מה מספר הזוגיות שלך אומר?

מספר הזוגיות מייצג את הקשר האינטימי שלך עם בן הזוג איזה זוגיות קבלת בחיים אלו ומה אתה מבקש לעצמך בזוגיות איזו אינטימיות כלומר אינטימיות של משפחתיות – המסגרת, אינטימיות של עניין אינטלקטואלי משותף או אינטימיות של אחד בתוך השני בכל נושא ועניין.
נמצא את מספר הזוגיות ושיתופי הפעולה על ידי חיבור של היום וחודש הלידה ונצמצם לסיפרה אחת . לדוגמא : 9 בינואר = 9+1 = 10 נצמצם ונקבל 1 מספר הזוגיות

מספר 1 – מבקש בזוגיות עצמאות, SPACE , אתגרים. רוצה להרגיש כל יום מחדש כאילו זה היום הראשון באהבה. רוצה לשלוט ולא כל כך מאפשר לחדור לעולמו הפנימי. כמו שנינו ביחד וכל אחד לחוד.
מספר 2 – לעשות הכל ביחד. זקוק לשני ולא אוהב להיות לבד. ביחד – בזוגיות, מבטא את עצמו הכי טוב שיש. עלול להיות תלותי. זקוק לעידוד ותמיכה.
מספר 3 – מספר רגשי ומאוד רומנטי. מחפש את האהבה בה' הידיעה. זקוק לדבר על רגשות שיהיה מצב וקשר המאפשר לבטא רגשות מכל סוג כמו "נפגעתי ואני מרגיש… " פשוט לבטא את הרגש ולא לשמור בלב.
מספר 4 – זקוק למשפחתיות -תמיכה משפחתית , איש מסגרות ושמרנות. יכול להיות במסגרת נישואים שלא מתאימה אבל יחשוש לשנות והעיקר המסגרת. עקשן ולא מסתגל בקלות לשינויים. אם יש חום משפחתי תורם לחיבור המיני.
מספר 5 – מחפשי החופש והעניין בזוגיות, גם גירויים אינטלקטואלים. מערכות יחסים בלתי שגרתיות. קשה להתחייב אלא אם כן בן הזוג באותו ראש ; רב-גווניים, עצמאיים, פתוחים בנושא המיני, אוהבי הרפתקאות.
מספרי 6 – מספר האיזון וההרמוניה ולכן עלול לעגל פינות בכדי שהכל יהיה בסדר. פרפקציוניסט ולכן יכול להיות מאוד ביקורתי: "למה ככה …ולמה ככה….,מה שעלול לעכב באינטימיות המינית. מצד שני יכול לקבל את השני כמות שהוא.
מספר 7 – מאוד רגיש כשהוא נפגע יש סיכוי גדול שידחיק. בורח מהתמודדות רגשית. יש רגישות גדולה הגנתית כדי לא להיפגע. יש הרבה בדידות ולכן בזוגיות מאוד זקוק לאינטימיות אמיתית. הנושא של אמון חשוב כדי להיות באינטימיות. מורכבים ברגש וחזקים מאוד בשכל.
מספרי 8 – מערכת יחסים טוטאלית. זהו מספר טוטאלי הכול או לא כלום. או שאוהב מעניק ונאמן עד הסוף או שעלול להיות שתלטן ולא מתחשב. יכול להיות מערכת יחסים קארמתית.
מספרי 9 – בזוגיות חשוב מאוד לבדוק אם הזוגיות אמיתית או שקרית. בזוגיות ה – 9 זקוק לחופש שלו למרחב האישי הפוך מה – 2 ודומה למספרי 1 הזקוקים למרחב ועצמאות. מספרי ה – 9 מחוייבים לאמת שלהם אם הזוגיות לא תהיה אמיתית המיניות תהווה פורקן פיזי ולא יותר.

דילוג לתוכן