מאי 2019 יופיטר, פלוטו ושבתאי ברטרו עד הסתיו הראש וזנב הדרקון בציר גדי/סרטן הביטחון הרגשי והמעמדי הכוכבים האישיים הם הכוכבים הראשיים החודש ועדיין הסערה מתחוללת מתחת לפני השטח.

החודש נפתח עם הרטרו של יופיטר במזל קשת, החל מ 10 באפריל ועד 11 באוגוסט. במזל גדי פלוטו ברטרו  מ24 אפריל עד 3 באוקטובר. שבתאי ברטרו מ -30אפריל ועד 18 בספטמבר. הרטרו נותן לנו לעשות חשבון נפש, דין וחשבון, חישוב מחדש ובחינת העניינים עם פלוטו ושבתאי במזל הבית של שבתאי –  זה רציני ! אין משחקים פה ובנוסף בצמידות עם הזנב דרקון בגדי לשחרר קארמה לעשות את זה ברצינות באחריות וביושר כי אין עיגול פינות עם שבתאי ופלוטו ביחד עם הזנב זה פשוט יגיע בצורה זו או אחרת החיים שלנו בתחום הבית שמזל גדי שמפת הלידה שלנו ושם לוקחים יותר אחריות מחויבות וסמכות ומשתחררים מהפחדים ומכל מה שעיכב ומנע מאתנו להתקדם הלאה. (באופן גלובלי קשור לממשל ושלטון).

יופיטר ברטרו בוחן את האמונות והחזון ובעיקר מחפש אחר האמת שלנו כל אחד בתחום הבית שמזל קשת נמצא במפת הלידה שלו וכמו כן משפיע גם על תחום החיים שיופיטר במפת הלידה שלו מה הן הזוויות שלו עם כוכבים אחרים. כך ששחרור הקארמה וההרגלים והאחיזה שהייתה לנו במה שהאמנו – ככה זה ולא אחרת – מקבל חזון ואמונות של אמת מיופיטר החל מה 10 לאפריל עד 11 באוגוסט 2019. כל זה נתמך גם על ידי אורנוס בשור שמעורר לשינוי ולבלתי צפוי כדי שיהיה האומץ לעשות ולהגיע לעצמאות ואורנוס "מדבר" בהרמוניה עם מזל גדי והפלנטות שם. התקופה של הרטרו מתחילה באביב ומסתיימת בסתיו מאפריל עד אוגוסט-ספטמבר ו 3 אוקטובר.

על כך ועוד זמינה ליעוץ אישי ונקודות המפנה והצמתים בחייכם

אנחנו פוגשים את מרקורי וונוס במזל טלה – מתארחים בבתו של מרס מה שנותן לשני הפלנטות האישיות שלנו יתר יוזמה ותגובות מהירות ואימפולסיביות יותר מאופיים הבסיסי ובזמנים אלו גם תשוקות ורצונות לעשות דברים חדשים בדרך שלי מתובלות עם  אגרסיביות ועם הירח שמצטרף ב 2 למאי גם רגשות ורגישויות וענייני נשים והציבור בכלל ובאופן עמוק ובלתי מתפשר – ניצבים במצבים ללא פשרות עם הצורך להחליט ולפעול !  וכבר למחרת 3 במאי מרקורי יהיה בזווית מאוד מאתגרת עם פלוטו ופה הכל שחור או לבן הדבור האמירה והתקשורת על כל גווניה וצורותיה  תהיה עמוקה מדויקת ואמיתית. כאשר כבר ב 1 למאי שבתאי בעצירה שהחלה ב 30 לאפריל לקראת הרטרו שלו שימשך עד 18 לספטמבר וכוכב בעצירה לפני ואחרי רטרו  כל הכוח שלו מרוכז באותה מעלה. עצירה לפני או אחרי רטרו מאוד משמעותי כמו גם כאשר כוכב מחליף מזל ולפי סדר המזלות יש לנו טלה-אש, שור-אדמה, תאומים-אוויר, סרטן-מים וחכך הסדר בכל הגלגל מחליפים אנרגיה והסמליות והייצוג של אותו מזל.

ב 1 במאי מרקורי גם מאותגר עם זנב הדרקון שמנתק ומפריד ענייני התקשורת ועוד שמתקשרים עם אופיו של מרקורי הכל אומר טוטליות אותנטיות עומק ואמת. נופך נוסף של אמת בעשייה ממש מקבלים מהקשר של מרס אל המלחמה השליט של מזל טלה היוזם הפועל באסרטיביות בזווית מאתגרת 90 מעלות עם יופיטר ברטרו חקירה וחיפוש אחר האמת והצדק האמונות הדתיות והפילוסופיות אל עבר הקשת בענן אל החזון האידאלי ועם תקשורת ראויה ;

מרס בתאומים מתארח בבתו של מרקורי – שניהם באירוח הדדי – האחד בבית של השני ובזווית פעולה ביניהם של 60 מעלות – זו זווית הרמונית של הזדמנויות של לקחת על עצמנו פעולה ; משמע עוזרים אחד לשני לעשות ולהביא לפעולות המיטיבות מתוך האתגרים של העשייה והתקשורת הפרסום ההפצה של הרעיונות והיישום הנרחב בצורה ברורה וחד משמעית כי שניהם מאותגרים בנפרד עם יופיטר ופלוטו אמת ועומק טוטלי.

ב 4 במאי יש לנו ירח חדש במזל שור. בקישור תוכלו למצוא את הפירוט לכל 12 המזלות היכן הירח אורנוס שמש וונוס משפיעים ובאיזה תחום חיים וכמו כן היכן שקשה יותר ומאותגרים במזל גדי כל אחד מהמזלות בתחום חיים אחר.

ב 8 במאי מרקורי נצמד לאורנוס והתקשורת מהירה חדה שנונה ומאוד בלתי צפויה עם הבזקי רעיונות מבריקים ומיוחדים. ב 16 במאי וונוס נצמד לאורנוס ומפתיעה באהבה פתאומית בהנאות מכל סוג היא בבית שלה ומגלה את כישרונותיה הנעלים באירוח ויחסי אנוש דיפלומטים. ב 30 במאי וונוס ביחסים טובים עם שבתאי בגדי – כלומר מקבלת אישור ותמיכה משבתאי כמי שאמון על התכניות המבוססות לזמן ארוך השינויים שעשינו עם צמידות וונוס ואורנוס מתחילים להראות תוצאות מניבות על כך ועוד בהרחבה בהמשך.

על יופיטר, אורנוס, פלוטו שבתאי וזנב/ראש דרקון צוין בפתיחה ומוסיפה פה על נפטון בדגים. החודש הכוכבים האישיים הם השחקנים הראשיים במערכה הזו של חודש מאי.

נפטון במזל דגים מזל הבית.  נפטון כל חודש מאי יהיה במעלה 18 בדגים ויהיה בזווית מאתגרת 90 מעלות עם כל פלנטה במזלות המשתנים ; תאומים בתולה וקשת שתגיע למעלה ה 18 במזלות אלו וכמו כן בצמידות לכל פלנטה במעלה 18 בדגים וזה היה עם הירח ב 1 במאי עם צמידות לא מדויקת ממש : הירח ב 24-25 מעלות דגים ולמחרת 2 מאי הירח כבר במזל טלה ביחד עם מרקורי וונוס יוזמים ביחד ומאותגרים על ידי הגדי.

נפטון בדגים נותן לנו מה שמעבר ליכולת החושית וההגיונית שלנו לתפוס. משהו מעבר לכוחות הראייה שלנו לתרגם ולהבין הגיונית ושיטתית איך הדברים עובדים. בצד אחר שלו נפטון מביא השראה רעיונות ופתרונות שלא חשבנו עליהם חלומות תקשורת מיסטית המופשט ואת תעשיית הצילום הקולנוע שחקנים והיכולות שלנו ללבוש פנים שונות ; להחליף תחפושות ודמויות ללבוש את המסכות וגם את אוצרות הים החבויים כולל נפט וספינות אבודות.        

נפטון אל הים מערפל דברים מה שרואים זה לא מה שיש לא מה שחשבנו שנקבל. משהו של הבורא ויוצר יש מאין, משהו של כוח עליון, משהו ששם נוצרים דברים בחשאי – הרחם הקוסמית ולכן שם קל יותר להיסחף לאשליות ולהתמכרויות, לפיתוי ואמונה באחר ולאמפתיה עד איבוד הזהות האישית. ולכן זה הקורבן או מקרבן הפיתיון או המפתה ויכולים להגיע למצבים של להתמכרויות ולבריחה מהמציאות הבלתי ברורה. נפטון בכל מקום במפת הלידה שהוא נמצא בבית שהוא נמצא – ולא חייב במזל דגים אלא בכל מזל, שם תחום הבית גורם לאדם בסופו של יום להתפכח מאשליות ולהבחין שמה שראה היה דמיון מתעתע חמקמק ולא אמיתי בעליל את המציאות והאכזבה מגיעה עם ההתפכחות.

ב – 6 במאי מרקורי נכנס למזל שור ויפגוש את אורנוס שם. ב 15 למאי וונוס אף היא מצטרף למרקורי ונכנסת למזל הבית שלה – וונוס מארחת את אורנוס מרקורי והשמש וב 16 במאי וונוס נצמדת לאורנוס ומגלה איך למקסם ולהאיר יכולות וערכים למדרגה גבוהה יותר של התנהלות מול הערכים והמשאבים ואיך להרוויח יותר מכישרונותיה מהותה והיכולות שלה.  וונוס היא בעלת הבית פה מראה את כל עוצמתה כישוריה כישרונותיה והיכולות המדהימות לתת נוחיות הנאות אהבה ויחסים רכוש ממון ועם החיבור בשור ביחד עם אורנוס מרקורי והשמש יש חגיגה גדולה מאוד בעניינים הללו וישפיע על כל אחד מאתנו בתחום החיים שמזל שור במפת הלידה שלו וכן מיקום וונוס בבית/תחום חיים ובאופן כללי למזלות השמש לבני מזל שור למשל הכל קורה אצלם בבית הראשון – כי בתחזית כללית למזל שמים את המזל בבית הראשון וכאן מדובר על האישיות הם עצמם ובכלל חייהם והמשקפיים דרכם את רואים את העולם והאחרים רואים אותם כל זה מקבל שינוי מהותי ועוצמתי. אצל מזל תאומים השור ישב בבית ה 12 שלהם וזה אומר  שוונוס אורנוס מרקורי והשמש מעצימים את העצמאות היצירתיות והשחרור ממצבי תקיעות בית 12 מקום מפלט מדיטציה עבודה על עניינים מאחורי הקלעים בית מיסטי ורוחני בית של דמיון יצירה וקשר עם מוסיקה וריקוד והמקום שאנחנו הולכים אליו להיות בשקט עם עצמנו. כולל פרויקטים שאנחנו עובדים עליהם מאחורי הקלעים או זמן של לימודים ואז מנותקים ומבודדים מהחברה מרצוננו ויכול להיות מצב שאנו מבודדים בשל ענייני מחלות ואשפוזים מנטליים ופיזיים. זמן של מאחורי הקלעים דברים הסמויים מן העין.

ב – 16 למאי מרס יכנס למזל סרטן – מזל שמרס נפול בו, מרס נעלה במזל ההופכי מזל גדי. ב 13 -12 ביוני מרס יהיה במולות מדויקת לזנב בגדי וצמידות מדויקת לראש בסרטן. 14-15-16 מולות לשבתאי. עם כניסת מרס שהוא העשייה והפעולות שלנו נכנס למזל סרטן יש יחסים מתוחים באופן כללי בין שני המזלות הללו מה עוד שגם פלוטו שם שנחשב לאוקטבה הגבוהה יותר של מרס אם מרס נלחם עושה ויוצא לקרב פלוטו משמיד עד היסוד ומוחק לא לוקח שבויים ובונה מחדש. להיות תחת כנפי פלוטו זה כמו הגולם שהופך לפרפר יפהפה עושה זאת לאט בשקט עמוק ובזמן ארוך ולא מנסים להוציא את הפרפר טרם זמנו ו"לעזור" כביכול לצאת מהחושך אל האור והאוויר הפתוח כי אז הכנפיים שלו לא מפותחות דיים והוא לא יוכל לעוף  ולהמריא אל על. צריך זמן עם פלוטו ועכשיו מרס מתעמת אתו באופן כללי מהרגע שנכנס למזל סרטן ובאופן מדויק המולות עם פלוטו תהיה 19-20-21 ביוני ה – 20 מדויק מאוד.

ב – 21 במאי השמש ומרקורי יד ביד עוברים למזל תאומים ופתאום המחשבה המנטלית שלנו נעשית בהירה ברורה וחדה התקשורת אפקטיבית ומועילה והאווירה הרצינית הכבדה המחייבת והקרמית הופכת להיות קצת יותר קלילה ויותר אביבית האביב נפתח בתקופה של השמש בטלה מתקבע כשהשמש בשור ומשתנה כשהשמש בתאומים אנחנו בחלוף בעונות משהו בין אביב לקיץ וכך גם האווירה הכללית ברקע יש לנו את הטון של החבר'ה הכבדים עם ראש וזנב דרקון ועם הרטרו של יופיטר שבתאי ופלוטו ועל הרקע הזה יש לנו מרווח נשימה קליל יותר לכאורה  למרות ואע"פ שתיווצר זוויות של 90 מעלות בין מרקורי בתאומים בבית שלו ליופיטר בקשת גם הוא בבית שלו ובין נפטון בדגים שגם הוא בבית שלו וכל המעורבים עם נוכחות ושליטה מלאה במזל שהם נמצאים בו והזווית הזו זו זווית של צומת מה שנקרא T SQUARE – צומת T הפתרון הוא תמיד ב"רגל" החסרה והיא במזל בתולה המזל השני שמרקורי שליט בו זה יחול בסוף מאי 30-31 – התמודדות של כוחות חזקים שאפשר לפתור ולפתוח דברים עם מאפיינים של מרקורי במזל בתולה וזה אומר; מרקורי מייצג ומסמל אינפורמציה, תקשורת, מסמכים, כתיבה, תהליך החשיבה, לימודים ואופן הלימוד, השליח הזריז שמביא חדשות. מזל בתולה מקושר עם נותני שירות, עבודה יומית קבועה להתפרנס, פרקטיות, מיון וניתוח נתונים מה שעובד ומה שלא ולעשות שדברים יעבדו נכון כולל שמירה על שגרת חיים ענייני מזון – כושר/בריאות, ניתוח נתונים, מיון ובקורת לעשות שהעניינים יתפקדו נכון. ההצעה היא לניתוח ומיון שלל המידע ליצור תקשורת הגיונית ללא הביקורת והביקורתיות בכדי שהחזון האמונה והאהבה האינסופית שכולנו אחד עם נפטון בדגים והאמונה וההשקפות העולם של צדק ואמת וראייה אל הקשת בענן עם יופיטר שמרחיב ומביא אופטימיות ושמחה תוכל לשאת תוצאות מעשיות הגיוניות וליישם באופן הוגן והגיוני את התקשורת החלומות והאמונות.

השמש בתאומים בזווית של 90 מעלות ליופיטר בקשת ולנפטון בדגים תהיה בחודש יוני ב 10-11 לחודש.

 

דילוג לתוכן