למי שרוצה להעמיק עוד קצת על מספרי הגורל

מספרי הגורל /המזל מראים לנו מה עיקר ההתמודדות שלנו בחיים והמטרה שעלינו להגיע בחיים אלו. תארו לעצמכם מסע שבו הגיבור הוא אתם ואתם הולכים לכבוש יעד מסוים להגיע אל ראש ההר ולהניף שם דגל זה מסע החיים שלכם לפי מספר הגורל שלכם כפי שפרסמתי בעבר שהוא חיבור של כל הספרות בתאריך הלידה וצמצום לסיפרה אחת. 22.4.1980 = 2+2+4+1+9+8+0 = 26 = 2+6 = 8

1. לבטא ייחודיות ועצמאות, לסלול את הדרך ולא ללכת בדרך של אחרים, להיות עצמאי. יוזם. ה 1 מסומל על ידי השמש – הזכר – האבא – משפי שפע. מספר שכלי אך גם רוחני שייך לספירת הכתר : הספירה הגבוהה בעץ החיים ומורה על יכולת להיות המנהיג, העצמאי, היוצר יש מאין, פורץ דרך. מרכזיות והשפעה. ה 1 מזכיר את מזל טלה – מזל יוזמתי מתלהב והשליט שלו מרס – פועל, נמרץ ודינמי. מעדיפים להיות עצמאיים ושאף אחד לא ינהל אותם ואם עובדים כשכירים אזי זקוקים למרחב תמרון וחופש. מבחינה אסטרולוגית השמש היא השליטה של מזל אריה ובית 5 והיא נעלה במזל טלה בית 1 כשהשמש מגיעה ל 0 מעלות טלה זהו יום השיוויון האביבי – מזל טלה הוא המזל הראשון בגלגל המזלות ופותח את האביב. כך נוכל להבין ולקשר בין כל הכוחות הללו של ראשוניות, חלוציות, כריזמה, אהבת החיים כוח ויכולת מתלהבת של האש. אי אפשר להתעלם מנוכחותם של אנשי מספר 1 הם חלוצים, פורצי דרך, ייחודיים, מלאי רעיונות, אנליטיים, רוחניים. הם אוהבים את מי שמסכים אתם וקשה להם לקבל דעות של אחרים – מי שלא מסכים אתם קשה להם להתחבר אליהם. אנשי גורל 1 לא אוהבים מריבות כאשר מגיעים למחלוקות קמים והולכים. ה – 1 מראה גם על בדידות כמו המלך היושב לבד על כסאו. משוייך כאמור לצ'קרת הכתר ולצבע הלבן.

2. לאזן בין נתינה לקבלה ולא להיות תלותי. המספר 2 מסומל על ידי הלבנה/ירח, אנשי מספר 2 רגישים ובעלי אינטואיציה גבוהה. הרגש שולט בכל הם עלולים לעזוב מקום עבודה או כל מסגרת משיקולים רגשיים. הירח זה התגובות האוטומטיות שלנו זה המקום שבו אנחנו אמורים להרגיש הכי מוגנים ובטוחים ומחפשים את הקשר התומך והרגשת האהדה והסימפטיה בכל מסגרת שנמצאים. קל להסיק שאנשי גורל 2 זקוקים לשותפים וקשה להם להיות לבד. הם מתפקדים טוב יותר בצוות. הירח משפיע על הרגשות הוא מתמלא ומתחסר וכך הרגשות נתונים לשינויים פעם כך ופעם כך. הירח מיוחס לספירת בינה – לאישה שהיא מלאה רגשות כולה רגש – בינה יתרה ניתנה לאישה, היא רואה דברים עמוקים ויודעת. לאנשי גורל 2 קל להיכנס לנעלי האחר, לגלות אמפטיה, להבין את מי שמולם ולכן יכולים לעסוק בעבודות כמו מגשרים, עובדים סוציאליים, אחיות וכל מקצוע המצריך גילוי אמפטיה והבנת האדם. כמו כן הירח משפיע על הגאות והשפל על המים בעולם ומים באדם והרגשות שלנו, חשבו איזה מים יש בנו בתוכנו ומסביבנו האם טהורים וזכים או מים עומדים. כיצד אנחנו מבטאים את הרגשות שלנו?
לירח אין אור משלו והוא מקבל אותו מהשמש וכך מספרי גורל 2 מושפעים מהסביבה וזקוקים לאחר בחייהם. זקוקים לתמיכה ועידוד. הם יכולים להיות מאוד מרצים עד ביטול עצמם וכשנעלבים אין להם בעיה להפנות גב ולנתק קשר. יש להם חכמה ולכן בכוחם לאזן בתוכם התלבטויות, ולא להיות תלותיים מדי. ולהיות הדיפלומט ובעל טקט. לבנות שותפויות מאוזנות. .
כמו כן יש נטייה למצבי רוח בדומה לירח המשתנה. מקושר לנשיות ולאימא (וונוס מקושרת לאישה/נערה) מספרי 2 והירח מדברים על לתחושות ולרגשות על אינטואיציות .מרגישים את השני. מספר רגשי.

3. המספר 3 מיוחס לכוחו של כוכב יופיטר: כוכב השפע, מרחיב ומעצים, מורה על אופטימיות, אמונה, שמחה, אהבת המרחבים, הנסיעות, החופש, פילוסופיה ואמונות, דעות והשקפות עולם. ובמילה אחת מזל ! אופטימיות שמחה ושפע.
המספר 3 מסומל על ידי משולש ומדבר על התוצאה של החיבור בין 1 השמש 2 הירח והתוצאה 3 הילד הנצחי האופטימי ואוהב החופש הטבע והמרחבים. כמו כן ה 3 משויך לצ'קרת הגרון (לדבר ולהביע לא לחסום את הצ'קרה). לכן קל להבין מדוע על מספרי 3 להביא שמחה ועידוד לכל מקום שמגיעים אליהם, הם יודעים להקשיב ולתת עצות לאחרים. התיקון שלהם זה לבטא רגשות כלומר לדבר על הרגש מהחוויה הרגשית שלהם ולא רק לתאר את האירועים. הם אנשים יצירתיים ויצריים יש להם כשרון ויכולת דבור / כתיבה למילה שלהם יש כוח. עליהם לבטא החוצה מה שמרגישים בפנים, ליצור ולהביע, לדבר על רגש. לבטא את השמחה והרומנטיקה, הכיף, חוש ההומור. ללמוד להוציא לאור את היצירה שלך, להביע את האמונה והאופטימיות שבך, להביא שמחה ולעודד אחרים. הכוכב המשויך הוא כאמור יופיטר מי שנחשב באסטרולוגיה עתיקה כמיטיב הגדול. יופיטר מרחיב ומעצים כל דבר שנוגע בו הוא נחשב לכוכב שנותן שפע. יופיטר נותן הזדמנויות בחיים. מספרי 3 נחשבים למספרים ממוזלים, יש להם שמירה והגנה והזדמנויות גדולות בחיים.

4. מספר 4 הוא מספר החומר. השיטתיות. השמה מעשית של רעיונות. (הרעיונות מכוכב אורנוס והישום בכדור הארץ) הסמל שלו קובייה. מספרי 4 באו לעולם כדי לבנות בסיס איתן ויציב, אנשים משפחתיים.
לא לפחד משינוי. מספר מקבע, מספר יציב. נחשב לחזק יודע להביא דברים לכלל מעשה כמו מספר של אדמה ובסיס רחב אפשר לראות בו את סמל כדור הארץ – החומר והמעשיות ביחד עם המקוריות של כוכב אורנוס שיכול לבצע את השינויים והבזקי הרעיונות ומוריד את הרעיון לקרקע למימוש וכך מספרי 4 הידועים כ"הבנאי של החיים" יכולים ביחד עם כושר הביצוע והעשייה להביא גם את המקוריות בכדי לבנות בסיס יותר טוב ומשפחה טובה יותר מהמשפחה שגדלת בה . לבנות קשר משפחתי אמיתי, ואז לא צריך לעשות מאמצים לשמור על המשפחה , הקן המשפחתי יושתת על בסיס איתן ויציב. אנשי גורל 4 מחפשים את המסגרת, את השייכות, את ה"אנחנו" והשייכות מתחילה בשורשים, בבית, במסגרת המשפחתית להיות מסגרת חזקה איתנה ותומכת.
מספרי 4 טובים מאוד בארגון, סדר, עשייה, שיטתיות הם יכולים להיות מהנדסים ורואי חשבון ומאידך יכולים להיות נומרולוגים ואסטרולוגים נהדרים כי באו להוריד לכדור הארץ יד עליון וחדשנות ידע עתידני לפי השפעת האנרגיה של כוכב אורנוס וליישם כל זאת בחומר.

5. המספר 5 מייצג את התקשורת על כל רבדיה וגווניה : בתנועה, בדיבור, בלימודים, במהירות ובסקרנות. תושייה ופיקחות וכמו כן ידע כללי נרחב. הכוכב המקושר למספר 5 הוא כוכב מרקורי שליח האלים – מעביר המסר, היו לו סנדלים מכונפים וקסדה מכונפת מה שעזר לו להגיע במהירות לכל מקום והוא היחיד שיכול היה להיכנס ולצאת בממלכתו של הדס/פלוטו אל השאול (חוץ מפרספונה שעשתה זאת כל חצי שנה) מרקוקי מאופיין ביכולת משא ומתן ומסחר הוא אל הסוחרים והגנבים ולאנשי מספר 5 יש את היכולת לומר את המלה הנכונה ובזמן הנכון. אלו הם אנשים חברותיים ומעניינים ואינם נוטים להתחייב ולכן אינ ומידע. אינם ממהרים לערוך שיחות אישיות ואינטימיות ומאידך אלה הם מלכי הסמול טוק.
אנשי גורל 5 מעודכנים בנעשה סביבם וטובים כאנשי תקשורת ; עיתונאים, כתבים, וכל מה שקשור לתנועה ודיבור, אנשי מסחר, סוכני נסיעות, מדריכי טיולים, נהגי מוניות וכאמור כל הקשור לתנועה תקשורת ומהירות ידע ומידע. המספר 5 מיוחס לקלף הקוסם בקלפי הטארוט ואכן מספרי גורל 5 יודעים לעשות קסמים הם אנשים תקשורתיים ודינמיים. , מהירים, כישרוניים מאוד ומתעניינים בהמון תחומים. עליה וקוץ בה – מרובי כישרונות נוגעים בהרבה תחומים – צריכים להתמקד כל פעם בדבר אחד כדי לא להיות שטחיים מדי בהרבה תחומים. חוששים להתחייב ושואפים לחופש ולכן השעור שלהם למקד סדרי עדיפויות ולקחת אחריות, כמו כן כדאי ללמוד לקחת חופש בתוך המסגרת ולא לחשוש ממסגרות. להבין ולדעת שאתה יכול להיות חופשי בכל מסגרת.

6. המספר 6 מסומל על ידי מגן דוד ומדבר על איזון בין מעלה למטה. האות השישית ב א'ב' העברי היא ו' שהיא וו החיבור. מספר 6 משויך גם לצ'קרת הלב ולצבעים ירוק וורוד.
אנשי גורל 6 מי שמביאים יופי אסתטיקה והרמוניה לעולם, נחת רוח, שלווה, הכנסת אורחים, שירות לאחרים.
מספרי גורל 6 משוייכים ומסומלים על ידי וונוס אלת האהבה היופי. וונוס נחשבת למיטיבה הקטנה (יופיטר למיטיב הגדול) וונוס שולטת של שני מזלות אסטרולוגיים מזל שור ומזל מאזניים מזל שור מדבר על הנאות חמשת החושים וכל מה שמגע וחושים, כסף וכל מה שכסף קונה: אוכל טוב, בגדים יפים, כלים נאים וכו' וונוס פה מראה כמה היא נהנתנית ומקושרת עם התשוקות וחושניות ומגע מיני. כשליטת מזל מאזניים וונוס אוהבת תרבות, אומנויות למינהם וונוס מחפשת חברה אוהבת להתרועע וונוס פה היא דיפלומטית וגם מתפשרת ומייפה את הדברים, ומעגלת פינות.
אנשי גורל 6 הם מארחים למופת ומאוד משפחתיים, ביתם ילדיהם והנשים בחייהם חשובים להם מאוד ויעשו הכל לטפל ולתת להם שלא יחסר. הם נותני שירות נעימים ויכולים לעסוק בטיפול בצבעים, ברפואה אלטרנטיבית מאזנת, ברפואה ואף כלוחמים ; לוונוס שני פנים אלת האהבה והיופי וגם לוחמת. אנשי גורל 6 לומדים כל החיים מתוך חוויות אישיות (כי הם מרגישים, אוהבים מגע), למצוא את האיזון ושביעות הרצון בתוכם ומסביבם, לא להיות מרצים מדי, וביקורתיים מדי לעצמם ולאחרים. להבין שאתה השלם, גם אם לא מושלם, וזה בסדר! לחיות את חייך מתוך שביעות רצון ונחת רוח . כאשר תקבל את עצמך ולא תהיה ביקורתי לעצמך תוכל לקבל את האחר ללא ביקורתיות.

7 מסומל על ידי המנורה שהייתה בבית המקדש, מסומל כנקודה בתוך המגן דוד (6 המגן דוד עולם החומר) ; המשמעות הפנימית הרוח שבחומר, "נשמת" החומר נחשפת במספר 7 – השבת. ה 7 מסומל גם כבית : קובייה (4) ומעל משולש (3) .
מספרי גורל 7 שייכים לעולם המים נשלטים על ידי כוח השפעתו והאנרגיות של נפטון אל הים החודר למעמקים. יש להם עולם פנימי עשיר, הם חווים דברים בצורה רגשית אינטואיטיבית . מתאים להם להיות חוקרים ומדענים בגלל ההעמקה והרגשות העמוקים והמורכבים שלהם הם מעדיפים לעבוד עם הראש ולכן מפנים הכול לשכל ולמחשבה יכולים להיות מתמטיקאים דגולים וגם לעסוק בריפוי דרך כאבם שלהם. הם כל כך חוששים ממה שהם מגלים וקשה להם לבטא זאת החוצה ולכן בורחים לשכל. הם חזקים מאוד במחשבה, יש להם רעיונות גאוניים, הם אנשי האקדמיה, לומדים כל הזמן, חוקרים. הם המדענים, בלשים, כל מה שמעורפל, ולא ברור . יכולים להיות שחקנים, צלמים הם טובים מאוד למוסיקה – יוצרים, הם בעלי השראה.
השיעור של ה – 7 לגעת בכאב מבפנים, להגיע לאינטימיות, לתת אמון בשני, שהאינטימיות תהיה שלמה ולא לברוח לאהבות בלתי מושגות – מראש, כמו ללכת עם גבר נשוי או אישה נשואה. או לחלום על אהבה אידיאלית בלתי אפשרית . מחפש שלמות. באו לעולם לחקור את משמעות החיים להגיע לזהות האישית שלהם – מי הם. ולהגיע לאמון, ואינטימיות ביחסים – בזוגיות.
7 מספר מושלם. מציין את השבת – משהו קדוש. בחופה – בטכס הנישואין "הרי את מקודשת לי" ; מקודשת – מופרשץ, מובדלת, שייכת רק לי. ולכן אלו אנשים מיוחדים, מופשרים, זקוקים לשקט שלהם, לעולם שלהם. מאוד מיוחדים.

8. הספרה 8 נראית כסמל האינסוף. שמונת נרות חנוכה – נס חנוכה משהו מעל לטבע. למספר 8 – הישגיו אינם באים בקלות, חווה קשיים, הגבלה, חוסן, שאפתנות, כבוד ומנהיגות. מספר 8 – מזוהה עם כוכב שבתאי – הכוכב האיטי והזקן – החכם היודע. מספר קרמתי בא לשלב חומר ורוח, צריך להעניק מהידע שלו וממשאביו לחברה . זהו מספר קיצוני, עוצמתי, וטוטלי הגבהים שלו יהיו מרשימים אבל גם הנפילות שלו תהיינה מרהיבות. ה 8 מושפע גם מהשפעות כוכב פלוטו – הוא כוכב המביא לשינוי וטרנספורמציה עמוקה נותן המון כוח והיכולת לקום מחדש ולבנות שוב כמו עוף החול. ולכן אלו אנשים החווים עליות ונפילות מרשימות ויש להם את הכוח לקום וליצור מחדש.
מספרי 8 שייכים לצ'קרה העליונה מעל לכתר. צבע זהב. הם משהו גבוה יותר, מואר יותר, רוחני יותר, שמקרין לחברה ומחויב לתרום לה. בא למלא תפקיד חברתי – לשלב בין חומר לרוח למען החברה. אנשי מספר 8 ביחסים בינאישיים רוצים להיכנס לתוך בן הזוג להיות אחד, הם שולטים או נשלטים -ללמוד להשתמש בכוח בצורה בונה לא שולט/נשלט. ללמוד לא לפחד מדמויות סמכות, ולא לחשוש מהצלחה !
הרבה אנשים מתלוננים על הקשיים על מספר 8 כקרמטי, או כמזל גדי מזל קשה מזל של עבודה קשה למען אחרים, ולמה קבלו מזל כזה, מספר גורל כזה ולאחרים הכל זורם יותר ולא צריכים להתאמץ ולעבוד קשה כל כך. התשובה שלי אם קבלת את זה אתה יכול לעמוד בזה, סומכים עליך שתצליח. אתה יכול כי אתה חזק !

מספר 9 – מאופיין ברוחניות, השראה הומאניות, כוח (פלוטו) ומרץ (מרס). הישגים גדולים. מספר בעל עוצמה רבה. אימפולסיביים. מחויבים לאמת הפנימית שלהם. מאוד יצירתיים. אנשים שאוהבים חופש ומרחבים. בעלי אינטואיציה מפותחת יודעים דברים מתוך עצמם וקשה להם להסביר למה .הכוח שלהם בפיהם, טובים מאוד בדיבור נואמים טובים. מוחצנים, מחויבים לאמת שלהם, כאשר הם לא באמת שלהם החיים מלמדים אותם דרך קשיים לחזור לעצמם . עליהם להיזהר במילה ובמעשה כי מאוד אימפולסיביים. יש להם כוח, כריזמה, עשייה נמרצת ועוצמה משולבת של כוחות עמוקים וחזקים מפלוטו כוכב הטרנספורמציה והעומק ושל מרס כוכב העשייה והמלחמה.
אני יכולה לקשר את מספרי 9 עם בית 9 באסטרולוגיה המדבר גם על החופש הנסיעות והרחבת האופקים ולכן קל להבין מדוע קשה להם להיות סגורים במקום הם אוהבי נסיעות. בית 9 באסטרולוגיה הוא הבית של כוכב יופיטר (שמייצג את מספר 3) הכוכב המיטיב הגדול ונותן השפע ולכן הכל גדול הכל ענק לעשות דברים בגדול, 3×3=9 ה 9 הוא כמו שלוש פעמים 3 הוא ההצגה הכי טובה בעיר הכל נעשה בהגזמה ובכריזמה ומוחצנות פונה החוצה לעולם. ביחד עם כוכב מרס כוכב העשייה הפעולה הלוחם הכובש שיכול להיות גם אגרסיבי ואמיפולסיבי והעומק הטוטלי של פלוטו נוכל להבין את כל התיאור הזה של מספרי 9.

369 – מספרים יצירתיים
157 – עצמאיים
248 – משמרים והולכים על בטוח

דילוג לתוכן