ירח חדש – מולד הירח במזל מאזניים 28 בספטמבר 2019 בשעה 20:28 ישראל ותחזית אוקטובר 2019 לכל המזלות YouTube

ב 28 בספטמבר – ירח חדש במאזניים 5 מעלות ו 22 דקות. במזל מאזניים נמצאים ונוס השליטה של מאזניים מרקורי כוכב התקשורת השמש והירח. ירח חדש זו תמיד נקודת התחלה חדשה ובמאזניים זו הזדמנות נפלאה להתחלה בנושאים שוונוס מייצגת אהבה וכסף . .

הירח יתמזג ביחד עם השמש לא נראה ירח השמים חשוכים זה יום טוב לתצפית כוכבים אותם נראה בברור ללא אור הירח. כידוע השמש עוברת מעלה ביום והירח עובר 2 וחצי מעלות ביום כך שהם מתרחקים האחד מהשני ונתחיל לראות את הסהר הדק מאיר מעלינו.

 

מזל מאזניים מדבר על יחסים בכל תחומי החיים: יחסי אהבה, יחסים עסקיים, יחסים אישיים, וכולל התייחסות שלנו לכסף. וונוס השליטה אוהבת חברה תענוגות ולשם כך כסף שישמח אותה לחיות ברווחה בפינוק ולכיף בחיים הכסף אינו לחסכון הוא משמש להנאות יש להם "יד רחבה" .

וונוס במאזניים מחפשת קשרים וחברה היא דיפלומטית ויודעת לעשות מו"מ היא מחוברת לסביבת אנשים ויודעת להקשיב "למה שלא נאמר" הכל יחסים.

הסמל של מזל מאזניים הוא מאזני הצדק. מזל מאזניים שייך למזל האוויר – המחשבה והדיבור התקשורת החברתית. השליטה של מאזניים וונוס ידועה כאלת האהבה והיופי ובמאזניים היא מחפשת איזון והרמוניה שיראה טוב ויהיה בסדר לכולם.

וונוס אחראית על רגשות של אהבה ותאווה אלו אנשים שזקוקים לזוגיות ולאהבה זה צורך עמוק שלהם. לכן כמעט ואין גירושים הם מקריבים הרבה בשביל האהבה וההרמוניה המשפחתית. רוצים לחיות ברווחה.

וונוס  במזל מאזניים מחפשת חברה – לא אוהבת להיות לבד ולשם כך עליה להיות דיפלומטית ויש לה את כישרון הדיבור והגישור לעשות שלום בין אנשים ניצים. להשכין שלום. אנשים בני מזל מאזניים או למי שיש כוכבים במאזניים בעיקר כוכבים אישיים ואפילו שבתאי הידוע לשמצה כמעכב ומקשה הוא נעלה במאזניים (מביא את המיטב שבו) הם שוקלים ושוקלים עד שמגיעים להחלטה ולפעולה. הם מסוגלים אפילו לומר דברים טובים גם על האויב שלהם אם הם יגיעו למסקנה שהבנאדם הזה באמת צודק. כמעט ואין אנשים שיכולים לעשות את זה היכולת הזו לשפוט את הדברים בצורה אובייקטיבית בלי להיות נוגע בדבר.  נמצא ביניהם עורכי דין ושופטים. פוליטיקאים. יועצים. טובים גם  לעבודה סוציאלית. לפעמים פסיכולוגיה.

אלו אנשים שמחפשים הרמוניה ורוצים שכולם יהיו מרוצים ויכולים להתפייס בקלות. יכולים להיתפס  גם כמי שיותר מדי נחמדים או יותר מדי הססנים, כמי שמנסים לברוח מהתמודדות וקשיים ושואלים בעצת אחרים אבל אל לנו לטעות בהם ההחלטות שהם מקבלים בסופו של דבר הן מדויקות ונחרצות.

לבני מזל מאזניים יש את היכולת להוביל ולהנהיג, אחרי הכל זה מזל קרדינלי – יוזם!

תלוי איך מסתכלים על ההססנות שלו והאדיבות והנחמדות אלו אנשים שמחפשים איזון ויופי בחיים ובתקשורת הבינאישית. הספקנות וחוסר היכולת להחליט נובעת מכך כי הם רוצים לרצות את כווווולם !! כי עדיין לא החליטו מה חשוב להם באמת ! זאת מכיוון שיש להם רגישות יתר והססנים עד שמגיעים להחלטה.

נכון שקיימת חולשה מסוימת בהכרעה אבל אלו לא נובעים ממניעים של שקר כאשר הם משנים את דעתם פעם ככה ופעם ככה. כשהם מגיעים להחלטה זו החלטה בדוקה ושקולה מכל היבט.

 

כמי שיוזם ויכול להוביל מהלכים הם מתחברים לאנשים מהלב וונוס אלת האהבה והיופי חיבור רגשי –  הם חשים וקשובים את מה שקורה מסביב זהו חוש עדין להרגיש את מי ומה שמסביבם. וזו יכולת ותכונה נעלה של מנהיגים ומלכים בעלי שעור קומה להרגיש את האטמוספירה סביבם.

 

נקודה חשובה ראויה לציון פה שכל עניין הרצון להרמוניה ולאיזון ושיהיה בסדר ההססנות והספקות והבריחה מהתמודדות וההתלבטויות יכול לתת הסבר הגיוני מדוע יש מבני המזל שלא מסוגלים לראות דברים לא יפים זה פוגע להם בנפש, כמו למשל : מריבה, התעללות, דם, רצח, מציאות מכוערת, פסימיות ופסיביות. הם בנויים לראות דברים יפים הם מסתכלים על העולם במבט אופטימי במבט עליון חיים את העתיד הטוב שיכול להיות וחיים במבט שמח כי העולם המציאותי הריאלי האפרורי יכול לדכא אותם. מסתכלים מלמעלה ולא על המצב הנסיבתי והמציאות הלא נעימה להם ולכן הם זקוקים מי או מה שישמח אותם ולהסיח דעתם ולהמשיך ועושה זאת טוב המזל מולם הטלה שממריץ ומלא חיים. לחיות בהווה כאן ועכשיו בעשייה וללא רגשות אשם. בהווה ובהתקדמות קדימה לא להסתכל על העבר.

מחזורי הנסיגה של וונוס מידי 18 חודשים + יוצרים בשנים מה שנראה כלבבות

אז מה בעצם קורה בנקודת הזמן של הירח החדש ?

ירח חדש זה תמיד התחלות חדשות וונוס השליטה של מאזניים נמצאת די קרוב לירח החדש אלת האהבה והיופי מחפשת גם חברה ובשבת 28 לספטמבר וונוס הפלנטה מיטיבה הקטנה ביחסים הרמוניים עם יופיטר המיטיב הגדול זמן טוב לארח להתארח להיות בחרת אנשים אהובים לנסוע לחופשה סופ"ש נהדר להופעות לקונצרטים וכל מה שקשור עם אומנות. אפשר להתאהב לבלות ערב רומנטי  ואינטימי יחד. נסיעות ובילויים כרוכים בהוצאות ואכן זהו זמן שיכול להעיד על פזרנות ואולי בזבוז כספים אבל גם על רווחים כספיים. הכל מתחיל טוב ואף שינויים בלתי צפויים שמקבלים מאורנוס בשור בכל אופן התחלת חדשות יוצאות דופן זה לא מה שתוכנן זה יוצא אחרת. אולי יידרש מאמץ ופשרה מסוימת להשיג את כל הטוב בכל מקרה אורנוס תמיד מטלטל ומפתיע ואחרי הבלתי צפוי שהוא מביא אי אפשר כבר לחזור אחורה מתקדמים הלאה. הכל  זז לכיוון חדש גם בשל אורנוס והאירועים הפתאומיים שמביא עמו וגם בשל זווית אתגרית בין אלת האהבה וונוס לבין פלוטו אשר נמצא מ 2008 במזל גדי  עם שבתאי וזנב דרקון פלוטו נע לאט ומשפיע לעומק הדברים מבפנים החוצה – הכוכב שמביא לנו טרנספורמציה ולידה מחדש מאזניים תמיד שואפים לאיזון ועדיין וונוס ביחסים מאתגרים עם פלוטו שיכול להצביע על כפייתיות ואובססיה מסוימת באהבה וכסף רכושנות ופחד לאבד. זמן מצוין להתחבר לעומק הנשמה ולבדוק מה באמת חשוב לכם מה באמת אתם רוצים ללא פחד וכפייה.

וכמה ימים אחרי הירח החדש במאזניים יש שינויים ותזוזה מרקורי כוכב התקשורת והחשיבה שלנו עובר למזל עקרב ב 3 לחודש אוקטובר המחשבות עמוקות ונחרצות. ופלוטו שאתגר את וונוס להיכנס לעומק בכסף ובאהבה אמיתית מסיים רטרו והולך ישר וזה קורה ב 3לחודש אוקטובר התובנות מתחילות לצאת ולמצוא פתרונות עומק אמיתיים בכל הקשור לוונוס ופלוטו אהבה וכסף.

מרס הדרייב וכוכב העשייה ב 4 לאוקטובר נכנס למזל מאזניים לבית של וונוס והוא פה רוצה להילחם על צדק. וונוס נכנסת למזל עקרב ב 8 לחודש אוקטובר וזה הבית של מרס השליט העתיק של עקרב לפני שגילו את פלוטו – מרס ופלוטו הם השליטים המשותפים של מזל עקרב העמוק הכוח המין והכסף.

 

וונוס ומרס זוג הנאהבים הקוסמי מארחים אחד את השני בבתים שהם שליטים שלהם : עוזרים אחד לשני לעשות עבודה טובה הזדמנות לסיים הרבה עבודה קשה  שהתעכבה אם יש מה להשלים איזו פגישת עסקים. עסקים ויוזמות שלא יצאו לפועל. וונוס בעקרב אוהבת בזהירות בתשוקה עמוקה ואינטימיות ביחסים עמוקים וגם פה יש אתגר יש הזדמנות מפתיעה לשמוע מאהבה ישנה. ו/או וגם יכולים להגדיר מחדש ולהתחדש באהבה הקיימת.

 

 

איך הירח החדש ישפיע על כל אחד מהמזלות :

מזל טלה – הכל יחסים משא ומתן ואפשרות לנקות את השולחן ולהתחיל מחדש

מזל שור – מחפשים עבודה פרויקטים חדשים מיומנויות חדשות ומתחדשים בכל הקשור לענייני כושר גופני בריאות ותזונה

מזל תאומים – בילויים  וכיף, רומנים חדשים, ענייני ילדים. תחביבים חדשים. הזדמנות לעסק חדש .להתחיל ספורט חוויתי אתגרי

מזל סרטן – עניני משפחה ושורשים הבית  האמא ובכלל שינויים בבית בדירה ענייני מקום המגורים שלכם והשורשים המשפחתיים.

 

מזל אריה – ענייני לימודים  יכולת הביטוי שלכם בכתב ובע"פ ובכלל התקשורת יומיומית על הסביבה נסיעות קצרות ולהתעדכן בחדשות עם אחים ואחיות שכנים וקרובי משפחה.

מזל בתולה – הירח החדש יאיר וימקד את ענייני הערך האישי שלכם ואיך אתם מייצרים הכנסות מהכישורים שלכם. עם אורנוס שנמצא ברקע ענייני כספים בלתי צפויים.

מזל מאזניים – הירח החדש אצלכם במזל וזו התחלה חדשה שלכם בכל תחומי החיים ובכל מי שאתם זה קורה פעם בשנה בחודש יום ההולדת שלכם זה הכל שלכם תתחדשו ויום הולדת שמח!

מזל עקרב – אצלכם זה אזור הצללים מאחורי הקלעים טוב למחקר ללמוד מעמיק לחשבון נפש למקום התבודדות ומפלט זמן של מנוחה וחשבון נפש לקראת יום ההולדת שלכם בחודש הבא כשהשמש תיכנס למזל עקרב ותאיר לכם את הנקודות החזקות שלכם.

מזל קשת – הכל זה החברים חברויות. קבוצות עבודה וקולגות. התחלות של עמותות גדולות וארגונים חברתיים וגם חשיבה חדשה עם המטרות והעתיד האישי שלכם.

מזל גדי – ענייני הקריירה והמעמד החברתי שלכם מקבלים אור חדש של התחלות שיכולות להיות מפתיעות ופתאומיות בהשפעת אורנוס הבלתי צפוי משתדריגים זה המקום של השאיפות, עסוקים מהרגיל ומקדמים פרויקטים.

מזל דלי – הרחבה והתחלה לכל מה שקשור למרחבים וראיה רחבה השקפות עולם ולימודים גבוהים כמו גם נסיעות לחו"ל פרסום ושיווק והוצאה לאור של עבודה/מחקר/ספר/קורס וכו'

מזל דגים – הירח החדש נותן אופק והזדמנות בכל הקשור לכספי אחרים כמו ביטוחים מענקים בונוסים החזרי מס. ענייני כספים בכל הצורות: בנקים חובות וכספי אחרים כולל ירושות. התחלה חדשה טובה יכולה להיות בכל הקשור לכספי אחרים ; הכסף של בן/בת הזוג כמו גם עניינים אינטימיים עם בן הזוג . זהו מקום של כוח מין וכסף. מיקום של טרנספורמציה מוות ולידה מחדש.

אבן המזל בהתאם לחודש הלידה העברי

דילוג לתוכן