וונוס אלת האהבה והיופי.

וונוס אלת האהבה והיופי. האלה שעלתה מקצף הגלים.
וונוס נחשבת ככוכב מיטיב היא המטיבה הקטנה (יופיטר הוא המיטיב הגדול). בכל בית שוונוס עוברת בו היא מביאה את המשמעות האוניברסלית שלה של יופי, אהבה, יחסים, עידון והרמוניה. כפי שיופיטר מעצים כל דבר שנוגע בו לטוב ולפחות טוב.
וונוס היא הכוכב הזוהר ביותר בשמי הלילה. יפיפייה.
במחזור שלה עם השמש מצמידות לצמידות שקורה בערך כל שנה וחצי בתקופת הנסיגה של וונוס נוצרת תבנית של כוכב מחומש, מה שהיה ידוע לאסטרולוגים השומרים כבר בתקופה עתיקה וונוס תוארה ככוכב עם חמש נקודות – הפטנגרם – הכוכב המחומש.

הפטנגרם. הכוכב המחומש שמתהווה בתקופה של 8 שנים ב – 5 מחזורי הנסיגה של וונוס.

וונוס היא הכוכב השליט של שני מזלות בגלגל המזלות : שור ומאזניים.
הבתים המקושרים לוונוס הם בית 2 – הערך והערכים שלנו, המשאבים והרכוש ובית 7 – בית הזוגיות / בית הנישואים והשותפויות : מערכות היחסים שלנו האישיות והעסקיות, הצורך בחברה.
וונוס כשליטת מזל שור (מזל אדמה יציב) ובית 2 באה לידי ביטוי בכל מה שקשור למזל שור; נחישות, עקשנות והתמדה. שמירה על הקיים. שואפת לצבור כסף ורכוש בכדי לספק את תשוקותיה ותאוותיה החומריות דרך חמשת החושים. וונוס בשור מחוברת לעולם החומר ולדברים הכי טבעיים בסיסיים שיש.
מזל שור הוא אחד ממזלות האדמה (גדי, שור, ובתולה) שהם מאוד פרקטיים, מביאים דברים לכלל עשייה ומקושרים לחיים הארציים היומיומיים, ההישרדותיים.

מזל שור הינו המקום הכי טוב לוונוס להרגיש מסופקת ונינוחה באיכות ובכמות. אוכל טוב, יין משובח, בגדים יפים, סיפוק חמשת החושים והתאוות החושניות.
וונוס בשור לא אוהבת בגידות וחוסר אמון ותישאר עד סוף הימים צוננת וקרירה במידה ונגרם לה עושק, דיכוי וצער או שפגעו בה או שהמעיטו בערכה. וכאן בא לידי ביטוי הצד הפחות מדובר של וונוס כאשר אינה מוערכת, נאהבת, או נחשקת כראוי לטעמה מה שמוביל לקנאה ולכל האפשרויות הנובעות מכך – וונוס הלוחמת

וונוס כשליטת מאזניים ובית 7 : מזל מאזניים מיוחס לבית 7 – בית הנישואים, מערכות יחסים משמעותיות ואישיות, אחד על אחד, שותפויות בכלל ושותפויות עסקיתו, .
בית 7 הוא גם הבית של אויבים גלויים והסכמים למיניהם כמו הסכמי נישואין/גירושין והסכמי שותפויות מכל סוג.

וונוס במזל מאזניים אוהבת לדבר על יחסים, רוצה יחסים ולא רוצה להיות לבד ועושה הכל בכדי לשמור על איזון והרמוניה ונוחה מאוד להתפשרות. וונוס רואה את שני צדי המטבע, יודעת לנהוג בדיפלומטיות, וחברותית יכולה להיות יועצת נהדרת.

וונוס במאזניים מקושרת לצד האינטלקטואלי (מאזניים מזל אוויר יוזם ) מקושרת לצד התקשורתי , התרבותי, השכלי, החברתי – ליחסים אינטלקטואלים עם אנשים.
וונוס המאזניים גם לא רוצה להתעמת עם הצד הלא נעים של החיים ובוחרת להתעלם מהפיל הגדול שבחדר.
הצד הפחות מחמיא לוונוס במאזניים הוא הססנות וחוסר עקביות, נוטה להתרחק מבעיות ומעדיפה שבן הזוג יפתור לה את הבעיות.
זאת כי וונוס לא אוהבת דברים צורמים, לא מאוזנים, ולא מתאימים סביבה.
אחרי הכל וונוס אלת האהבה היופי שואפת ורוצה כל מה שנוח, יפה, הרמוני, נעים ומענג ולהיות מסופקת – כמו גן עדן עלי אדמות.

לסיכום :
וונוס היא סמל האהבה והיופי, יחסים אישיים משמעותיים מאוד עבורה. וונוס חושנית מאוד ואוהבת כל מה שגורם לה הנאה וסיפוק. מסמלת אומנות, מוסיקה, אסתטיקה, קשרים חברתיים, איזון והרמוניה ביחסים.

וונוס נחשבת נעלה במזל דגים – מזל דגים מסמל חוסר גבולות והאוקיינוס האינסופי ושליטו הוא יופיטר המיטיב הגדול והשליט החדש נפטון אל הים – שמיטיב לטשטש גבולות. וונוס כל כך מרוצה וניהנת בדגים מ אהבה ללא גבולות לאהוב ולהיות נאהבת כמו שמסלול וונוס בשמים ומחזורי הנסיגה שלה שיוצרים לב.
מחזורי הנסיגה של וונוס מידי 18 חודשים + יוצרים בשנים מה שנראה כלבבות

כך או כך, מכל מקום התואר הבלתי מעורער של וונוס הוא – אלת האהבה והיופי. וונוס אוהבת לאהוב אוהבת את האהבה ואוהבת להיות נאהבת.

וונוס ומרס זוג הנאהבים האולימפי

דילוג לתוכן