אורנוס עושה לנו חיים מפתיעים ומעניינים ב 6 למרץ 2019 חוזר למזל שור ובנוסף עם ירח חדש במזל דגים באותו היום יהיה שמח !


אורנוס כפי שכבר הכרנו אותו ב מרץ 2011 במזל טלה עשה לנו הרבה ניצוצות כשאש – מזל טלה ואוויר – הכוכב אורנוס נפגשים יש רוח ואש מתפזרים והם היו ביחסים מאוד מאתגרים עם פלוטו אל השאול שמשמיד כל חלקה טובה ומצמיח משהו חדש וזה קרה עם פלוטו במזל גדי שהוא מזל אדמה פרקטי סמכותי מחויב עובד קשה שאפתן גדול והול עקב בצד אגודל . חווינו מהפכות שלמות עם אורנוס בטלה והזוויות – היחסים עם פלוטו בגדי.
והנה אחרי שעזב את מזל טלה ונכנס למזל שור במאי 2018 היו התחלות והפתעות להרבה אנשים שמזלות הקבועים – שור עקרב אריה ודלי קבלו תנופה ושינויים נזכר אורנוס ששכח לתקן לשדרג ולשנות עוד משהו במזל טלה במזל האש לעשות את הפינלה לפני שישהה במזל שור עד 7 ביולי 2025 ושם יעזור לנו לשדרג ענייני כספים / מטבע/ גידולים חקלאיים/ אונה/ יופי/ ועוד והוא יהיה ביחסים ממש נחמדים וטובים עם כל הפלנטות כולל זנב הדרקון (שאומר לסיים מה שמעכב אותנו) במזל גדי. שני מזלות אדמה מדברים באותה השפה מבינים אחד את השני ואל תחשבו שנשאר חפים מאתגרים ובכל אופן גם פה אחרי שאורנוס יכנס למזל תאומים ויכין אותם לקראת השנים הבאות הוא שוב חוזר לשור להביא עוד קצת טוב ולהקפיץ למעלה קפיצה קוונטית בטכנולוגיות אינטרנט ועוד ויעזוב סופית את מזל שור והשפעתו על המזלות הקבועים ב 26 אפריל 0:51 שעון גריניץ' 02:51 שעון ישראל ועכשיו אורנוס ישדרג גבוה יותר מהר יותר וחזק יותר את המזלות המשתנים תאומים בתולה קשת ודגים שמרקורי שולט על שניים מהם בתולה ותאומים ואורנוס נחשב לאוקטבה הגבוה יותר של מרקורי נרוץ בזמנים אינטליגנציה שכלית קידמה ומעשי קסמים ושניים מהזלות קשת ודגים נשלטים על ידי יופיטר שהוא נחשב לכוכב המיטיב הגדול (וונוס המיטיבה הקטנה) הסנטה קלאוס של המזלות ומשגילו את נפטון אל הים במיתולוגיה המליכו אותו לשלוט על מזל דגים שניהם יופיטר ונפטון חושבים בגדול ללא גבולות .

ועכשיו אחרים שאנו יודעים שתהיינה לנו הפתעות כמו של "מי לקח את הגבינה שלי" הנה הייתה הנה נעלמה – כמו אירועים שקורים בליקויים כמו הברקים שמאותתים הנה באים הרעמים כמו שהסופות עם הגשמים מנקים את השטח מאבק ועושים לנו איזו רעננות הם יכולים להציף ולגרום נזקים ככה גם אורנוס מפתיע משדרג מאיר מביא דרך חדשה ייחודית לא תמיד נבין או נאהב את זה אבל במבט לאחור אם נסתכל איפה היינו לפני 7 -8 שנים ועם כל הכאב הרבה מאתנו יודו שהם בעצם במקום יותר אמיתי עבורם ידעו למצוא את מה שלא חשבו שיוכלו לעשות שזה בכלל אפשרי. אורנוס מסמל חופש עצמאות מהפכות דרך ייחודית גאונות או מוזרות שחרור מתלות ואינדיבידואליות מרים אותנו למעלה באינטליגנציה שכלית הרוח ומערכת העצבים.
ואיך כל זה ישפיע ל7 – 8 השנים הבאות על כל אחד מהמזלות ומכיוון שהכוכבים הרחוקים נעים לאט והם משפיעים שנים רבות על כולנו הם נקראים כוכבים דוריים ולכן חשוב לבדוק איזה תחום חיים/בית זה במפת הלידה של כל אחד ושם המעבר ישפיע באופן מדייק גם בזמנים. מוזמנים לתאם פגישת יעוץ ולבדוק באיזה תחום חיים יגיעו הפתעות / מהפכות ושינויים יוצאי דופן.
נתחיל עם מזל שור כי זה קורה במזל השמש שלהם וכן למיד שיש אופק שור במפת הלידה שלו וגם MC – רם שמים או IC – המקום הכי נמוך במפה – "הבית" תרתי משמע הבית הרגשי המשפחתי הבית שגרים בו ובכלל הכניסה הזו למזל שור – שכאמור מזל אדמה קבוע ישפיע על כל המזלות הקבועים במיוחד ועל כולנו בכללי כל אחד לפי תום חיים שמזל שור נמצא במפת הלידה שלו. זו תחזית כללית לפי מזל השמש ומזל האופק.


טלה – זה קורה בבית ה 2 – שלכם שמדבר על קניין ושל איך לעשות כסף כישורים וכישרונות חבויים יתגלו לפתע ויתנו לכם רעיונות ייחודיים לנצל את הכישורים להרוויח כסף בצורה אחרת ויצאת דופן שלא חשבתם עליה. ובצד השני של המטבע שינויים פתאומיים ובלתי צפויים בהכנסות פתאום המון כסף ופתאום אין. אבל ניקח את הצד הטוב כי בגדול התפתחות בדרך של יצירת הכנסות.

שור – זה קורה אצלכם בבית ה 1 – איך אתם פוגשים את החיים דרך איזו עדשות ומה אתם מקרינים מכם לעולם מכיוון שמזל שור הוא מזל אדמה קבוע אתם משמרים דברים יציבים עקשנים ולא אוהבים שינויים ואורנוס אומר לכם תשנו תראו כמה טוב יהיה לכם להיות יותר משוחררים חופשיים ולפגוש את האני האותנטי שלכם.

תאומים – זה קורה לכם בבית 12 – האזור של מאחורי הקלעים משהו מעבר לחמשת החושים עולם הדממה של האוקיינוס הגדול עולם של חמלה אהבה ללא גבול בריחה מהמציאות והתמכרויות בית 12 מייצג את החיים אחרי החיים הרחם הקוסמי כל זה באופן מסתורי הוליסטי ומיסטי ולעניין הפרקטיקה של החיים כמו שמזל שור יודע לעשות בית 12 מדבר על אויבים סמויים. על בתי חולים מאסר מוסדות הסגר מחלות משהו של בידוד וקורבנות דברים מעורפלים לא ברורים הבית של האכזבות הביטול העצמי ההקרבה הקורבנות והוויתור האישי. ואורנוס בא לעזרתם בגדול לא לוותר ! מביא לכם כוח אומץ ורעיונות חדשים להסתכל בנפש במקום שוויתר. לעשות את החירות החופש העצמאות השחרור הביטוי הייחודי שלכם לגלות מי חבר ומי אויב לרפא את הפצעים.

סרטן – הבית ה 11 שלכם מקבל תנופה ענקית לביטוי הייחודיות שלכם בתוך הקבוצות החברתיות שאתם שייכים אליהם ובתוך הקולגות שלכם בעבודה. מזל סרטן אמנם מזל קרדינלי /ראשי/יוזם אבל מטבעו של הסרטן ללכת באופן לא ישיר כפי שהסרטן בטבע הולך הם מחפשים ביטחון רגשי ומופנמים ובכל אופן מזל יוזם. אורנוס בשור בבית ה 11 שלכם נותן את האומץ להיות יותר בדרמה של החיים יותר בבמה פחות להסתגר ברגשות יותר להביע את היופי הגישה המנטלית שכלית שלכם ואת מי שאתם מפנים עם כל הרגשות הסרטניים לצאת החוצה בכל החדות ולהתחבר עם אנשים חדשים.

Team of nerdy entrepreneurs reading shocking reports in the office.

אריה – בית 10 – השאיפות הקריירה והמעמד יושפעו מעכשיו לעוד 7-8 שנים אולי אתם משנים מקצוע שהתחלתם במאי שנה שעברה כשאורנוס נכנס לשור חזרתם לברר השקפות עולם ואמונות אולי עשיתם איזו נסיעה או נופש ועכשיו חזרתם בכוחות מחודשים ברעיונות ייחודיים ליצירת הפרויקט/התואר/המעמד/הקשרים שלכם עם דמויות משפיעות בהצלחה בדרך החדשה ! שינוי נהדר בתדמית במיוחד בבית 10 ובמיוחד כשזה במזל יציב כמו שור המעשי והפרקטי הגוף הפיזי. לאלה מכם שזה לא מדבר אליהם השינוי בסטטוס יכול להיות בנישואים/גירושין/לידה של ילד/ לידה של רעיון- פרויקט רעיון לקריירה שניה.

בתולה – בית 9 אצלכם – התחום במפה האסטרולוגית שמדבר על הרחבת אופקים רעיוניים וגם חוויתיים כלומר בנסיעות או בניסיון של שינוי באמונות בדעות וגישה הפילוסופית שלכם לחיים יתכנו גם נסיעות לחו" וקשרים מיוחדים עם אנשים חדשים שמעולם לא העליתם בדעתכם שזה אכן בר ביצוע "מאיפה זה מגיע" ככה פתאום הנה פה אורנוס במזל שור המקובע גורם להסתכל על התמונה מזווית רחבה יותר מאירה יותר כמו הקשת בענן ולא להישאר במעשיות ובפרקטיות של החיים בתבניות מדויקות ומקובעות. חזון חדש בריא יותר ומשחרר יותר ונותן הכרה עם הקידמה והשינוי מזל בתולה למרות השליטה השכלית הדיוק בפרטים והרצון שדברים יעבדו הוא שייך גם למזות המשתנים לא רק למזלות האדמה ופה הגמישות להבין את החיים ולהשתנות פועל נפלא טובתכם העליונה. עולמות חדשים רחוקים מרחיבים את דעתכם.

מאזניים – הבית ה 8 שלכם

מושפע מהמעבר של אורנוס – בית 8 שלכם הוא במזל שור מזל אדמה קבוע זה בבית של הטרנספורמציה ההתמרה לקום ולהיברא מחדש כמו עוף החול פה הבית שאנחנו עושים שינוי עמוק של התמרה. זהו בית ששואף לשליטה ולכוח הבית שבו שולט פלוטו והשליט העתיק מרס זהו בית טוטלי ללא פשרות זהו הבית של כספי אחרים תמלוגים החזרי מס מלגות ירושות חיים ומוות וסקס הבית הכי אינטימי של להיות האחד בתוך השני להשתמש בכוח ההרמנויטיקה והחדירה לעומק. פה לא מתפשרים זה שחור או לבן הצבעים של גם אדום. ולכן אתם נמצאים במקום שישנה לכם לחלוטין את מצב הכספים האינטימיות הסקס והכוח שלכם עם ועל אחרים בעצמותה המוחלטת מפתיעות אתכם עצמכם כמה כוח ונחישות ללא פשרות יש לכם.
בצד אחר של המטבע אולי תגלו לפתע את העולם המיסטי העמוק ותרצו לחקור אותו להשתמש בכוח המגנטי לחדור לנבכי הנפש גם של אחרים ולמצוא ריפוי באופן שלא חשבתם או ידעתם שקיים בכם.

עקרב – זה קורה בבית 7 – בית הזוגיות הנישואים והשותפויות העסקיות ובכלל קשרים אחד על אחד עם אחרים. אתם בציר המזלות נמצאים מול מזל שור שני המזלות עקרב ושור מדברים על כספים כך שגם עולם הכספים שלכם יושפע מאוד במעבר הזה של אורנוס למזל שור הוא ישפיע במיוחד על ענייני הזוגיות שלכם. לרווקים מבינכם זהו זמן טוב להסתובב בחוגים שונים ולהכיר אנשים מתרבויות שונות מעדות שלא לכם מאמונות אחרות ארץ שפה והשקפות עולם ויתכנו זוגיות מיוחדות ובן /בת זוג שיגיעו משום מקום לחיים שלכם. לאלה מבינכם בזוגיות הקשרים והיחסים ביניכם יכולי אם לקבל תפנית משמעותיות של שינוי לגבי אופן הקשר הבילויים ותחומי העניין המשותפים ולקבל תנופה בשיפור משמעותי של היחסים או שיחסים יגיעו לניתוק פתאומי ומוחלט ולא בטוח שזה ביוזמתכם או ברצונכם.

קשת – זה קורה בבית 6 – אצלכם אורנוס בשור יהיה בתחום הבית שעוסק בענייני עבודה/שגרת חיים יומיומית וענייני בריאות. באופייכם אתם מזל אופטימי מאמין שגם מחר השמש תזרח מאמין בשמחה בעל אופקים רחבים רצון ללמוד ולחוות וגם פה ברקע החדש שנוצר בתחום זה אני מאמינה שתעמדו יפה מאוחד בכל השינויים וההפתעות הבלתי צפויות של אורנוס כי הוא אוהב ממש לשחרר ולהוציא לחופשי ולמרוד במסכמות ואתם הרי שייכים למזלות המשתנים מזל אש האש שמתפשטת ולובש צורות אש חמימה מרתקת תעמדו בהצלחה ובשמחה בשינויים שיפעלו בגדול לשינוי מצב הכושר הגופני התזונה והבריאות וכמובן אם בחיי היומיום אני מדברים גם המקום שממנו אתם מתפרנסים ומשלמים ומסדרים את הדברים הפרקטיים של החיים מתוך אמונה ושמחת חיים.

[גדי – זה קורה בבית 5 – הבית של הכי כיף ובילויים הבית של הדרמה של החיים השואו היצירתיות מקומות בילוי הימורים והיצירה הגדולה מכולם הבית של הילדים. מזל גדי השמרן המחויב שעובד קשה שמציב גבולות שהשאיפות והקריירה זה עולמו האחריות והמחוייבות הגדולות על כתפיו המזל הראשי הקרדינלי מזל אדמה יוזם ממלא קודם כל את התחייבויותיו במסירות ורק אחר כך אם יש זמן ובדרך כלל לא הולך לבלות. גדי שמדחיק רגשנות ועושה את העבודה פתאום מקבל הפתעות מאורנוס שאומר לו החיים קצרים צריך גם ליהנות לבלות עם חברים לעשות מה שאתם באמת אוהבים לעשות ולא מה שאתם חייבי צריכים ומוכרחים פנו זמן לבילויים לשמחה להנאות ללכת לתיאטרון לקזינו גם לצחוק לשמוח לבלות יותר עם הילדים למצוא אהבה למי שלא בזוגיות כי זה בבית הרומנטיקה ולמי שבקשר להתחדש ולרענן את הזוגיות למי שרוצה ילדים יבוא פתאום ההיריון רציתם או היריון בלתי צפוי. יש גם הפתעות בהקשר לילדים בכלל מתחתנים מתגרשים חוזרים הביתה עוזבים את הבית. משהו אצל הגדיים מקבל אנרגיה של אש ואויר במנות גדולות ומרעננות. וכן עוד דבר יתכן פרויקט / עבודה/ ספר/ פסל/ ציור כל דבר שחשבתם לעשות או שכבר התחלתם לחשוב או לבנות אותו במחשבה יקבל תנופה פתאום ויצא לאור לפרסום ויהי מקובל בחוג הקולגות שלכם.

דלי – זה קורה אצלכם בבית 4 – הבית תרתי משמע בית הילדות המורשץ שקבלתם מהאבות שלכם השורשים הבית הרגשי שלכם בית הילדות והבית שאתם נמצאים עכשיו הבית הפיזי היסודות שליהם אתם עומדים כל זה עומד להישתנות בצורה זו או אחרת. השליט המודרני של המזל שלכם נכנס למזל שור אשר הוא כמוכם שייך למזלות הקבועים מחזיק בדעותיו ולא אוהב שינויים אולם אתם הדליים מיוחדים ייחודיים ויוצאי דופן שייכים למזלות האוויר החשיבה מחוץ לקופסא מקבלים עכשיו תפנית ובוסת רציני הכוכב שלכם אולי אתם עוברים לבית גדול יותר אולי אתם מתמקמים במדינה חדשה מעבר לים אולי בית ההורים שלכם משתנה ואין לאן לחזור אולי אתם משפצים את הבית והופכים אותו לארמון כל ה"אוליים "הללו כל אחד לחוד וכולם ביחד כי פה זה משנה ומזעזע את הבסיס שעליו החיים שלכם עומדים רגשית נפשית ופיזית המקום הבטוח שאליו חוזרים לובש צורה חדשה. מכיוון שאתם מתקדמים בדעותיכם בעלי חשיבה מבריקה וחדשנית תמיד למעלה ועם הפנים קדימה מסיקים מסקנות ומתקדמים תמצאו גם פה את הדרך הייחודית והמנטליות של העצמאות והחופש שלכם לקבל את השינויים שבסופו של דבר יפעלו לקידום שלכם בחיים לרווחתכם ולשחרור שלכם של הדברים שהעיקו על נשמתכם עד כה זהו תהליך שייקח כמה שנים וההתחלה שלו היא כאן ועכשיו לפחות בניחוח שהגשתם כשאורנוס נכנס לשור קרו השינויים המרעננים בחייכם.

דגים – זה קורה בבית 3 שלכם – בית התקשורת על גווניה השונים קשרים עם אחים אחיות בני דודים ושנים וכן לראות בפרטי פרטים את המפה המקומית באזור המגורים כאשר מול בית 3 נמצא בית 9 שמראה את המפה עולמית הכללית הרחבה. פה דגים יקרים אתם אמורים להתמקד ולקבל שינוי שבקשרים החברתיים שלכם במסגרות הקרובות בסמול טוק בהתעדכנות בחדשות של האחים והאחיות החברים השכנים פה אתם אמורים לצאת מהמים שאתם אוהבים לשוט בהם חמקמקים מעורפלים אוהבים את כולם עוזרים וחומלים וחיים לפעמים בתוך עולם הדמיון שלכם. הבריחה למקום הכי אהוב שלכם. לפעמים אתם גם חומלים ועוזרים לאנשים הלא נכונים ואולי עוזרים לאנשים חולים הזקוקים לאהבה ולחמלה האינסופית שטבועה בכם לכן לעתים אתם יכולים להפוך קורבן של החיים. אורנוס אומר לכם בואו דגים אתם חמקמקים מעורפלים מיסטיים בורחים בין האצבעות עכשיו זה הזמן להיות אסרטיביים בתקשורת שלכם עם אנשים ולהיות יותר עצמאיים להביע את השחרור והדעות שלכם לסביבתכם ליזום את ההבעה של הרעיונות הגאוניים והבזקי הברק של תובנות גאוניות ולהביע אותם באומץ ובביטחון לסביבתכם לתת ביטוי מיוחד למי שאתם בסביבתם וכמובן לעולם זה יבוא לידי ביטוי בטבעכם העדין ובצחוקכם המתגלגל זורמים עם החיים ועם הכוחות שמעבר לנו.

דילוג לתוכן