ירח חדש בשור אורנוס בשור באיזה תחום חיים ישפיע על כל אחד מהמזלות

היום 15 במאי 2018 היה ירח חדש בשור. ירח חדש זו תמיד התחלה חדשה כל חודש השמש והירח נמצאים באותה מעלת אורך והם בצמידות ומתחיל מחזור חדש בעשייה שלנו. עוד פרק במעגל הגדול של החיים. כאשר השמש והירח גם באותו קו רוחב יש עונת הליקויים שחלה פעמיים בשנה.
בהמשך לפוסט הקודם על הירח הפעם אגע קצת באופן אישי יותר ובכל אופן בכלליות לפי מזל השמש ובייעוץ לפי מפה אסטרולוגית התחזית מדויקת יותר ומתאימה באופן אישי לאדם.
בכל אופן אתחיל כמובן עם מזל שור אחרי הכל זהו הירח החדש עם אורנוס במזל שלו ויהיה שם בשנים הקרובות.

לכל בני המזלות מאחלת לכם שתפיקו תועלת מירבית מהשינויים שעומדים להתרחש לכל אחד ואת מכם בתחום חיים שונה. תהנו

מזל שור – ההשפעה מתייחס לבית ראשון באסטרולוגיה וזה "אני" כאשר מולך עומד האחר. כלומר איך האישיות וההתנהגות שלך שמשתנה תשפיע גם על היחסים האישיים שלך עם בן/בת הזוג שלך ובכלל יחסים אישיים עם אחרים. מה היוזמה שלך תביא בעניין ההתחדשות שלך הרעיונות החדשים ובעוד שבאותה העת כירון נמצא מאחורי הקלעים לתזמון מדויק שיביא ריפוי של הכאב ולגעת במקום הכואב לטוב ולביטחון העצמי . למודעות שלכם – השמש במזל שלכם עכשיו עם הירח ואורנוס, השמש תעבור למזל הבא בעוד כמה ימים. אבל השמש במפה הלידה שלכם היא במזל שור – תלוי בתאריך המדויק שנולדתם ומתי אורנוס יהיה ממש צמוד לשמש הלידתית שלכם ושם באותה תקופה תחושו את השינוי וההארה וההתחדשות שלכם במדויק. בכל מקרה אורנוס מביא שינוי למודעות שלכם ולזהות האישית וליוזמות שתרצו לעשות אולי בצעדים קטנים כי בכל אופן מזל אדמה יציב – שור, ובכל אופן תעשו שינויים אישיים משמעותיים בדימוי ובביטחון העצמי. כולל בגוף – בענייני בריאות, אם סבלתם מאיזו תופעה בריאותית יתכן שאורנוס כוכב הקידמה והאור פתרונות טכנולוגים יעזור להביא את הפתרון החדשני שישנה לכם הכל לטובה וייתן לכם חופש אמיתי בדאגה בעניין זה. וכמובן דברים חדשים שלא העזת לחשוב עליהם שמותר גם לכם עכשיו להיות יותר במרכז.

מזל תאומים – מה שקורה "מאחורי הקלעים" בחדרי חדרים בהצנע, בסתר. בשקט. המקום שאפשר לברוח אליו ולהתחבא – מקום מקלט.פרויקט אומנותי יצירתי שאתם עובדים עליו או לימודים אזוטריים. או לימודים חדשניים ואז אתם בסוג של בידוד.
וייתכן שיתגלו לפניכם אויבים נסתרים שלא חשבתם עליהם קודם והייתם בטוחים שהם החברים שלכם והתאכזבתם אורנוס פוקח את עינכם מהאשליה הזו. רצוי לשים לב לענייני הבריאות שלא תופתעו בעניינים אלו ואחרים רצוי לשמור על תזונה ופעילות גופנית ונפשית כולל מדיטציות ויוגה יש חשש לאשפוזיים. עניינים מעורפלים שלא בשליטתכם. תשתדלו לא להיכנס לאשליות או להתמכרויות למיניהן במקום זה המציאות והחלומות יכולים להשתנות באחת.

מזל סרטן – זה המקום החשוף יותר לקולגות לעשיה לקהילה הרחבה יותר שלך וכן למטרות והשאיפות שלך. זה המקום של החברים שלכם זה המקום שבו המעורבות החברתית/קהילתית שלכם גם עמיתים לעבודה כל תחום החיים הזה יקבל שדרוג רציני ושינויים שכוכב אורנוס יכול להביא לכם יתכן ותמצאו את עצמכם יותר מעורבים ויותר משפיעים בחברת הקולגות שלכם ובכלל בקהילה הרחבה יותר שאתם משתייכים אליה לקבוצות עבודה ותמיכה.

מזל אריה – זה המקום של הקריירה המקום של המעמד המקום של ההשפעה שלכם לעולם. המעמד והסמכות שלכם עומדים לקבל זריקת עידוד ושינוי רציני מאורנוס שאוהב להפתיע אולי הפתעתם גם את עצמכם שפתאום השאיפות והרצון לקריירה השאיפות והפרסום שלכם בעולם עומדים להשתנות ואתם נראים באור שונה לחלוטין ממה שהייתם עד עכשיו. זה יכול לעבוד בשני הכיוונים. התדמית הציבורית שלכם ביחד עם הקשרים הציבוריים חברתיים שלכם מקבלים אור חדש. אתם נראים לעולם באור אורנוס אור של קידמה טכנולוגיה מתקדמת מחקר חדשני עתידני בכל מה בקשור לפיזי לגוף לקרקע. קדימה אריות תראו את מטיבכם בעולם כמו שרק האריות יודעים לעשות !

מזל בתולה – לאן חשבתם לנסוע ולא העזתם ממה חששתם הנה אורנוס מביא לכם את האומץ לארוז ולצאת ולחקור עולם ואם לא חשבתם דווקא על הצד הפיזי של העניין יש הזדמנות ללימודים גבוהים וכמו כן שינויים בהשקפות העולם שלכם. האמונות שלכם הדתיות והפילוסופיות, איך המקום הבטוח והקבוע בחיים – הדעות והאמונות שלכם הראיה הרחבה שלכם ממעוף הציפור – עומד בפני שינויים שיביאו להארה, לחשיפה לחדש, לשונה, לאחר, לראייה כוללת חדשנית ורחבה – לפרוץ את תקרת הזכוכית מעל לראשיכם ולעבור את הקיר החוסם של לימודים ייחודיים נסיעות דת ודעות – לראות את האופק את השמש העולה.

מאזניים – המקום והאינטימית הכי מוסתרת וקדושה עבורכם המקום שאתם לא חושפים בפני כל אחד או אף אחד או מתי מעט כל הסודות הכי סודיים והטאבו עומד להזדעזע להיפתח ולפרוץ את הגולל הקבוע היציב והעקשן עומדים להילקח דברים שלא משרתים אתכם יותר על מנת ולהשתדרג ולעלות למעלה למשהו נקי מעודכן ומואר יותר מחושך לאור גדול. זהו תחום החיים עבורכם שמדבר על שינוי עמוק – על לידה מחדש התחדשות ואורנוס מגיע בהחלט לשדרג נושאים אלה. השינוי וההתחדשות כרוכים לפעמים גם במוות תחום החיים הזה/ הבית באסטרולוגיה ששייך לזה מדבר גם על ירושות. על כספים שמגיעים מאחרים ולא שהרווחתם מעבודה. יתכן גם החזרי מסים או ביטוחים שונים. זהו תחום שמדבר על כספי אחרים בין אם בזוגיות להצטרף לחשבון משותף ובין אם בירושות ביטוחים וכו'. תחום החיים שאורנוס משפיע עליכם עוסק בכספים בצורה זו או אחרת ועוסק בחיים ובמוות.

עקרב – כל מה שקורה קורה הפעם ולשנים הבאות לשדרוג היחסים האישיים שלכם אחד על אחד אם זה יחסי זוגיות או יחסי עבודה ואיך שהיחסים היו עד היום מהיום יחול שינוי אם למשל חשבתם להתחתן ולא היה אומץ לא הייתה פריצה בתחום זה אז זה הזמן ולחילופין אם רציתם להתגרש ולא העזתם הנה יש את הכוח – כך או כך ענייני זוגיות על הפרק. זאת ועוד תחום חיים זה שהירח החדש ואורנוס אתו מדבר על אויבים גלויים ואם יש לכם עוד פלנטות במזל שור זה ימחיש את אופי העימותים הצפויים שמאותגרים על ידי מרס בחודשים הבאים.
תחום החיים שאורנוס בשור משפיע עליכם הוא תחום הנישואים ושותפויות הקשר שלכם באופן כללי עם אחרים עומד לקבל תפנית וסוג של קשר ייחודי וללא פשרות אורנוס לא מתפשר הוא חריג ייחודי אינדיבידואלי ורוצה חופש וחירות ואצלכם הוא בתחום החיים הזה יתכנו עימותים בדרך את החופש והקידמה אליו אתם שואפים.

קשת – הגיע הזמן לעבוד ביעילות לעשות במדויק מה שצריך וכנראה ומתבקש להתחדש שיטות העבודה שלכם להביא יותר קידמה טכנולוגית שתחסוך זמן יקר בכדי להגיע לתוצאות מדויקות לפתוח את המחשבה שגם אפשרות אחרת קיימת ויותר מאחת למרות שכן אתם רחבי אופקים יודעים ומסתכלים על התמונה הגדולה ועכשיו לשנים הבאות לבנות משהו ממוקד מטרה ושעובד טוב לאורך זמן. זה הזמן לומר שחלק מהתהליך העבודה היומיומי חשובה גם להמשיך בפעילות גופנית אם עשיתם עד היום ולהוסיף לזה משהו חדש כולל הקפדה על התזונה ושגרת היומיום גם וביותר ולמרות כל שינויי הגישה איך למקד את העבודה גבוה חזק ופרקטי יותר. התחום הזה מדבר על מה שנקרא בית הבריאות והבית של המחלות ולכן מומלץ כאמור לשמור על שגרת חיים כושר תזונה וכל מה שקשור לענייני הגוף הפיזי והבריאות בכדי שתוכלו לקבל את השדרוג שאורנוס יביא אליכם בקדימה ברצון לפתח ולטפח את הצד הזה בשגרת החיים שיריץ אתכם קדימה לבריאות ועבודה טובים יותר. מה שנקרא נפש בריאה בגוף בריא ואז כמובן יש כוח ושמחה לעשות עבודה מדויקת ממוקדמת פרקטית שמניבה תוצאות רצויות עדכניות וחדשניות.

גדי – התחום שיאותגר בשינויים והפתעות זה הבית של ההנאות והרומנטיקה זה הזמן ליהנות מהחיים לעשות מה שאוהבים באמת, מה שנותן כיף בחיים ולא רק הדברים הפרקטיים והכרחיים כמו שאתם רגילים מילדות. פשוט ליהנות וליצור אולי עסק חדש להפוך התעניינות ותחביב למקצוע. התחום הזה קשור באחת היצירתיות היפות בחיים. הילדים שלנו וגם שם תהיינה הפתעות שלא שערתם ולא ציפיתם ולא צפיתם בדיוק כמו שאורנוס יודע לעשות הכי טוב שיש – וכן יש רעמים וברקים ביחד יש סימנים אבל כשזה קורה זה כרעם ביום בהיר – מי שרצה ילד והיה קשה זו פתאום הפתעה עצומה להיכנס להריון למי שהילדים גדלו אולי הם פתאום רוצים לפרוש כנפיים לקצה השני של העולם או של המדינה אולי מישהו מהילדים מודיע על חתונה/גירושים. בקיצור בכל ההנאות והיצירתיות תחביבים בילויים רומנים ילדים אהבות והכיף שבחיים. לא בטוח שיהיה באמת כל כך פשוט שינויים עם זווית מאתגרת ממרס ככבד העשייה והמלחמה מראה גם על מתח מסוים במקום הזה לפחות עד אוקטובר.

דלי – הללויה אורנוס הפלנטה השליטה של דלי (יחד עם שבתאי הפלנטה העתיקה) נכנסת לבית שקשור לבית שלכם לשורשים לאדמה שאתם עומדים עליה, למשפחה, להורים, לשבט שלכם ולמדינה שלכם. כל הבסיס שאתם עומדים עליו עומד להשתנות מעכשיו ועד בכלל ולשנים הבאות כנאה היו ויש דברים בבית שזקוקים לשדרוג לשינוי מתבקש ואם עד עכשיו לא נעשה מסיבות אלו ואחרות אם זה בבית ההורים או בבית האישי שלכם שבניתם או גם וגם אורנוס מגיע ומרס עוזר לו בזוויות מאתגרת לעשות את השדרוג הזה יהיה כואב קצת קשה כמו כל שינוי שעושים ואם אתם דלי מזל קבוע אבל יחד עם זאת מזל אוויר תצטרכו לפתע לשנות את החשיבה שלכם בכדי להסתגל לעשייה אחרת והתנהלות בסיסית שונה ממה שנאחזתם בה עד היום. לא רק אורנוס ומרס מזרזים מדרבנים ומכריחים שינוי גם יופיטר כוכב השפע נמצא במזל עקרב וכמובן מול אורנוס ויופיטר מעלה מהאוב ופותח את תיבת הפנדורה. החיים שלכם משתנים ולטובה. קדימה קידמה אמת בסיסית האמת שלכם בבסיס שאתם תעמדו עליו בשנים הבאות יותר חזקים ומאושרים בסופו של דבר.

דגים – אצלכם הכל קורה בכל ענייני התקשורת היא תהפוך ליותר בהירה נהירה ממוקדם איסוף מידע שנחוץ לתקשורת עם הסביבה הקרובה השכנים האחים האחיות הנסיעות ואולי יהיו כאלה בהפתעה בסיסת מגוריכם לא נסיעות ארוכות וייתכנו כמובן גם לימודים טכנולוגים אולי סטרטאפ חדש וקישורים והמצאות בנושא האינטרנט כל מה שחלמתם עליו החלום יכול להפוך למציאות. כל ההמצאות באו מהחלומות על איזו פנטזיה שפתאום הפכה לממשות וקידמה את האנושות. החלומות יוצאים לאור. אז כאמור כל נושא המשפחה – האחים והאחיות והסביבה הקרובה יהיו הנושא של שבע השנים הבאות ויבואו הפתעות שלא צפיתם קודם מה שחשבתם שאתם מצפים לו יבוא שינוי אבל אחרת. מכאן גם תהליכי החשיבה שלכם ואיסוף המידע והתקשורת ישתנו ללא היכר.

טלה – האירוע המשמח הזה קורה בבית הכספים והרכוש שלכם הקניין הבעלות וכל מה שיש לו ערך בעיניכם וזה אומר גם הכישורים שלכם. בעיקר מדובר על הכנסה כספית דרך אחרת להרוויח כסף, גם ענייני יופי כמו שוונוס השליטה של מזל שור משפיעה עלינו באהבת הנוחות באוכל טוב שתיה דברים יפים שמרחיבים דעתו של אדם ועכשיו יגיע הכסף בדרך שונה ממה שעשיתם עד עכשיו והדבר יאפשר לכם ליהנות מכל חמשת החושים גם מכל מה שכסף יכול לקנות. אולי בית. חלקת אדמה שתהיה חלקת אלוהים הקטנה שלכם. שאר הפלנטות בשמיים עוזרות לכך במיוחד מרס שמניע ומאתגר לפעולה יהיה מעולה.

דילוג לתוכן