ירח מלא במזל גדי במעלה 6 ו 28 דקות בתאריך ה – 28 ביוני בשעה 02:54 שעון ישראל. (04:54 GMT)

ירח חדש וירח מלא זו תופעה מחזורית שמתרחשת מידי חודש כל פעם במזל העוקב ובכל 12 המזלות. טלה, שור, תאומים, סרטן וכן הלאה עד דגים וחוזר חלילה.
התופעה הזו קשורה למחזורי שמש ירח.
השמש עוברת בכל חודש מזל ובמשך 12 חודשים מקיפה את כל גלגל המזלות החל מ 21 למרץ שמש נכנסת למזל טלה ועד 20 לפברואר כשהשמש במזל דגים – המזל האחרון בסדר גלגל המזלות וב – 21.3 מחזור שנתי חדש של השמש
הירח עובר בכל חודש את כל סבב המזלות שהשמש עוברת בשנה.
בכל חודש השמש והירח נפגשים באותו מזל לפעמים במעלה מדויקת ולפעמים לא ממש ועדיין בהפרש קטן שנחשב צמידות.
הצמידות שמש ירח פותחת מחזור חדש של הירח – אנרגיה חדשה – הירח מקבל כוחות ומשימה מהשמש ובהתאם לתכונות האופניות למזל שבו זה קורה עם בכוחות החדשים מתחיל הירח בדרכו למטרה שנקבעה לאחר שבועיים – הירח עשה מחצית מהמסלול הקבוע שלו ונעמד מלא עגול ומאיר מול השמש – שהיא כאמור איטית יותר.
כל חודש יש ירח חדש בצמידות לא נראה הירח ולאחר יום מתחילים לראות את חרמש הירח הולך ומתמלא מאור השמש ולאחר שבועיים הירח מגיע למלאות.
ירח מלא מציין שיא, מלאות, הוא הגיע לשלמות ומכאן הירח הולך ומתמעט, הולך ונגרע. מה שנסתיים מופץ יוצא לאור ספר/מאמר/פרויקט/מסע/טיול וכו' ומרגע זה בוחנים את הדברים, מגיעים למסקנות ומתכוננים למשימה הבאה.

הירח המלא הזה במזל גדי ב 28 ביוני הולך "יד ביד" – צמידות, עם הפלנטה שבתאי – שבתאי שליט מזל גדי נמצא בבית שלו ושבתאי ידוע כמי שדורש משמעת, אחריות, לעשות עבודה בלי קיצורי דרך – בקיצור הוא מעכב, מגביל, לא נותן מתנות חינם, עושה לנו חיים קשיים ורק מי שעומד בדרישות יהפוך ליהלום מלוטש יזכה למתנות להישגים ולהצלחה – בדיוק כמו המורה הקשוח שדרש מאתנו ואנחנו זוכרים לו זאת לטובה.
הירח – מסמך את הרגשות והרצונות שלנו את מה שאנחנו מרגישים הירח הוא השליט של מזל סרטן – מייצג את הבית, המשפחה, המקום החם שאליו אנחנו חוזרים – מרגישים בבית מטופלים ניזונים.
שבתאי דורש לעשות את העבודה והירח רוצה רגש. בצמידות הזו יש אנרגיה מקורקעת הקשורה לאדמה משהו קצת מלנכולי פסימי כבדות – שבתאי מקרקע אותנו מביא הגבלות/גבולות. משמעת. לקיחת אחריות והרגשות של הירח לא ממש באים לידי ביטוי כאשר שבתאי צמוד אליו.

שבתאי מציג ומייצג את האוטוריטה – הסמכות, מעמד, קריירה, הישגים הוא השליט של הבית הכי גבוה במפה האסטרולוגית בית 10 איך אתה נראה בעולם מה הסטטוס שלנו לעולם.
הירח לעומתו מקומו בגלגל המזלות מול מזל גדי – בית 4 – והמקום הכי נמוך המדבר על תחום חיים הקשור עם משפחה ובית המורשץ שגדלנו עליה ; המשפחה שנולדנו לתוכה והמשפחה שבנינו – המקום הפרטי – היכן שאנחנו מתנהלים ללא מסכות. זה המקום של הבית והמולדת. הציר סרטן/ גדי מדבר על ענייני בית ומשפחה מול קריירה והישגים. הערך והביטוי והביטחון האישי משפחתי והביטחון הציבורי הנראה לעולם.

הירח במזל גדי צמוד לשבתאי והשמש נמצאת מולם במזל סרטן וגם מרקורי – כוכב התקשורת נמצא עם השמש בסרטן ;
מולות זו יכולה להצביע על מצב שיש מישהו במשפחה שזקוק עכשיו לתמיכה ועזרה על מנת לעשות החלטות סמכותיות, אחראיות ושנות חיים. החלטות ושינויים משמעותיים.
לאחרים המולות הזו תציין את הנושא של הבית שלהם ממש – שם לעשות החלטות כמו מעבר דירה/מכירה/קניה, שיפוץ גדול, בנייה. מעבר למקום רחוק.
ואחרים יחוו – ענייני משפחה שורשית יתכנו עניינים הקשורים עם האמא, ו/או ענייני קריירה מול המשפחה.
הכל וכל אחד לחוד ; זו תחזית כללית ובאופן מדויק לאדם יש צורך להסתכל במפה האסטרולוגית האישית.

הירח בגדי מקבל "זריקת עידוד" , כוח אומץ תנופה ומהירות מפתיעה הוא "מדבר" עם הפלנטה אורנוס – שהוא כוכב ההפתעות הבלתי צפוי שעוזר לנו למרוד במוסכמות ולבטא את הייחודיות שלנו מאפשר לנו להשתחרר מהכבלים המגבילים של שבתאי אדון הקרמה וקוצב הזמן ויתרה מכך פריצת הדרך שנעז לעשות ושיש לנו את האומץ עכשיו לעשות זאת והשינוי הזה ישרת אותנו לעתיד ולקבע את השינוי לטווח ארוך.
האומץ שהירח מקבל החודש נותן לנו את הכוח לנו את הכוח לא לוותר על עצמנו, לא להתפשר על ערכנו גם בפני עצמנו וגם בעיני אחרים, וכן ובהחלט לצאת מההגבלות והמגבלות – "הכלא" שהיינו ונשארנו מפני שהיינו שבויים בהרגלי השגרה וגם לא היה לנו האומץ לסיים דברים; קשרים, עבודה, בית וכן הלאה לכל אחד לפי תחום החיים במפה האסטרולוגית האישית.
בגדול נותן את אומץ והכוח לשנות ואנחנו מבינים שאי אפשר להמשיך כך וצריך להשתחרר ואורנוס יכול להפתיע אותנו בגדול.

ציר סרטן / גדי מדבר על בטחון ושייכות במשפחה השורשית ובטחון ושייכות בעולם החיצון בקריירה הישגים ומעמד חברתי. משפחה/קריירה.

בציר הזה גדי/סרטן יהיה ליקוי חמה ב 13 ביולי במזל סרטן – ליקוי חמה זה למעשה ירח חדש שהוא מועצם ומשמעותי יותר מאשר ירח חדש החל מידי חודש. מפני שהוא יושב על ציר הדרקונים. על ליקוי וציר הדרקונים

דילוג לתוכן