חודש אוגוסט 2019 – מזל שור

לבני מזל שור חודש אוגוסט שם את הדגש בשבועיים הראשונים על ענייני בית ומשפחה הביטחון הרגשי והשורשי ענייני ילדות ואמא הירח החדש ב 1 באוגוסט במזל אריה בית 4 שלכם מדגיש את ההתחלות החדשות והתקשורת על המשפחה והבית גם בענייני אגו ומנהיגות. הזדמנות להבהיר ולנקות את השטח בענייני משפחה וכן הזדמנות טובה לשפץ לארגן ולעצב מחדש את הבית / הדירה שאתם חיים בה. כך או כך מדובר על בית ומשפחה והמקום שאתם מרגישים הכי בטוח פיזית ורגשית. הביטחון שלכם ויתכן שגם תרצו פשוט להיות בשקט בבית עם עצמכם למרות כל הפעילו מסביב.

ב 1 לאוגוסט ביום של הירח החדש מרקורי הולך Direct הילוך ישיר ב 23 מעלות ו 56 דקות במזל סרטן – מרקורי מסיים את הרטרו  זהו זמן טוב לעשות עסקים לחתום על חוזים והתקשורת יותר קלה הניידות נסיעות ומדיה טכנולוגיות זמן טוב לתקשורת והבנות במשפחה

ב 15 לאוגוסט יש ירח חדש במזל דלי ושהו הבית ה10 שלכם- בית הקריירה והמעמד החברתי הסטטוס שלכם בעולם הנראות שלכם. יתכן שחלק מכם ירצו לשנות עבודה משהו או לשדרג את המשרה כי משהו כבר הגיע לשיא ויש צורך להשלים ולהתחיל פרויקט חדש. יש שינוי גם ביחסים שלכם עם סביבת העבודה התקשורת שלכם חבריכם במקום העבודה והאנשים שאתם באים אתם במגע עסקי.

ובמחצית האחרונה של חודש אוגוסט כאשר כל הפלנטות האישיות נכנסות למזל בתולה שזהו הבית ה 5 שלכם אתם מתחברים יותר להנאות החיים מה מביא לכם שמחה זהו זמן ליהנות מהחיים לעשות מה שאתם אוהבים. כולל רומנים וענייני ילדים תכנון חופשה או בידור בצורה פרקטית וכן שמירה על ענייני בריאות וכושר – מזל בתולה  באופן יותר מבין יצירתי ואפילו נהנה מהשינוי בשגרת היומיום – בית 5. מקבל ושמח לעשות את השינוי בענייני בריאות וכן גם בעבודה היומיומית ממנה אתם מתפרנסים. ב 30 לחודש אוגוסט ירח חדש במזל בתולה מעצים מחדש ומדגיש את כל ההתחלות החדשות באזור החיים של מה אתם אוהבים לעשות ונהנים ממנו כמו ילדים מביאים יותר שמחה וצחוק לחיים.

אורנוס נמצא במזל שור זהו מזל הבית שלכם שמדבר על אישיותכם תדמית שלכם אתם עצמכם כולל הגוף וענייני בריאות ובשנים הבאות שאורנוס פה אתם פשוט משתנים ועושים דברים שלא העזתם לעשות קודם אורנוס מביא שחרור חופש עצמאות והרבה אומץ לשדרג אתכם לעלות למעלה ובדרך למעלה ישנם לעמים גם משברים אבל הכיוון למעלה. נצלו כל יום לעשות משהו חדש שחלמתם ולא ההי אומץ בחרו בעצמאות בחרו בחירות בחרו בעצמכם והכל סביבכם ישתנה בהתאם.

דילוג לתוכן