מזל אריה – חודש יוני 2019

תחזית חודשית כללית לחודש יוני 2019

המזלות הקרדינלים מרגישים את החודש הזה ביתר עוצמה ואירועים. אתם שייכים לקבוצת המזלות הקבועים והחודש הזה עבורכם הוא לא חודש משנה חיים בצורה דרסטית וכמובן זו תחזית כללית והאישית בהתאם למפה האסטרולוגית האישית שלכם. אשמח לייעץ בכל שאלה צרו עמי קשר.

עבורכם חודש יוני הוא חודש שאתם יכולים ליהנות יותר מבחינה חברתית השמש במזל תאומים אצלכם זה בית 11 בית של קבוצות חברתיות קולגות ובית של החלומות שלכם לעתיד והתקוות שלכם. וונוס מצטרפת לשמש בתאומים ב 9 לחודש מביאה עמה הרבה יותר קשרים ומפגשים חברתיים יותר אהבה יותר חן ויופי חברויות ובילויים ותקשורת עם אנשים מעניינים. חברות יכולה להפוך לרומן !

הירח החדש ב 3 לחודש יוני  במזל תאומים בתחום החיים של בית 11 הנ"ל יכול להביא להתחלות חדשות חברתיות ולהשתייכות חדשה לקבוצות ולקולגות שאתם באמת באותה משבצת משדרים על אותו גל ואוהבים להתרועע אתם דרך האינטרנט או דרך מסיבות ומפגשים אישיים.  זה בית של תקווה, של עתיד ועם וונוס שם תיהנו ותבלו. יכולות להיות צפיות בקשרים עם אחרים כשאתם עם המשקפיים הוורודות – רואים וורוד מדי אז לא לשטות בעצמכם יותר מדי בקשרים ולצפות יותר מדי מאחרים.

ומצד שני –

מרס במזל סרטן עם ראש דרקון בבית ה –  12 שלכם כל החודש , ומרקורי נכנס לשם ב 5 ליוני זמן טוב להוציא החוצה ולשחרר רגשות מאשר להיות מתוסכלים מהם. בית 12 נחשב גם למה שמציין גם התמכרויות מכל מיני סוגים; אלכוהול עישון אוכל מין וכשמרס שם ומרס נחשב לאל המלחמה והוא חסר סבלנות במים של הסרטן ואתם רוצים לכבוש ולהילחם ולהגן על הבית – מרס מול פלוטו כוח אמביציוזי אדיר, כמעט לא אנושי – פלוטו זה כוח הטרנספורמציה ואתם זקוקים עכשיו לכוח הזה להילחם בהרגלים הישנים שלכם והסיכויים להצלחה ולהתגבר על כך יותר טובים עכשיו עבורכם. מרקורי – כוכב התקשורת והמחשבות שלנו נכנס למזל סרטן (בית 12 הנ"ל) ויוצר זווית עם נפטון אל הים במזל דגים הגורם לרגשות להיות מועצמים. ויחד עם זאת הקשר עם אורנוס כוכב ההפתעות והמהירות כברק בהבזק שניה והבלתי צפוי יכול להביא לכם הזדמנות יוצאת דופן בענייני עבודה ושגרת החיים הבריאות והעשייה הפרקטית כאן ועכשיו. ועם כניסת השמש למזל סרטן ב 21 לחודש  Summer Solstice  – יום ההיפוך הקיצי  גם היא יוצרת קשר עם אורנוס שנמצא בשור בבית הקריירה והסטטוס שלכם מקבלים הזדמנות לשדרג פה – אבל צריכים גם לעשות ממש ברצינות ולזכות !! זה לא יבוא מלשבת בחיבוק ידיים. זו זווית של 60 מעלות (ולא ה – 120 שדברים מגיעים יותר בקלות וזורמים מעצמם) . זאת עוד מרס בבית 12 מעלה דברים ישנים – הרצונות הטבעיים שלכם עולים מהמים העמוקים והרגשיים מ"הבטן הרכה" ומשפיעים עליכם דרך מרס דברים מהעבר של תשוקות ורומנטיקה ויחסים מהעבר בכלל ואתם מרגישים מאוד פגיעים.

מ ה 18-24 מרס מול שבתאי ופלוטו (בית סרטן 12 מול בית 6 גדי) כל ענייני גוף נפש שגרת היומיום והעבודה הכושר הגופני המזון שאתם אוכלים השינה המנוחה המחשבות העמוקות ותת ההכרה ומה הם הדברים החשובים ביותר עבורכם בכל הקשור למשמעות החיים למה אתם קמים בבוקר ? הנפש/הנשמה/ המופשט האינסופי האהבה הגדולה ותחום של התמכרויות ואשליות ובית של אויבים נסתרים אשפוזים ומחלות אל מול שגרת היומיום הפרקטית, מה שעובד באמת, הבריאות, הכושר, שעות שינה, המזון, העבודה שמפרנסת, קריירה זה בית 10 אצלכם אורנוס שם בשור- נותן הזדמנויות, אבל פה  בית 6 – ביומיום איך אתם מתפקדים? קשור בעבודה ובבריאות . עד לסוף החודש תדעו מה הדברים החשובים באמת עבורכם.(מזל סרטן והראש מול מזל גדי עם הזנב אבל שניהם מקבלים תמיכה בשור מאורנוס ונפטון בדגים – התבהרות ומיקוד של הדברים לשחרר ולהתחדש)

ב 17 לחודש יש ירח מלא במזל קשת עם יופיטר אצלכם זה בית 5ההנאות והכיף שבחיים קשור גם עם יצירה ויצירתיות .הבית של הילדים שלנו והילד הפנימי של האדם – האם אתם נהנים כמו ילדים בכיף ושמחה?  וזה מאיר את ההזדמנות לחברתיות והנאות להיות עם אנשים שבאמת טובים לכם ליחסים החברתיים. בית 5 הבית של הרומנטיקה האהבות והחיזורים (בית 7 זה בית הנישואים) התקופה היפה של ההצגה הכי הטובה בעיר שואו אמיתי והרבה הנאות ושמחה של ילד שמחה אמתית. שמחה במשפחה בהקשר עם ילדים נסיעות רחוקות קשרים עם חו"ל לידת ילד/פרויקט חדש. הצעת נישואים.

 

דילוג לתוכן