ירח מלא במזל גדי צמוד לפלוטו מול שמש בסרטן בצמידות למרס, מה זה אומר? להתגבר ולקחת את ההזדמנות לעשות ולהגיע להישגים.

ב 9 ביולי 2017 בשעה 05:06 GMT שעה 07:06 ישראל יהיה ירח מלא במזל גדי ב 17 מעלות ו 9 דקות.

מולות שמש בסרטן ירח בגדי מדובר על אנרגיית הסרטן והגדי ; מהמקום הכי אישי/פרטי/שורשי/ הבית. המקום שאליו אוהבים לחזור שמרגישים בית. אל המקום הכי ציבורי והכי גבוה במפה האסטרולוגית.

השמש בסרטן, מדגישה את מזל סרטן כטיפול ורגשות ומשפחה. המקום הכי פרטי – השורשים שמסמל את המשפחה, הביתיות, הטיפול והדאגה ליקיריך אל מול הירח במזל גדי – המקום הכי גבוה במפה – ייצוגי ונראה לעיני כל / התדמית הציבורית שלנו/הקריירה. מזל גדי מייצג משמעת, עבודה קשה והישגים. הירח מסמל את הרגשות שלנו שמשתנים כמו הגאות והשפל ומייצג את האימא הוא צמוד לפלוטו אל השאול שמעלה את כל האמת מתהומות הנשייה ומציף את האמת עם הרגשות של הירח בהחלט עוצמות אדירות של רגשות פלוטו מטהר מזכך ומשמיד מה שלא משרת אותנו ואמיתי לנו הורס ובונה מחדש. עוצמתי פה עם הירח בגדי ונותן את הכוח והאומץ וההזדמנות כן לעשות כן לשנות כן להתגבר על הפחדים. זו הזדמנות אדירה להגיע להישגים ולעשות וכאשר הירח מואר במלואו מאור המוקרן מהשמש זמן שיכולים לעשות שינוי משמעותי לקחת את ההישגים והחיים קדימה. לא לחכות שיהיה יותר נכון או יותר מתאים ומדויק, פשוט להתחיל לעשות עם מה שיש ועכשיו.
כל זה שמש ומרס בסרטן מול ירח ופלוטו בגדי עומד עכשיו במבחן כאשר נתייחס לגדי ולסרטן כמקום שאנחנו מחפשים בטחון :בטחון רגשי ומשפחתי בטחון כלכלי ומעמדי וכן הלאה.

וכן זווית נוספת בין יופיטר במאזניים – מזל שמדבר על קשר עם אנשים ויחסים זוגיים והרמוניה ואיזון ויופיטר מעצים ומרחיב כל דבר שנוגע בו עם זווית של 90 מעלות ל – ירח ופלוטו בגדי וכן למרס ולשמש בסרטן יוצר מה שנקרא T SQUARE. זווית מאתגרת של מתח שדורש פתרון.
קיימת עכשיו עוד זווית של 90 מעלות ; מאתגרת בין מרס בסרטן לאורנוס בטלה אמנם לא מדויקת ועדיין משפיעה על יוזמה ועשיה ואנרגיה של התחדשות (אורנוס) ועשיה שנבנית לקראת דיוק ככל שמתקרבים לסוף אוגוסט.
מצב כזה של זוויות מאתגרות בין כל הפלנטות הנמצאות במזלות הקרדינליים קל מאוד להיכנס למלחמות וענייני כוח ושליטה בכל התחומים האלה מומלץ וכדאי להימנע מוויכוחים ולהסתדר עם הכוחות והעוצמות מבלי להתכחש אליהם וליזום עשיה כאמור וכאן נכנס חוש ההומור לו אנו זקוקים בכדי לשחרר את המתח העצום. זו הזדמנות לשחרר כל מה שלא משרת אותנו יותר בחיינו באמת העמוקה ובכל אמות המידה.

7 פלנטות נמצאות עכשיו במזלות הקרדינלים: טלה מאזניים גדי וסרטן ומזלות קרדינלים מדברים על לקחת יוזמה ולהיות ממוקדים. האנרגיה הזו משפיעה על כולם וזהו זמן נהדר ליזום. במיוחד אם יש לכם פלנטות במעלות 17 עד 23 במזלות אלו, ולמי שנולד סביב ה 10 לחודש במזלות הקרדינלים שישים לב להזדמנויות שנקרות בדרכו זהו זמן שאפשר לעשות ולהספיק המון !

זאת ועוד בזמן הזה קיימות זוויות הרמוניות ; זרימה טובה ותומכת בין שבתאי "המורה הקפדן" בקשת, (השליט של גדי היכן שנמצא היום הירח צמוד לפלוטו ) לאורנוס "המחדש" בטלה וראש דרקון שנמצא באריה ראש דרקון מסמל את הייעוד הקולקטיבי לעתיד.
זו זרימה אנרגטית טובה ואנרגיה מטיבה של השראה ורעיונות (אורנוס) יצירתיים(מזל אריה) לעשות דברים חדשים שמקדמים (אורנוס) ומעצימים אותנו ויהיו לאורך זמן (שבתאי) אחרי הכל זו אנרגיה במזלות האש של יצירה התלהבות ויזמות מבורכת ולמי שיש פלנטות בין המעלות 21 ל 28 במזלות קשת טלה או אריה ירגיש את גל האנרגיה הזו יותר בעוצמה.

נתכונן לירח חדש שמש וירח צמודים במזל אריה שיהיה ב 23ביולי בעוד כשבועיים אנרגיה חדשה / התחלות חדשות במזל היצירתי שאוהב את החיים, הבילויים השמחה, הנאות החיים, היצירה, ועוד. רוצה המשכיות ורוצה במה להראות ולהראות במלוא הדרו הדרמה של החיים ונתכונן להתחלות חדשות מפוארות עם ראש הדרקון שנמצא באריה גם מרס (מייצג את הדרייב והעשייה שלנו) מרקורי (מייצג התקשורת שלנו) יהיו במזל אריה כהכנה לליקויים שיהיו באוגוסט בציר אריה דלי יש למה לצפות.

דילוג לתוכן