חודש מאי 2018 חודש משנה מציאות. מולד הירח צמוד לכניסת אורנוס לשור ובצמידות למרקורי מהמעלות האחרונות בטלה וכניסתם לשור וביחד עם מעבר מרס – שליט טלה לדלי.

אורנוס נכנס למזל שור ב 15 למאי כ 4 שעות אחרי מולד הירח במזל שור.
אוראנוס שוהה בכל מזל בערך 7 שנים. סה"כ 84 שנים משך מסלולו סביב השמש וכמובן עובר בכל המזלות.
אורנוס במפת הלידה של האדם מצביע על תחום חיים ששם יש מצב של שינוי של הארה של תובנות ורעיונות יוצאי דופן שמאירים את דרך החיים ושינויים מפתיעים שלא צפית או ציפתה להם מתחרשים במהירות הברק וברעם גדול מאוד.
אורנוס מסמל שינוי פתאומי ובלתי צפוי, אינדיבידואליות, מרדנות וחוסר פשרות. חופש. מרד. מהפכות. קידמה וטכנולוגיה מודרנית. מיוחדות ותכונות מוזרות. אורנוס נחשב לאוקטבה הגבוהה יותר של מרקורי שתהליך החשיבה שלו הגיוני מאוד ורציונלי פרקטי בחיי היומיום ואורנוס בתהליך חשיבתו יש בו כמה מהתכונות שיש במרקורי אבל הוא נוגע בחשיבה האינטואיטיבית הלא הגיונית ומוביל לפתרונות בלתי צפויים לחלוטין. אורנוס מסמל את המחשבה העצמאית והבלתי תלויה בדבר בהבזקי השראה שמגיעים ברגעים של חוסר קשב כמו בחלומות.
כל מה שאורנוס מביא אתו הוא בלתי צפוי קשה לעקוב אחריו וגם לא ניתן להתחמק ממנו. אורנוס מסמל כאמור קידמה, טכנולוגיה, החדש והמאתגר . לקרוא תיגר על הנורמות והמוסכמות. אולי לא מובן אבל תמיד צעד אחד קדימה ומחולל שינוי באדם ושינויים חברתיים אוניברסליים הוא נחשב לאחד משלושת הכוכבים הדוריים – של דור של מי שנולד בין השנים שאורנוס שהה במזל מסוים כמו גם נפטון ופלוטו במסלולם הארוך יותר ובמזל שהיו בו כאשר נולדנו.
אורנוס אכן מסמל כאוס וחריגות אך הוא מסמל גם המצאות, גאונות, טכנולוגיה ומהפכות שבסופו של דבר מעלות למעלה קדימה – כל שינוי קשה אבל אלו השינויים הבלתי צפויים שמטרתם מרדנות וחוסר יציבות שמאירים תנועה בנפש האדם ומאלצים אותו למצוא פתרונות אחרים יצירתיים ומתקדמים. כמו הסיפור של "מי הזיז את הגבינה שלי" למשל ולפתע פתאום מה שהיה זה לא מה שיהיה.
(מבחינה אישית ותלוי בכל המפה אורנוס דומיננטי יכול להיות זר ומנוכר האדם הלא יוצלח או הגאון – כל אחד ומפתו האישית. מי שחווה ומרגיש בחייו שינויים מרעישים ובלתי צפויים מוזמן ליצור אתי קשר אני זמינה לשיחת ייעוץ)
כאשר אורנוס היה בטלה זה נראה מתאים מבחינת האלמנטים שלהם אורנוס מזל אוויר וטלה מזל אש הם רוקדים את ריקודם בקצב מותאם לתכונות הבסיסיות שלהם. טלה אוהב חידושים לכבוש את המטרה הבאה ואורנוס נותן רעיונות מבריקים. האש של מזל טלה – האש הראשונית הגולמית – שמחה אופטימית ורוצה שינויים והתחדשות והתחלות חדשות. הטלה שייך למזלות היוזמים – מניעים לפעולה. CARDINAL

עכשיו משאורנוס נכנס למזל שור האנרגיה הזו של השור לא שמחה לשינויים לקידמה ולמהפכות. מזל שור מטבעו הוא מזל קבוע מה שנקרא FIXED , והשור שייך למזלות האדמה. אז תארו לכם מזל אדמה קבוע כמה עקשן הוא יכול להיות מצד אחד ומצד שני המון התמדה ונחישות וכוח סבל לעשות מה שצריך לעשות בסבלנות, מעשיות, ושכל ישר, בפשטות טבעית. מזל שור קשור לקניין לבעלות, לכסף, רכושנות ותכליתיות. מזל שור נשלט על ידי וונוס הידועה ככוכב המסמל אהבה ויופי ובשור ונוס אוהבת את החושים את כל מה שמענג בחמשת החושים, בארציות הבסיסית של החומר כמו גם ביופי ובאמנות, היופי של הפרחים בגינה המוסיקה והאומנויות למיניהן כולל השירה.
אז איך יסתדרו בני מזל שור היציבים, הפרקטיים, השמרנים, ששומרים ומקבעים את הקיים, שלא אוהבים שינויים עם כניסתו של אורנוס למזל שלהם ב 16 למאי שיחולל שינויים בניגוד לטבע והתכונות הבסיסיות שלהם. ואיזה דור זה יהיה כל התינוקות שייוולדו באורנוס בשור? למרות שעל פניו זה כאילו כל התינוקות בשבע השנים הבאות יהיו עם אורנוס בשור אז לא, כמו כל הפלנטות גם אורנוס עושה נסיגה מה שמקובל להכיר כ"רטרו" ובגלל שהוא ממש נכנס עכשיו למזל שור ונמצא במעלות הראשונות של שור אזי כאשר הנסיגה הקרובה שלו ב – 7 באוגוסט במעלה 2 בשור ו 33 דקות : למי שהשמש וכוכבים אחרים נמצאים במעלות הראשונות בשור או במעלות האחרונות בטלה יחווה משמעותית את המעבר הזה.
הוא יחזור למזל טלה ב 7 לנובמבר לתקן אי אלו התאמות ושינויים ולוודא שאכן יתבצעו לשביעות רצונו של אורנוס שהבנו שצריך ללכת קדימה. . וב 6 לינואר 2019 הוא יתחיל את ההילוך הישיר שלו ועדיין במזל טלה ורק ב 7 למרץ 2019 הוא יכנס שוב למזל שור ויתר הנסיגות שלו תהיינה בשור ולא יחזור יותר למזל טלה רק עוד 84 שנים. אורנוס ישהה בשור עד 8 ליולי 2025 ואז יעבור למזל תאומים וכן גם הנסיגה הראשונה שלו בתאומים ב 6 לספטמבר 2025 – נכון הוא יחזור לביקור במזל שור 9 בנובמבר 2025 וזה רחוק מאתנו כרגע ועכשיו אז בואו נעבור את התקופה של אורנוס לשבע השנים הבאות מה הוא יעשה לנו מבחינת הקידמה והמהפכות הבלתי מתפשרות ואיך הוא יביא אותנו לחופש כלכלי אישי ולפיתוח של מה שיש באדמה פיתוח טכנולוגי של זנים שונים והחקלאות שלנו . לשינויים ברכוש ובכספים. לקידמה בטכנולוגיית היופי כנראה המצאות נוספות בניו אייג' ואיך נוכל לשמור על כדור הארץ שלנו.

אורנוס באופיו מביא ידע גבוה לכדור הארץ הארות ורעיונות שבאים בהבזקי מה שנקרא אינטואיציה שכלית וכמובן מהפכן רודף חופש ושחררו ללא התחייבויות מחפש את האמת ומה שלא נכון וגבוה הוא פשוט מפתיע ומסלק מהדרך.
גם נפטון ולפלוטו משנים חיים וממוססים ומשמידים מה שלא נכון לנו והמחזורים שלהם ארוכים יותר משל אורנוס והם שוהים זמן רב יותר בכל מזל – הם פועלים אחרת לאט יותר נותנים יותר זמן להפנים ולעכל את הדברים – את תהליך השינויים. כך או כך אלו הן הפלנטות שמשנות ללא כל יכולת חזרה או התנגדות, והשינויים הם כמו רוח התקופה ושינויים של דורות כ"מטריית על " משתנים איתם ודרך הכוכבים האישיים היותר מרקורי, וונוס, מרס וכמובן הירח והשמש בחיינו ביומיום. לא אשכח את השינויים המשמעותיים של שבתאי ששוהה כשנתיים וחצי במזל ומקפיד עלינו ושל יופיטר שנתן שפע ושגשוג לפעמים מבטיח יותר ממה שהוא מקיים אבל אופטימיות ותקווה חשובים מאוד שבתאי ויופיטר עובדים ביחד אחד משלים את השני הם כוכבים חברתיים יופיטר חולם ושבתאי בודק אלו חלומות אפשר להגשים.

אחרי שאמרתי את כל זה אגש לחודש מאי למה הירח החדש – מולד הירח ב 15 למאי במזל שור הוא כל כך משמעותי לא רק לחודש הזה או ל 7 השנים הבאות הוא בכלל משנה חיים וחשוב כי :
א' – אורנוס מביא שינויים
ב' – כמובן וכמידי שנה השמש בתקופה זו במזל שור וכאן היא יוצרת קשר זוויתי טוב עם פלוטו ואחד מהדברים שפלוטו נותן הוא כוח. ויש לנו כוח עצום עכשיו לקראת מולד הירח בשור בימים הקרובים.
ב' – במעבר של אורנוס מטלה לשור הוא פוגש בצמידות את מרקורי. מרקורי חשיבה פרטית הגיונית ארצית ואורנוס רעיונות אינטואיטיביים שכליים ומפתיעים. אורנוס הוא אל השמים – מיוחס לידע עליון ואסטרולוגיה. השינויים של אורנוס הבלתי צפוי וכל העתיד הוא בלתי צפוי אבל השינויים שהוא יביא בשהותו במזל שור – שהוא כאמור מזל יציב , מעשי, מזל אדמה פרקטי, עקשן, שמרן. אז אולי יהיה קשה אבל השינויים הללו בכל מקרה יקבעו דברים לאורך זמן לפחות ל 7 שנים הבאות וכמובן ישפיעו לשנים הבאות ובכלל. בתחומי כלכלה, חקלאות, טכנולוגיה, ערכים, רכוש וקידמה טכנולוגית בתחומים אלו. יהיה מעניין.
ג' אורנוס צמוד מרקורי בקו התפר טלה/שור נמצאים בזוויות מאתגרת שקוראת לפעולה – זווית של מתח – זה נקרא באסטרולוגיה "סקוור" SQUARE 90 מעלות עם מרס הכוכב שהוא הלוחם, כוכב המלחמות או האביר בשירות המלך כך או כך מרס כובש ממוקד מטרה כשהוא במזל גדי הוא עושה עבודתו נאמנה כל מה שצריך לעשות כדי להשיג את המטרה שהמלך ציווה זהו עימות לא פשוט בכלל כי מרס בעצם לא נמצא לבד בגדי יחד אתו פלוטו השליט המודרני של מזל עקרב ומרס הוא השליט העתיק של מזל עקרב.

כמובן לא אשכח לציין שמרס הוא השליט הבלתי מעורער של מזל טלה שמזל טלה נחשב לילד של גלגל המזלות שרוצה כאן ועכשיו ומיד את מה שהוא חושק בו ומובן שמרס כשליט דואג לשלום ביתו מזל טלה. אכן מלחמת חורמה מי ינצח? מה יהיה לנו? תקשורת מול משמעת שינויים מול אמת עמוקה מהפכות רדיקליות מול מסורת עתיקה וחוקים נושנים .
ד' – מרקורי – התקשורת מאותגר על ידי שבתאי בודק אותו לוודא שעשה ביושרה ומה שצריך לעשות .
מאי 13 מרקורי נכנס לשור. ואחריו אורנוס שניהם מצטרפים לשמש ואז הירח נצמד לשמש ויש לנו מחזור חדש של הירח כמידי חודש – מולד ירח – וזה המולד של שנת 2018 והשינויים המשמעותיים וההתחדשות לשנים הבאות ולא רק עד המולד הבא במזל תאומים כמו בכל חודש יש מולד ירח שמצטרף לשמש שעוברת מזל מידי חודש בערך ב 20-21 לחודש הפעם כאמור מולד ירח דרמטי משמעותי שמביא לשינויים הנחוצים לשדרג את חיינו קדימה. ללכת בביטחון ובאומץ ולהעז לעשות את השינויים ללא מורא. להסתכל על הצד הטוב שהנה בא אורנוס ונותן לנו את החופש שחששנו לדרוש לעצמנו ולעשות את המהפכות הנזקקות בכדי להגיע לחירות אמתית שתתבטא בייחודיות האותנטית שלנו במי שאנחנו באמת בכל כללי ובאופן אישי כל אדם בתחום חיים בו במפת הלידה רואים את הבסיס לכל זה ואיך האדם מאותגר על ידי המעברים – טרנזיט של הכוכבים ביחס למפתו האישית וכמובן משתמשים בטכניקות נוספות.
העיקר הוא שיהיו שינויים שישדרגו אותנו גבוה יותר חזק יותר מהר יותר ויעזרו לנו למרוד במוסכמות ובמוסרות שלא מתאימות לנו ונרוץ קדימה אל העתיד.
ה' וונוס – היא הפלנטה השליטה של שור ומאזניים. וונוס באיכויות שלה מתבטאות במזל שור כמזל המייצג דברים של ממשות, וונוס בשור היא פיזית. במזל מאזניים וונוס היא מנטלית. וונוס בשור היא וונוס שמרגישה בכל חמשת החושים ורוצה את כל הדברים שמענגים אותה. בשור עושים דברים ממשיים שאשפר למשש אותם לראות אותם לאכול לשתות ויהיה כסף לכל ההנאות. לכן מזל שור מסמל ומציין רכושנות קניינן והנאות החושים וכמובן אהבה פיזית אהבה של מגע. יציבות מעשיות.
חודש טלה מביא את האביב ויכול להיות קריר רק כשהשמש נכנסת לשור מתחילים לחוש את האביב במלוא הדרו ופריחתו ..
במזל שור עושים דברים מציאותיים וממשיים.

דילוג לתוכן