תאומים וקשת התקשורת היומיומית והארצית והרעיונות והתמונה הגדולה איך לבנות את הגשר.

בירח המלא הזה ב 29 לחודש בשעה 14:21 GMT ישראל שעתיים קדימה 16:21 . השמש בתאומים והירח בקשת – ירח מלא זה תמיד מתי שהשמ והירח נמצאים במזלות קוטביים. אחד מול השני.

אנחנו רואים איך השקפת העולם שלנו מעצבת ומשפיעה על עולמנו האישי, כיצד הנחות המוצא מעצבות את הניסיון שלנו האמונות שמעצבות את החיים שלנו. לשחרר ולהשלים עם האמונות שכבר לא רלוונטיות לחיים שלנו כיום להשלים לסיים ולחשב מחדש את מסלול האמונות והחלומות שלנו היום להאמין בחלומות הגדולים ולכוון לשם.
בזמן הזה של הירח המלא יש כמובן עוד כוחות מכוונים מה שנקרא זוויות באסטרולוגיה. אני מתייחסת עכשיו רק לזוויות ההרמונית והתומכת של מרס בדלי עם הירח – מזלות האוויר והאש "מבינים" אחד את השני תומכים – הם מה שנקרא בראש אחד.
מרס בדלי מעניין כי מרס רוצה לצאת לפעולה ובדלי אנחנו מסתכלים על הקהילה שלנו. ומזל דלי עם מרס נמצאים ביחסים הרמוניים עם הירח המלא בקשת – אם אמרנו שמרס זה המרץ והפעולה שלנו אז מרס מכוון ללחוץ על כפתורים ולהזיז דברים יותר מהר כמו הרוח של דלי
אורנוס ומרס. מזל קשת מזל אש מתפשט מתחמם יכול להמריץ ויכול לשרוף גשרים. אור וחום אין לך אפשרות להתחבא ולהסתתר. יחד עם מרס יופיטר כאמור בעקרב (מרס השליט העתיק של עקרב פלוטו השליט המודרני) אי אפשר להתעלם ממה שיוצא החוצה ולכן מומלץ לפעול – אמרנו גם שמרקורי שליט תאומים במזל שלו ומרקורי אמון על התקשורת והסביבה הקרובה שלנו וזה הזמן עכשיו עם הירח הזה לערוך את שיחה שדחיתם ותראו את הקלפים ששמרתם קרוב לחזה – הסודות שהסתרתם נחשפים, אי אפשר להסתיר את האמת וכן להיות סובלניים אולי יש שיחה שאתה עדיין לא מוכן להתמודד יש לך זמן להתגבש עם עצמך מעכשיו ועד הירח החדש בעוד שבועיים מפני שהשיחה הזו תוציא לאור דברים אז כדאי להתכונן ולהתכוונן לכך.
לא מוכן שינוי לחשוף ולהודות ברעיונות והאמונות הגדולים שלך להראות מה אתה רוצה לעשות לאן לנסוע לעזוב עבודה או קידום עבודה הכל מוכן לחשיפה של האמת.
ההחלטות גדולות נעשות פה ויש אפשרות לנוע קדימה.
אתם יכולים בזמן הירח המלא לראות כמה צעדים קדימה – יש אור ירוק לנוע במהירות של ראייה אל מעבר לאופק חזון ורעיונות גדולים ומבריקים – תעשו רשימות ליישומם בהמשך, לממש המון מידע.
תאטו תבדקו מצד אחד לחתוך – להגיד ולדבר על מה שיש ואז פתאום יש הרגשה שיש משהו לעזוב מאחורה בדרך להגשים את החזון הגדול.
זה הזמן הטוב התומך ונותן אומץ להתמודד עם החוויה לדעת שאתם נחשפים ואיך שאתם מרגישים עם עצמכם עם החשיפה והשיחה ואיך שהסביבה מקבלת את זה. זמן של לקחת סיכונים מחושבים הגיוניים ואמיתיים ואתם אמיצים מספיק בכדי להיחשף ולחשוף את מה שהסתרם או דחיתם מסיבות רבות. האנשים שרוצים להיחשף ולחשוף את עצמם יש להם את החוויה והאומץ.
התחייבות. הרגשות ומה שאנחנו רוצים להתחייב להסתכל על התמונה הגדולה עם כל הקושי הגדול שבחשיפת האמת והסודות החלק הכיפי זה שאחר כך מה שמרגישים זה שחרור מרווח אוויר לנשימה לא מסתתרים יותר ולא לכודים שים לב למה שזה.
הדלי והקשת מחפשים את האמת מה באמת אנחנו רוצים לחשוף ולהיחשף . והאמת לקחת בקלות אש מחובר ללב לנשום. יש אומץ להעז לעשות ולנשום אוויר ולומר יש עשיתי את זה אמרתי פעלתי !

דילוג לתוכן