ב- 17 לחודש יום רביעי שעה 04:18 שעון ישראל (02:18 GMT) ירח חדש – מולד הירח במעלה 26 ו – 54 דקות בגדי.

ירח חדש בגדי – מולד הירח הראשון לשנת 2018.
גדי כמזל אדמה מזל קרדינלי ויוזם קשור לעולם הפיזי החומרי ליישום רעיונות ותוכניות במעשה. בגדי כשעושים נכון התגמול גדול והיסודות לעתיד איתנים. בגדי לא מעגלים פינות, הפלנטה השליטה של מזל גדי הוא שבתאי שהוא קוצב הזמן ואדון הקרמה – המורה הקפדן שאף פעם לא נשכח. פה אין מתנות חינם. בגדי עובדים קשה! ומתוגמלים בסופו של דבר בצורה עצומה ומשתלמת.

על הירח החדש וקצת יותר :
לצורך העניין ולמי שיודע קצת אסטרולוגיה ירח בגדי נחשב לירח מוחלש מה שנקרא DETRIMENT הירח בגדי נמצא הכי רחוק מהבית שלו (מזל סרטן) לא אכנס לעניין זה. למרות שהירח לא במיטבו בגדי הוא יודע לעשות את העבודה !

אז מה יש לנו ? מקבץ פלנטות במזל גדי וזה עצום ונדיר – 6 הפלנטות : – שמש, ירח, וונוס, פלוטו, מרקורי ושבתאי – השליט של מזל גדי.
אתייחס להיבטים שנראים לי מעניינים וחשובים.
מרקורי צמוד לשבתאי דורש חשיבה ומעשים פרקטיים – להביא למעשה את הרעיונות והאם הם ישימים. לא ממש צמוד למולד הירח ובכל אופן משפיע על הירח החדש נמצא ברקע ; חשיבה ממוקדת מעשית אמינה חכמה וישרה.
וונוס צמודה למולד הירח הזה אומרת לנו לבחור מה אנחנו אוהבים באמת מה יקר ללבנו, מה יעשה לנו נעים יותר, נוח יותר. וונוס אלת האהבה והיופי – השליטה של מזל שור ומאזניים בצמידות לשמש ולירח. צמידות זו קצת מרככת את "הכבדות " העוצמתית והדרישה – למציאות הריאלית והיא בדרכה לעבור למזל דלי ב 19 לחודש שהוא מזל יותר קליל וחברתי ואחריה השמש ב 21 לחודש תעבור לדלי ותתקרב לזנב הדרקון, והירח אף הוא ממשיך במסלולו ויהיה במזל אריה קרוב לראש הדרקון – הירח המלא ב 31 לינואר יהיה ליקוי לבנה – על כך בהרחבה בפוסט הבא.

ומה שעוד מעניין בירח החדש הזה הוא שהשמש וונוס מאותגרים על ידי אורנוס בטלה שאומר – יפה, נהדר, תוסיפו לכל זה גם קידמה, חופש, עצמאות, צאו מהקופסא. בטאו את הייחודיות. אל תישארו בתבניות הקבועות , הבסיס שיהיה איתן אמיתי ומחויב תוסיפו לו חידוש. תפתחו את הראש תרחיבו חשיבה פתאום יגיע הרעיון שיקפיץ את העניינים. ותעזו להפתיע אפילו את עצמכם. יכולים ליזום את ההפתעה הזו בירח החדש בגדי. תבנו יציב ותוסיפו ייחודיות שלא חשבתם שאתם יכולים. אורנוס תמיד אומר תצפה לבלתי צפוי.

אחרי שאמרתי כל זאת. אחזור לירח חדש בגדי על איזה תחום חיים משפיע לכל אחד מ 12 מזלות השמש.- כמובן שזו אמירה כללית ולא אישית מתייחס למזל השמש ולא למפה אישית.

תחום החיים שדורש מאתנו לקחת את היוזמה, מחויבות ואחריות ולהיות הכוח של עצמנו – לא לתת את הכוח למישהו אחר ולנוע מעבר למכשולים, והעכבות. ויותר מזה דורש מאתנו יושרה ואמינות בחיים. להתחיל ולעשות ולהגיב למצב כמו מזל גדי בצורה מכובדת, לעצמנו ולאחרים.
לבני מזל טלה – מסמל קריירה, אמביציה, הנראות והתדמית -הסטטוס יכול להשתנות פה – הנראות שלכם לעולם. החיבור עם העולם החיצון- משהו מוחצן, נראה לעין. ההישגים ומה שהם מסמלים. הבית שמסמל מעמד גבוה, דמויות סמכות ;כמו הבוס. האמא. המורה. מוסדות ממשל.
לבני מזל שור – הרחבת אופקים בכל צורה; ללמוד, נסיעות ארוכות. ללמד. ללמד. פרסום ותהילה. הבית שמדבר על פילוסופיה, דת, לבחון את האמונות והשקפות העולם. וכן גם להקשיב לדעות אחרים.
לבני מזל תאומים – ענייני כספים. יותר בעניין של כספים שלא באו מעבודה שלכם כמו כספי אחרים או הצטרפות למשאבים פיננסים של מישהו אחר/בעל. ירושות. ספונסרים. והזדמנויות לשינויים כספיים – קנייה ומכירה. ענייני טאבו. כוח ושליטה.חיים ומוות.
לבני מזל סרטן – העניינים שקשורים בבית הזוגיות – הנישואים . בכלל יחסים – הקשר עם האחרים בחייכם. כולל שותפויות עסקיות ויחסים אישיים אחד על אחד. יכולים להיות פה עימותים עם האחרים בכדי לאזן ושיהיה הרמוני.
לבני מזל אריה – משפיע על בית העבודה (לא קריירה)משרה שמשמשת לקיום. הבית של שגרת חיים יום יומית וזה אומר שמירה על סדר יום; שינה ,אכילה, כושר, ובקיצור הבריאות שלכם! ושגרת חיים בריאה.
לבני מזל בתולה – הבית של הרומנטיקה והאהבה. היצירתיות. הפאר והראווה. בית הסלב. פאר היצירה ילדים- מה שקשור אליהם בין אם יש או אין. התחביבים, ההנאות. ההימורים. ההזדמנות שלכם להפוך תחביב למקצוע .ההזדמנות למצוא רומן שיכול להוביל גם ליחסים קבועים.
לבני מזל מאזניים – הירח הזה משפיע על הבית. השורשים – הבית שממנו באתם והבית הפיזי העכשווי שלכם. מה נדרש מכם לעשות שם באהבה ובשינוי אחראי, משהו שיהיה יציב ועם טוויסט של חדשנות וקידמה בצורה אחרת ממה ש"אמור להיות " מחשש להפר את האיזון של המאזניים. איזו עשיה עצמאית אתם לוקחים על עצמכם בבית. ביסודות שאתם יושבים עליהם (ירח בגדי הכי רחוק מהבית – ראו למעלה בהסבר)
לבני מזל עקרב – התחום בחיים שקשור לחשיבה המנטלית שלכם. לימודים. אחים ואחיות, סביבה קרובה-שכנים, שכנות. ענייני התנועה – נסיעות קצרות. התקשורת – מידע.
לבני מזל קשת – בית הכספים, מה אתם מעוניינים לחדש שם, מה נצרך מכם? חשיבה אחרת בהקשר לכסף ולרכוש שלכם. איך אתם מביאים חידוש ים בתחום זה עשייה יצירתית ויציאה מתבניות נושנות. נצלו את הירח החדש הזה ופתחו את כישורכם ותשתפרו בכספים.
לבני מזל גדי – אתם עצמכם. מה אתם משנים משתנים מפתחים בגישה שלכם לחיים. האישיות שלכם. איך אתם נגשים לחיים. זה כולל לשמור על החיים. לשמור על הגוף ולשים לב לבריאות. אתם המרכז עכשיו. תעשו מה שאתם אוהבים ותעשו נכון. טוב לקריירה.
לבני מזל דלי – הירח החדש נמצא בבית הנסתר מן העין. העשייה מאחורי הקלעים. גם האויבים הנסתרים. הבית של בתי חולים/ מחלות ממושכות. בתי סוהר. מקום של אכזבה כי יש ערפול הדברים לא ברורים. בדקו היטב האם זו אמת או אשליה. שמרו על עצמכם.
לבני מזל דגים – בית של מעורבות חברתית. הקולגות שלכם. הקבוצות והארגונים שאתם שייכים אליהם. החשיבה הייחודית. השאיפות והמטרות שלכם.

דילוג לתוכן