חודש אוגוסט 2019 – מזל גדי

חודש אוגוסט עבורכם ענייני כספים נסיעות הכיף ושמחת החיים ואתם משתנים ולוקחים אתכם לדרך רק מה שנחוץ משתחררים מתבניות מתחדשים ושמחים יותר בעיקר מהמחצית השנייה של אוגוסט ולתוך ספטמבר.

 

החודש נפתח עם ירח חדש במזל אריה ומזל אריה נמצא 8 בתים ממזל השמש שלכם מה שאומר שההתרחשות מתחילה עם התחלות חדשות שהירח החדש מביא עמו בכל מה שקשור לבית הכספים של אחרים בית 8 בית אינטימי ביותר בית שמקושר לבית של פלוטו ומזל עקרב שם הולך עמוק וחודר ולכן זהו בית של טרנספורמציה בית טוטלי הכל שחור או לבן הכל או לא כלום בית סודי חשאי לא מגלים ובירח החדש  השדים יוצאים מהארון – עולים דברים שהוסתרו וצפים על פני השטח.

זאת עוד כאשר יש בבית 8 ירח חדש אזי מתחילים יחסים אינטימיים חדשים זה בית של סקס מתחילים לשאוף ליותר כוח ושליטה התחלה חדשה בענייני כספים והשקעות עסקיות בכלל השקעות קבלת בונוסים תגמולים מספר שאתם מוציאים לאור מפרסום וגם התחלה חדשה בכל מה שקשור בלימודים מיסטיים.

ב 18 באוגוסט מרס עובר למזל בתולה שזהו תחום חיים שקשור עם ענייני בית 9 – לימודים גבוהים  אתם לומדים/מלמדים נסיעות רחוקות השקפות עולם פרסום של הספר/הפרויקט ומה שהשקעתם עד עכשיו יוצא לאור לפרסום במדיה על צורותיה השונות  ואחרי מרס עוברים לבית  9  וונוס ב 21 לאוגוסט השמש נכנסת למזל בתולה ב 23 לחודש אוגוסט ומרקורי ב 29 .

 

וב 30 באוגוסט ירח חדש במזל בתולה 6 מעלות ו47 דקות כאשר אורנוס 6 מעלות 28 דקות במזל שור זווית הרמונית תומכת ומפתיעה הזדמנויות מרעישות לחשיבה ומציאת פתרונות לבעיות ועניינים שהיו תקועים זמן רב חלון ההזדמנויות נפתח לעשיה עם מרס ועם ונוס לאהבה ויחסים וזרימה הרמונית עם מזל גדי – מזל השמש שלכם והפלנטות בגדי:  שבתאי – שאוהב דברים לאורך זמן ופלוטו שמוחק ובונה חדש וזנב הדרקון שמשחרר. בקיצור משולש הרמוני בין בית 9 בתולה בית 1 בגדי  אתם עם שבתאי השליט והזנב בגדי ופלוטו שעוזרים לכם לשחרר ולהתחדש זמן רב הבית הכי יצירתי דרמטי ואוהב את החיים וליהנות בכיף ממה שהם נותנים – בית 5 – בית היצירה יצירתיות הבית של הילדים הרומנים והכיף שבחיים עם אורנוס המפתיע השואף לעצמאות ייחודי ומפתיע במזל שור הוא מזעזע את השור את האדמה כמו שינוי של רעידת אדמה ויש חדש. כל התחומים הללו יקבלו הזדמנות יוצאת מן הכלל מהימים האחרונים של אוגוסט ולתוך תחילת ספטמבר.

דילוג לתוכן