מהו מספר המזל שלך ?

מספר הגורל/מספר המזל שמות רבים לאותה משמעות. מספר הגורל נגזר מתאריך הלידה אולם גורלו של האדם נקבע על ידי גורמים רבים ולא רק על ידי תאריך הלידה ויחד עם זאת תאריך הלידה מהווה כוח עצום.
מה אומר מספר הגורל שלך:
מספר הגורל /המזל מציין את היעד שעליך להגיע בחיים אלו. זה לא אומר שיש לך אותו אלא אתה תצטרך להגיע אליו בתהליך ובהתנסויות רבות מי יותר ומי פחות במשך כל החיים. אם נאמר לצורך העניין שמספר הגורל שלך 1 אין זה אומר שאתה כבר נולדת – עצמאי, ייחודי, יוזם, פורץ דרך, מנהיג, בעל ביטחון עצמי. אתה צריך ללמוד להיות מספר 1 לבטא את הייחודיות והעצמאות שלך. החיים יחייבו אותך, יביאו לך התנסויות שיכריחו אותך להעז לבטא עצמאות וייחודיות. יתכן שבתחילת החיים תרגיש בודד וחסר ביטחון, והמטרה היא להגיע ל 1 שלך יוזמתי עצמאי ובעל הביטחון, לפתח מרכזיות.
בכדי למצוא את מספר המזל/גורל יש לחבר את כל הספרות מתאריך הלידה ולצמצם לספרה אחת. .

דוגמאות : 21.3.1948 = 2+1+3+1+9+4+8 = 28 = 10 = 1
25.12.1941 = 2+5+1+2+1+9+4+1 = 25 = 7

מספר המזל /הגורל מהווה את נקודת ההתמודדות עיקרית של האדם בחייו.

1 יזמות עסקית, ללכת בדרכים חדשות – חלוציות וראשוניות, בטחון עצמי. מרכזיות. התגברות על מכשולים מכוח יצירה אישית. ייחודיות. מסוגלים להישגים כבירים. ישירים בדיבורים ובמעשים לטוב ולרע. להתחדש ללא הרף, מחפשים את הדבר הבא.
2 – שם המשחק פה זו הזוגיות. קשר עם האחר – בן זוג / שותפים. קרבה. שיתוף. בעלי כושר המצאה, ואינטואיציות, יכולת הכלה והבנה של הזולת ויודעים להעניק בית חם ומזין למשפחתם.
3 – ביטוי רגשי ויצירתיות. – הם טובים במילה ובדבור. יכולים להיות סופרים המבטאים רגשות במילה. בעלי אופטימיות ואמונה. גמישים. נבונים. יודעים להביא שמחה לכולם. בעלי מזל במידה גדושה. צריכים ללמוד לדבר על רגשות.
4 – יציבות משפחה ושורשים. אנשים חזקים . מחפשים שייכות למסגרות ומוסדות. לחיות במסגרות. אל תוותר כשאתה נתקל בקשיים! אנשים מעשיים, מבססים, מספר המייצג את השלמות. ה"בנאי" של החיים. אופי קר גם כשאוהב קשה לו להביע רגשות. ממתין לזמן המתאים כדי להביע רגשותיו. דאגן.
5 – תקשורת. קידמה, חידושים ושינויים. אומני התקשורת. רבגוניות. מספר של חוסר יציבות, מספר ההזדמנויות. אנשים חושניים. לוקחים סיכונים. אנשים כישרוניים רב תחומיים. זקוקים להתעדכן כל הזמן בפרטים, בחדשות וב"סמול טוק". לחופש נולדו אוהבים טיולים ולא ממהרים להתחייב. .
6 – חיי משפחה והרמוניה חשובים מאוד .אוהבים סביבה נאה. דברים נאים. אוהבי חברה ומחפשים קשר עם אנשים. מאוד חשוב איך יראה כלפי חוץ "מה יגידו השכנים" ושהכל יהיה הרמוני ולא להפר את האיזון ושכולם יהיו בסדר ולכן יכולים לעגל פינות. וכשלומדים לקבל את מה שיש יש נחת רוח איזון שלווה והרמוניה. בן/בת הזוג מאוד חשובים וכן הילדים.
7 – אנליטיות. ללמוד ולחקור ולחפש את האמת. מיסתורין ובדידות. זהו מספר קדוש ומיסטי כמעט בכל התרבויות. המספר 7 מייצג את אלוהי הכוח בטבע. מספרי גורל 7 נמשכים ומתעניינים בתחומי המיסטיקה ותורות הנסתר. פילוסופים ומשוררים. יוצרים, אומנים ומוסיקאים. מתמטיקאים וחוקרים.
8 – הצלחה חומרית וסמכות. השגיות. קריירה. מספר של הצלחה ומעורבות עולמית. מספר טוטאלי – הכל או לא כלום. מספרי 8 הם בעלי יכולות הצלחות מפוארות או כשלונות ענקיים; או, או, אין אפרוריות או בינוניות. יש שינויים רבים בחייהם ויש להם את הכוח לעמוד בזה. מספר קרמאטי, הוא חזק ! יכול להתמודד עם כל מצב. אם נכתוב את ה 8 בצורה מאוזנת ולא אנכית זהו סמל האינסוף. אנשים בעלי כוחות נפש בלתי נדלים כמו עוף החול קמים מחדש. טובים כיועצים וטובים עם כספים.
9 – לחיות באמת ולפתח השקפה רחבת אופקים כלפי החיים ללמוד סובלנות. מתמרדים כנגד כל התערבות בחייהם. המטרה להתחבר לאמת שלך ולפעמים כאשר דברים לא הולכים אולי זה לא היעוד שלך? שאל את עצמך עם יד על הלב מה אני רוצה באמת? היכן האמת שלי.?!

1 , 8 מספררים מאוד שכליים.
2,3,6 מספרים רגשיים
4, 5 מספרים אינסטינקטיביים
7, 9 מספרים מאוד אינטואיטיביים

מסתכלים על היום בשבוע שבו נולדת ורואים איזו כוחות מתווספים למספר הגורל

יום ראשון – השמש. מספר 1. שולט באגו של האדם. חלוציות, מנהיגות, חיוניות ועוצמה. לפי הקבלה – להרבות חסד.
יום שני – הירח. מספר 2. שולט בתגובות המידיות ובהרגלים. דואליות. פגיעות. רגישות. נשיות. לפי הקבלה – להיזהר ממחלוקת.
יום שלישי – מרס. מספר 9. שולט בדחפים. מספר מבורך. שפע. לפי הקבלה – להשתמש בכסף למטרות טובות/חיוביות.
יום רביעי – מרקורי. מספר 5. שולט בכוח המבין והחושב. תקשורת. תנועה. לפי הקבלה – נתינה חכמה והארת פנים.
יום חמישי – יופיטר. מספר 3 . שולט ברחמים. לפי הקבלה – אדם גומל חסדים. אחווה יופי והרמוניה.
יום שישי – ונוס. מספר 6. שולט ברגשות. לפי הקבלה – נתינה ועשייה למען הזולת.
יום שבת – שבתאי. מספר 8. המורה הזקן. דרך ההצטמצמות והסבל הוא מדריך את האדם מהי הדרך. לפי הקבלה – אדם עקשן לקראת המטרה לא מוותר ולא סולח. נחוש ושקול בדעתו.

דילוג לתוכן