חודש אוגוסט 2019 – מזל סרטן

החודש יותר שקט מהחודש שעבר בו היו ליקויים בציר סרטן גדי בוודאי שחלק מכם חוו את הליקוי עוצמתי יותר אם היו לו פלנטות קרובות למעלה הליקוי. גם מרקורי כוכב התקשורת והחשיבה היה בהילוך אחורי מה שידוע ברטרו ב 1 לחודש מרקורי נע בהילוך ישיר סיים את הרטרו והוא בסרטן אם יש לכם איזה חוזה לחתום ענייני משפטיים רשמיים טוב גם לתקשורת בכללותה כולל תקשורת בינאישית טובה יותר. זמן לפרויקט שנעצר זמן טוב למנף אותו וגם לתכנן נסיעות ופרסום כל מה שקשור למדיה-תקשורת.

חודש אוגוסט 2019 נפתח ב 1 לחודש עם ירח חדש במזל אריה ועם מרקורי במזל סרטן שמסיים את הרטרו שלו ב 15 לאוגוסט ירח מלא במזל דלי ומרקורי הגיע לאותה מעלה באריה שהתחיל את הרטרו (צל  רטרו) ב 11 באוגוסט יופיטר בקשת מסיים את הרטרו שלו ב 12 לחודש אורנוס בשור מתחיל רטרו. כלומר מרקורי יופיטר ואורנוס משנים כיוון והשמש והירח בצמידות ב 1 באוגוסט במזל אריה –  מחזור חדש אנרגית הקיץ החום של אריה המזל הכריזמטי היצירתי והחיבור ללב לעשות מה שאוהבים.

עד ה 11 לחודש אוגוסט כאשר מרקורי עדיין במזל שלכם זמן מצוין לעשות סדר ולארגן ענייני מסמכים חוזים התחייבויות, לעבד את המחשבות ולהסיק מסקנות באשר להמשך הדרך ולראות מה באמת חשוב לכם במערכת היחסים שלכם לא סחור סחור אלא פשוט וישר. ב 15 לאוגוסט יש ירח מלא במזל דלי ואצלכם זה ממקום בבית 8 בית אינטימי מאוד והירח המלא מעלה ומאיר את כל הצדדים והסודות החבויים עמוק בפנים הירח המלא מעודד אתכם לשחרר ולרפא ולתת לכל הכאב והפגיעות ללכת למרות כל הרגשות והרגישות.

מרקורי שולט גם על מזל אוויר- תאומים וגם על מזל אדמה - בץולה
נכנס ויוצא לכל מקום יודע לעשות טריקים יותר טוב מכולם במהירות שאפילו לא נדע שהיה שם !

 

באופן כללי המיקוד החודש עבורכם יהיה בכל הקשור לכספים ורכוש  לסדר את ענייני הכספים וההשקעות אולי גם להרגיש איזה דחף להוציא יותר כסף יש לשים תשומת לב לכך. באופן אישי יותר ופחות חומרי להביא למימוש כשרון שאתם רוצים לפתח עכשיו או רעיון לעסק חדש.

במחצית השנייה של אוגוסט מה שקשור לתקשורת ולפגוש אנשים חדשים להתעדכן להתחבר לעולם מסביבכם להתחיל ללמד משהו חדש גם אם סדנא או קורס קצר.

 

דילוג לתוכן