מזל דגים – חודש יוני 2019

חודש יוני

ציר בית 4/10 משפחה מול קריירה וסטטוס מוארים בחודש יוני עם הריקוד החודשי ביחסים במחזוריים של השמש והירח.

ירח חדש שזה שמש וירח באותו המזל והחודש שליט מזל תאומים מרקורי נמצא שם והירח החדש ב 3 ביוני במזל תאומים יפתח הזדמנויות להתחלה חדשה בכל מה שקשור לבית שלכם היכן אתם גרים עם מי אתם גרים את מי אתם מכניסים הביתה בית 4 מציין המקום שנוח לכם להיות עם הפיג'מה הישנה ונעלי הבית זה המקום שלכם וזה המקום של בית הורים, שורשים – האבות שלכם, האמא הטיפול בעצמכם ובאחרים ענייני משפחה – כל התחום הזה מקבל הזדמנות להתחלה חדשה ב 9 לחודש יוני וונוס אלת האהבה והיופי מביאה עמה את כל החן והקשרים החברתיים כמו גם ענייני ממון שוונוס מביאה. אם זה קשרים ותקשורת במשפחה ואם זה שיפוץ בית שיהיה יותר יפה ונעים לחיות בו ובין אם ענייני מורשץ והתחברות לשורשים.

הירח המלא יהיה  ב 17 ביוני במזל קשת ואצלכם בית 10 קריירה ומעמד חברתי עם יופיטר הפלנטה המיטיבה ברטרו כל ענייני המעמד החברתי שלכם והקריירה מגיעים לשיא של הבנה לשיא של עשיה ומוארים באורה המלא של הלבנה. יופיטר וונוס שתי פלנטות מיטיבות אחד מול השני. אם החלטתם להוציא פרויקט לפרסום אם אתם עצמאים והחלטתם לשפץ את הבית ולהתארגן במשפחה לשם כך אז הירח המלא בבית 10 מביא אתו את השיא וההפצה של העשייה בבית הקריירה שלכם. ו/או שיפוץ בית וסידורו/תקשורת עם משפחה שורשית והתאחדות מחדש.

 

הבתים החברתיים שלכם ציר 5/11

בית 11 – הבית החברתי שלכם מבחינת קולגות ואנשים שיש לכם שפה משותפת אתם. זהו הבית של השאיפות והמטרות לעתיד. אצלכם זה במזל גדי וזנב דרקון שם עד לחודש מאי 2020 עם פלוטו עד 22 בינואר 2024 ועם שבתאי שיעבור למזל דלי ב 17 בדצמבר 2020

בית 5 – בית הכיף של החיים זהו הבית שנהנים מבלים מהמרים יוצרים זהו בית הרומנטיקה וזהו הבית שמציין גם ילדים פאר היצירה. אצלכם זה במזל סרטן וראש הדרקון שם ויהיה שם עד מאי 2020.

מרס  הפלנטה שמייצגת את הכוח והאנרגיה לעשות, לכבוש, התשוקות, כוח המלחמה בכל יוני יהיה במזל סרטן ומרס פה שהוא שליט של מזל טלה שכולו אש ושל מזל עקרב שהוא מזל מים אבל כוחני וטוטלי בעל אסטרטגיה וטקטיקה מלחמתית במים של סרטן הוא קצת הולך לאיבוד בתוך כל הרגש והרגשנות הזו ובכל אופן מרס נותן את מה שיודע לתת ומגן על יקיריו הוא הרי הלוחם האביר בשירות המלך. מים עומדים הם מים עכורים ופה מרס נותן אנרגיה אדומה אנרגיה של אש שרוצה לצאת החוצה ולא להישאר בתסכולים ומוציא החוצה את הדרייב שלו אל מול זנב דרקון ושבתאי ופלוטו הנמצאים בגדי ואומר להם זה הזמן להתחבר לרגש לראש דרקון להתחבר ללב לטפל בעצמכם ובאחרים להשקיע במה שאתם אוהבים באמת ולוותר על ההרגלים המוסכמות המחויבות של לעשות מה שצריך תשאירו מה שנחוץ וותרו על הקרמה על ההרגלים שלא מתאימים לכם יותר ואכן שבתאי צמוד לזנב משחררים קארמה משאירים מה שנחוץ וכמובן שפלוטו אל השאול שדבר לא נעלם מכוחו הופך כל אבן ומשמיד ועושה מוות ולידה מחדש יוצאים צמחים חדשים מהר הגעש שהלבה שלו רותחת מבפנים משנת 2008 במזל גדי ויוצאת החוצה ומשמידה הכל ויש אדמה אחרת ונוף חדש וצמחים אחרים. כל זה בצורה מטפורית בחיים אלו זמנים מאתגרים זמנים של מתח זמנים של שינויים ואצלכם מזל גדי בבית 11 אומר על שינויים חברתיים ומאחר שהו בית גם של תקוות ומטרות לעתיד גם אלו משתנים.

מבחינת הבתים האסטרולוגים בית 5 נחשב לבית של מזל אריה והשמש השליטה שלו זהו בית שמייצג את הזמן הכי כייפי והכי שואו והכי דרמה וכריזמה זמן לכבוש את העולם ולהגיע גבוה להראות את הכריזמה שלכם וליהנות מהחיים עם כל זה אז הרי שעכשיו הזמן להתחבר לעצמכם לתחביבים שלכם לאהבות שלכם לכל נושא הרומנטיקה וגם כל העניינים הקשורים לבית 5 עם ילדים ולידה גם עם לידה של פרויקט חדש של תחביב שהופך למקצוע. זמן להתחבר ללב. סרטן שייך למזלות המים – מים = חיים=להתחבר לחיים למה שאנחנו אוהבים באמת.

מרקורי  כוכב התקשורת והתנועה על כל גווניה שהיה במזל תאומים עם הירח החדש והשפיע מכוחו על בית הקריירה והמשפחה מצטרף למרס בסרטן ב 4 ביוני ושניהם כאמור  בזווית של עימות עם שבתאי פלוטו וזנב דרקון לשחרר ולהשתחרר מחברויות מאנשים ממצבים קרמתיים הרגלים ותבניות שכבר לא טובות יותר אבד עליהן הכלח לא מתאים וזה זמן מאוד מאתגר ומעומת . מצב שמאוד מדויק באמצע יוני זו ההכנה לבאות ולקראת הליקויים שיהיו בציר גדי/סרטן בחודש יולי.

השמש נכנסת למזל סרטן ב 21 ביוני – יום ההפוך הקיצי – Summer Solstice – ראה תחזית מפורטת לחודש יוני

דילוג לתוכן