מזל תאומים – חודש יוני 2019

חודש יוני   2019

 

חודש יוני נפתח עם השמש ומרקורי במזל שלם הזדמנות להגדיר את הייחודיות שלכם ב 3 לחודש יש ירח חדש במזל שלכם ירח היומולדת שלכם ! כל ההתחלות. מזל טוב! הזדמנות טובה למשוך משאבים נוספים וגם להתחיל בפרויקט חדש . מה אתם רוצים ליצור לא רק לחודש הקרוב אלא לשנה הבאה – הירח החדש במזל שלכם והפעם הבאה תהיה בשנה הבאה.

השמש מרקורי וונוס במזל תאומים מאירים ומעצימים את הייחודיות שלכם ומייצגים אתכם מבחינת האישיות התקשורת האהבה והיופי- וונוס אלת האהבה והיופי נכנסת למזל תאומים ב 9 ליוני ותישאר אתכם עד ל 3 ביולי תוכלו ליהנות מתשומת לב להופעה החיצונית שלכם להנאות שוונוס יודעת להביא כמו יותר חברותיות עדינות קשר עם אנשים שיחות נעימות פינוקים כמו ספא ואוכל טוב וונוס מוסיפה על הקסם האישי שלכם עוד חן חינניות וסקסאפיל.

ב 17 לחודש יש ירח מלא בקשת  מביא אתו הרבה עניינים לשיאים חדשים יכול להיות שיחסים יגיעו לשלב מתקדם או התפכחות מאשליות וסיומים. וונוס מוסיפה ליום זה זמן מצוין למסיבות ופגישות. קיימת הזדמנות למפגשים עסקיים ותמיכה מאנשים אחרים ולהפוך את החזון שלכם למציאות; הזווית הזו זוכה לתמיכה של שבתאי הוא מגבה את נפטון ונותן הזדמנות לחלומות השראה ודמיון עשיר לבוא באופן מוחשי למציאות. נשמע מסובך לא ממש : יחסים יגיעו לשיא מימוש עם שבתאי שתומך בנפטון חלומות יתגשמו ולאורך זמן רק אם הם אמיתיים וניתנים ליישום אחרת יהיו ניתוקים וסיומים והתפכחות מאשליות. ירח חדש במזל שלכם נותן את ההתחלות החדשות והירח המלא במזל קשת שמולכם מביא לשיא /סיומים סביב יום ההולדת שלכם וישפיע על השנים הבאות כאמור בתמיכת שבתאי זאת ועוד יופיטר שליט קשת שנמצא שם ברטרו נמצא ביחסים מאתגרים – זווית 90 מעלות זווית של עימות בין יופיטר בבית 7 שלכם לבין נפטון בבית 10- המעמד החברתי  – הסטטוס  וכמו כן הקריירה ! מה שקורה במעמד וביחסים והקשר ביניהם.

אצלכם העיקר בית 2 אצלכם מזל סרטן ושם נמצאים מרס וראש הדרקון וכאשר מרקורי השליט של מזל תאומים ומצטרף למרס ושניהם לא מרגישים הכי טוב במזל סרטן מרס רוצה פעולה ומהר ומרקורי רוצה ידע ותקשורת מרקורי הגיוני ומחליט וממיין וכששניהם נמצאים בבית 2 שלכם בית הכספים אז ההחלטות העסקיות/כספיות/חתימת חוזים/תקשורת מהירה וברורה הולכים כאן קצת לאיבוד לקחת זמן לא למהר סרטן ודגים שניהם מזלות מים והרמוניים  ויחד עם זאת זנב דרקון נמצא בגדי – בית 8 אצלכם – הזנב משחרר דברים שלא רלוונטיים. בית 8 מדבר גם על להגיע לחוסן כלכלי בזכות עצמכם – ושבתאי בגדי בבית שלו דורש את בניית היסודות החזקים והערך שלכם לא להסתמך על כספי אחרים. מה שמחזק את שנאמר קודם על הזווית המאתגרת של נפטון בבית 10 קריירה וסטטוס עם יופיטר בבית  השותפויות.

מרס מרקורי וראש דרקון יהיו מול הזנב בגדי עם פלוטו ושבתאי 14-15 ביוני יהיה מתח ומאבקים בנושאי כספים.  עם מרס פה למרות שלא הכי שמח להיות פה הוא עושה מה שמרס יודע לעשות פשוט לעשות ולהגן על מה ששיך לו במרץ והתלהבות כמו גם ביוזמה ומים של סרטן גם בתסכול ובכעס  לדחוף קדימה ויש למרס יחסים טובים עם נפטון בבית 10 – זווית של 60 מעלות אבל צריך גם לפעול עם הזווית הזו ולא לתת לדברים להתמוסס אז יש את החלום וההשראה עם נפטון וגם אכן יש הרבה הזדמנויות רק שלא כדאי לדחוף חזק מדי !  יכולים להיכנס לכעסים ואימפולסיביות מיותרת והתנגדות. נושא הכספים משתנה אצלכם לעוד תקופה ארוכה ואולם במיוחד החודש יש דגש להתארגן על נושא הערך העצמי שלכם ואיך אתם מסתדרים בעצמכם ומרוויחים כסף ולא זקוקים לתמיכה חיצונית לא כספית ולא לאישור של כמה אתם נהדרים.

 

 

 

דילוג לתוכן