יולי 2018 קיץ חם מה שנקרא חום יולי אוגוסט שלמה ארצי חום יולי אוגוסט

חודשים יולי אוגוסט עוצמתיים מאוד ונרגיש את השפעת השינויים שיקרו בהם עד לחודש ספטמבר עם התבהרות והקלה בחודש אוקטובר. באופן כללי יותר סוף שנת 2018 תהיה יותר נוחה.

חודש יולי חודש עוצמתי במיוחד בשל הכוכבים הרבים שנמצאים ברטרו וגם כי אנחנו נכנסים לעונת הליקויים . ליקויים
אין ספק שהכוכבים הנמצאים ברטרו מעצימים את הליקויים החודש עם מרס שמככב כשחקן הראשי מכיוון שצמוד לזנב דרקון ומכיוון שהרטורי שלו קורה אחת לכמעט שנתיים ומכיוון שמרס הוא כוכב העשייה והאנרגיה שלנו והוא יהיה בזוויות מאתגרות מול כוכבים אחרים.

דברים משתנים – ב 13 לחודש יש ירח חדש וליקוי חמה חלקי במזל סרטן זה קורה מול פלוטו במזל גדי זו קוטביות קיצונית מופלאה.
מזל סרטן – מייצג רגש , טיפול, בית, משפחה, אמא ומצד שני מזל גדי מייצג מוחצנות וסטטוס בעולם החיצון, הישגים וקריירה.
פלוטו נמצא במזל גדי משנת 2008 כאשר הירח החדש הזה שהוא גם ליקוי חמה ב 13 לחודש יהיה ב 20 מעלות סרטן והוא יהיה בדיוק מול פלוטו – שמסמל את ההתחדשות והלידה מחדש להרוס ולבנות מחדש וזה ייתן עוצמות אדירות ושינויים עמוקים ויסודיים.


זו ההתחלה של יסודות בסיסיים מוצקים לחלומות שלנו ,לעתיד וכשהם מקורקעים ויציבים במזלות האדמה. כאשר וונוס אורנוס ופלוטו עובדים יחד בהרמוניה זה שילוב עוצמתי עמוק ויסודי. מלא בכוח וסמכות.
וונוס אלת האהבה והיופי מסמלת את המקום הנוח, הנאות ותשוקות ב – 11 ביולי כאשר וונוס נכנסת למזל בתולה (יומיים לפני הליקוי) וונוס רוצה משהו אחר במזל בתולה וונוס ממיינת ומקטלגת מה כן ובעיקר מה לא וכן שינוי – רוצה משהו אחר וממוקד.


אורנוס במזל שור עוזר לוונוס כברק ונותן אומץ לשנות ולפעול מהר לנצל הזדמנויות.

כמידי שנה השמש ב 22 ביולי נכנסת למזל אריה וזה כשלעצמו כבר נותן יותר בטחון אישי לכולנו – כשהשמש נכנסת למזל אריה כולנו מרגישים כמו מזל אריה יותר לזרוח להקרין וליהנות.

ב 27 ליולי יש מולות בין השמש והירח – ירח מלא על ציר הדרקונים – יש לנו ליקוי לבנה – הירח שהגיע למלאות אורו עגול וזוהר נעלם /מוסתר לכמה דקות על ידי כדור הארץ.

הליקוי של ה – 27 לחודש יותר מסובך מהירח החדש/ליקוי חמה שהיה ב 13 לחודש כי לא רק הירח מול השמש אלא גם מרס מול השמש ומרס ברטרו על זנב דרקון יוצר את המורכבות של ליקוי המלא של הירח ב 27 ביולי זה קורה במזלות דלי/אריה השמש אשר כאמור נמצאת במזל אריה היא במולות לירח ולמרס בדלי מאבק על חופש שחרור עצמאות ייחודיות הומניות שליחות לקהילה.
את המולות הזו משלים באופן נחרץ אורנוס שכל מה שהוא רוצה מאתנו זה שנהיה חופשיים ועצמאיים מפתיע אותנו ונותן לנו אומץ כדי שנתקדם הלאה ונשתחרר ממה שלא משרת אותנו ואפילו מפריע ומעכב אותנו ואורנוס שידוע כמפתיע והמשחרר באופן פתאומי ומה שחשבנו שיהיה אורנוס עושה זאת אחרת.
אורנוס עוזר לשחרר אתנו ממצבים ומאנשים. אורנוס בזווית 90 מעלות למרס ברטרו שקרוב מאוד לכדור הארץ מאז 2003 וצמוד וזנב דרקון עם הירח. אורנוס ממזל שור עושה זווית כזו גם לשמש במזל אריה וראש דרקון זווית שמכריחה לפעולה.

הזווית האתגרית הזו בין למרס לאורנוס הם רוצים יחד להביא לנו חרות ועצמאות. מרס ברטרו משחרר הרבה כעס ומאפשר להיפרד עכשיו כשהוא צמוד לזנב דרקון לשחרר את המשא שאנחנו סוחבים.

איפה שהליקוי הזה קורה אצלכם במפה האסטרולוגית האישית זה המקום ששם חששתם לאבד ולשחרר והליקוי הזה עוזר להשתחרר מפרק מסוים בחיים שלכם בין אם זה מבחינה מקצועית חברתית משפחתית מאנשים וכל דבר אחר שאתם קשורים וחוששים לאבד.

זאת ועוד מוסיף מרקורי למצב :
מרקורי שנכנס למזל אריה ב 30 ביוני יהיה ב 26 בהילוך אחורי R – רטרו וכאשר זה קורה במזל אריה מרקורי יכול להיות בתקשורת קולנית מוחצנת ודרמטית בדיוק מול מרס במזל דלי שאף הוא ברטרו – כוכב התקשורת מול כוכב המלחמה – יכול להיות שמח 🙂
כדאי לשים לב לבהירות בתקשורת ולהימנע מוויכוחים מיותרים לחשוב לפני ולא להתחרט אחרי.

מרקורי יהיה ברטרו עד 19 באוגוסט – בין המעלות 22-11 במזל אריה ואם אתם יודעים אם יש לכם פלנטה כלשהיא במעלות אלה או אופק באריה תרגישו את התהליכים את מרקורי – חוץ מאשר הוא מול מרס בהקשר לדיאלוגים ולתקשורת על כל גווניה. מרקורי יכול ועוזר לסיים עניינים שהתחילו כבר בסוף יוני ועכשיו זה השיא כמו למשל כל הקשור ליצר ויצירה; פרוייקטים, עבודות, ענייני ילדים, ההנאות – לעשות מה שאוהבים, מסע, ובכלל אנשים ואהבות ישנות מהעבר נכנסים יכולים לשוב לחייכם.

אין שום בהירות מוחלטת ושיא של השלמת התהליך עד לתחילת ספטמבר כאשר מרקורי חוזר לאותה המעלה שהתחיל הרטרו. לכל מה שמרקורי מייצג – חוזים, תכתובת, דיבור, תנועה, רכב, מחשבים וכו' עם ההתייחסות להנאות והאהבה שמזל אריה משפיע ויותר ביטחון אישי כי אל לנו לשכוח את ראש הדרקון שהיה צמוד לשמש באריה ב 27 ביולי – ראש באריה רוצה להביע את עצמו בכבוד בקשרים עם אנשים ודברים שגורמים לנו הנאה ומקדמים אותנו הלאה להשאיר חותם בעולם להיות בשיא החיים.

נצפה לליקוי חמה נוסף – ירח חדש – שמש ירח במזל אריה בתאריך 11 באוגוסט ירח חדש זה תמיד התחלה חדשה – בהצלחה – בהרחבה בתחזית אוגוסט
כאמור חום יולי אוגוסט.

דילוג לתוכן