חודש אוגוסט 2019 – מזל תאומים.

ב 1 באוגוסט ירח חדש במזל אריה  8 מעלותו 37 דקות והירח ייפגש עם מרס שנמצא במזל אריה כבר חודש החל מ 1 ביולי – בית 3 אצלכם בית התקשורת על כל גווניה והבית של סביבה קרובה אחים ואחיות לימודים מעשיים סמול טוק.  וונוס נכנסה למזל אריה ב 28 ביולי והשמש כמידי שנה כמידי שנה בתקופה זו במזל אריה החל מ 23 ביולי מרקורי יכנס למזל אריה ב 11 באוגוסט אכן חגיגה גדולה במזל אריה  שתמשך עד 18 לאוגוסט כאשר מרס יעבור למזל בתולה אחרי וונוס ב 21 והשמש תכנס לבתולה ב 23 ומרקורי יכנס למזל בתולה ב 29 באוגוסט. בקיצור השבועיים וחצי הראשונים של אוגוסט נותנים משב רוח רענן שמח וממריץ ליהנות מהשמש הים הקיץ בכל ההנאות שעושות טוב וכיף אחרי החודשים האחרונים  מתחילת השנה והחודשיים האחרונים באופן מיוחד.

בית 3 זה בית של תקשורת והזמן עכשיו טוב לפרסום והפצה לכתיבה פרסום מאמרים בלוגים וידיו. זמן טוב ללמוד וללמד. כל ענייני הטכנולוגיה קשורים לבית 3 להשיג מיומנויות טכנולוגיות לצאת החוצה לאוויר גם דרך אתר אינטרנט. ב 15 לאוגוסט יש ירח מלא במזל דלי שמול האריה בבית שמול – בית 9  וזה מאיר את הכיוון הרוחני שלכם מה נותן לכם משמעות בחיים ? הפילוסופיה והאמנות בחיים וכמו כן התמונה הגדולה יותר מאשר הסביבה הקרובה נסיעות קרובות וסמול טוק בבית 9 מדובר על הרחבת אופקים בין בלימודים גבוהים ובמבט רחב ובין אם בנסיעות למרחקים לחקור להציב מטרה שם מעבר לקשת בענן לעשות תוכנות לנסיעות וטיולים

 

 

ב 1 לאוגוסט ביום של הירח החדש מרקורי הולך Direct הילוך ישיר ב 23 מעלות ו 56 דקות במזל סרטן  אצלכם בית 2 בית הכספים הערך שלכם ואיך אתם מרוויחים כסף בעזרת הכישורים שלכם. – מרקורי מסיים את הרטרו שלו  ובמזל סרטן היכן שהתחיל מתחיל לצעוד קדימה זהו זמן טוב לעשות עסקים לחתום על חוזים והתקשורת יותר קלה הניידות נסיעות ומדיה טכנולוגיות זמן טוב לתקשורת והבנות במשפחה

במחצית האחרונה של חודש אוגוסט כאשר כל הפלנטות האישיות נכנסות למזל בתולה שזהו הבית ה 4 שלכם

ב 30 לחודש אוגוסט ירח חדש במזל בתולה מעצים מחדש ומדגיש את כל ההתחלות החדשות באזור החיים של בית 4 ביטחון אישי רגשי ומשפחתי וכל מה שקשור לבית למשפחה לאמא. האם לשפץ להרחיב ולעצב מחדש את מקום המגורים ואולי בעצם לעבור דירה. זמן טוב לעבוד מהבית. כל מה שקשור בענייני משפחה אולי שינויים נדרשים פה.

יופיטר כוכב השפע המיטיב במזל קשת אצלכם זה בית 7 מביא לחייכם עוד קשרים עם אחרים יחסים של שותפויות עסקיות וכן יחסים אישים חד על אחד ויחסי זוגיות בית 7 זהו בית הזוגיות.

 

 

דילוג לתוכן