New Moon –במזל דלי ירח חדש

New Moon –במזל דלי ירח חדש

ב-28 לינואר בשעה 02:08 שעון ישראל, ב – 8 מעלות ו-15 דקות, במזל דלי יש לנו ירח חדש.

השמש והירח בצמידות, שוהים להם יחד במזל דלי שהוא מזל אוויר. השליט המודרני של דלי הוא אוראנוס -הכוכב שמביא שינויים וחדשנות. הפתעות – מה שחשבת תחשוב עוד פעם תצפה למשהו אחר.

אוראנוס מסמל את החופש, השחרור, המרד, המדעים, הרעיונות המבריקים שמגיעים כברק. ראיה מחשבתית רחבה ויוצאת דופן, מגיע כהבזק פתאומי ומביא עמו רעיונות יצירתיים חדשניים שלא חשבת עליהם קודם, המצאות, תקשורת וקידמה. אפשר לקרוא לזה אינטואיציה שכלית.

ירח חדש במזל מתאפיין בסממנים של המזל והשפעות נוספות שיש בשעה זו תחת השמים.

ירח חדש במזל דלי – דלי מתאפיין בחדשנות וקידמה מדעים וחשיבה ייחודית וכמובן בהומניות ולמען החברה ומולו נמצא מזל אריה הכריזמתי שאוהב את החיים, היצר והיצירה – נשלט ע"י השמש, שהיא הרצון לחיים ונותנת חיים וחיוניות. מזל אריה אוהב את הבמה המוחצנות יש לו כריזמה.

לכן, בעת הזו הזמן לזרוע זרעים חדשים, ולבטא בהם את הייחודיות שלך, מה הכי רצית ולא העזת. לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהיות באמת שלך. לבטא את כל הכריזמה שבך והיכולת להיות חלק מחברה לתרום לכלל ולשמור על הייחודיות שלך בקבוצה. (זהו ציר הליקויים שיהיו ב 2017 ב2018 עליו אדבר בנפרד).

זאת ועוד חמש שעות אחרי הירח החדש, מארס שהוא כוח העשייה והדרייב שלנו, נכנס למזל טלה – מרס הוא שליט מזל טלה והוא במיטבו "בבית" שלו מביא דברים ליוזמה ופעולה רץ לכבוש עוד יעד. יוזם ומוציא לפועל.

וכך יוצא שיחד עם היחודיות של מזל דלי וההומניות המאפיינת אותו, השליט שלו- אוראנוס, נמצא כבר כמה שנים במזל טלה הבית של כוכב מארס ושניהם יפגשו בהמשך בצמידות במזל זה. (מזל טלה הוא המזל שפותח את גלגל המזלות הטרופיקלי (עונתי) ומצפים לנו עוד הרבה ימים סוערים ופעילים בארנגיה של אש ואוויר יחדיו.)

מה אומר מולד הירח הזה עבורך?

לקחת רעיון ולהוציא אותו לפועל עם "אש בעיניים" – בהתלהבות, במרץ, בתשוקה, בחדשנות. לברוא יש מאין להעז וליישם את הרעיונות הכי פרועים שמגיעים כהבזקים. ליישם בפועל ליזום לעצמך, להיות אסרטיבי ומכוון מטרה וכמו כן מה אתה נותן לכלל – לקבוצה לעתיד טוב יותר.

כל האמור לעיל צריך להיות ביושרה באמינות בנאמנות לאמת שלך כי שבתאי כוכב הקארמה "המורה הקפדן" נמצא במזל קשת שהוא מזל אש ואיכות משתנה, מבקש ממך לבדוק את האמונות האמונה והדעות שלך, האמת שלך ללא כחל וסרק . שבתאי ביחסים מאתגרים עם וונוס אלת האהבה היופי הנמצאת עכשיו במזל דגים – מזל מים ובאיכות משתנה (תצטרף בהמשך למארס בטלה ).

וונוס מדברת על יחסים וגם על כסף ובכלל ממה אנחנו נהנים. זמן לבדוק ענייני בנקים, ממון ויחסים ולעשות סדר חדש בעניינים. לא אכנס להרחבה בעניינים אלה ואחרים ובמצב הכללי של הכוכבים במולד הירח הזה והמשך לחודש פברואר ולמחצית הראשונה של 2017.

רק רציתי לומר צרו את היוזמה שלכם, אזרו אומץ ופעלו ליצור התחלות פורצות דרך ומרדניות משהו. זרעו את הזרעים והרעיונות שלכם, בין אם זו יוזמה בעסק חדש, בית חדש, התחדשות, יחסים מכל סוג, וכו' .

ליזום ולפעול ביושרה וכל אחד בתחום חיים אחר בהתאם למפת הלידה האישית שלו.

יש כל כך הרבה אנרגיה של אש ואוויר באוויר יחד עם אינטואיציה והשראה וחלומות שיכולים להתגשם זמנים שהם חלונות בזמן.

דילוג לתוכן