חודש אוגוסט 2019 – מזל מאזניים

 

ב 1 לאוגוסט ביום של הירח החדש מרקורי הולך Direct הילוך ישיר ב 23 מעלות ו 56 דקות במזל סרטן – מרקורי מסיים את הרטרו  זהו זמן טוב לעשות עסקים לחתום על חוזים והתקשורת יותר קלה הניידות נסיעות ומדיה טכנולוגיות זמן טוב לתקשורת והבנות במשפחה. ב 11 לאוגוסט מרקורי יגיע למעלה שהיה בתחילת ה Retrograde שלו ועוד  ב 11 לאוגוסט יופיטר גם הוא Direct מסיים רטרו במזל הבית שלו קשת ואורנוס מזל שור מתחיל את הרטרו שלו ב 12 באוגוסט. חודש אוגוסט חודש שבו 3 פלנטות משנות כיוון ועומדים Station Direct or Retrograde  בכל מקרה כאשר כוכב Station יש לו כוח עצום וזה קורה כמה ימים לפני הירח המלא שיחול ב 15 לאוגוסט במזל דלי.

מקבץ כוכבים במזל אריה השייך לקבוצת המזלות הקבועים אשר נוטים לעמוד על דעתם וכמזל אש מלאי אהבה וכריזמה במזל אריה נמצאים: הירח השמש מרס וונוס ב 11 לחודש גם מרקורי יצטרף לאריה הירח החדש וכל מקבץ הכוכבים באריה  ב 1 לחודש  מאותגר על ידי אורנוס שנמצא במזל שור מה שנקרא זווית של 90 מעלות. שור אף הוא מזל קבוע ושור משתייך למזלות האדמה המעשיים.

אורנוס קשור לחשיבה הרחבה שלנו למבט -על- לראיה  בגדול מעבר לחמשת החושים הארציים לראיה של אינטואיציה שכלית וכידוע הוא מביא דברים חדשים מפתיעים ויוצאי דופן. אורנוס ידוע  בתכונה המאופיינת שלו כמהפכן שואף לעצמאות לשיווין חברתי יוצא דופן הוא שליט על מזל דלי מזל חברתי אוהב את כולם ודי מרוחק רגשית יותר שכלי וקהילתי. ללא ספק יוצא דופן ומיוחד ואת כל אלה ויותר מביא באופן מאתגר לכל הפלנטות האישיות שנמצאות במזל אריה. מה שמעניין עבורכם הירח החדש באריה נמצא בבית 11 שזהו הבית החברתי והחברותי שלכם שבאופן טבעי בגלגל המזלות זהו הבית 11 המשויך למיקום מזל  דלי במפה האסטרולוגית ואורנוס מביא להתחלה חדשה יוצאת דופן לירח החדש התחלות חברתיות והשתייכות לקבוצות חברתיות מיוחדות ייחודיות ויוצאות דופן.

ב 15 לחודש הירח ממזל אריה נע במהירות והגיע למזל דלי הנמצא מול מזל אריה במפה האסטרולוגית. אצלכם זה הבית ה 5 בית היצירתיות הילדים והרומנטיקה – הירח עכשיו נמצא מול השמש ומול המקום שהיה בו ירח חדש – ההתחלות חדשות בתחום החברתי בתום הקולגות שלכם. עכשיו המיקוד עליכם מה שהתחיל החודש בבית 11 החברתי והחברותי שלכם קבוצות חברתיות שאתם שייכם לו עובר במיקוד הדברים לשיא להשלמה של איזה עניין חברתי/אישי שהתחלתם עם הירח החדש באריה בבית 11.ירח מלא בדלי בבית 5 : הגעתם למקד את מה שקרה / החיים/ הנושאים/ העניינים/ הדברים בעצמכם במה שאתם אוהבים לעשות זהו רגע השיא שיכול להיות באהבה ורומן שהתחיל בקבוצות חברתיות או עם הקולגה שלכם ומגיע לשיא של רומן וקשר אישי יותר ו/גם למקד הכל בעצמכם עכשיו אתם עוזרים לעצמכם ומה שטוב נוח ונעים לכם והכי כיף לעשות כמו גם להשתחרר ולצאת לחופש/להשתחרר מהגבלות לנצל הזדמנויות.

ב 18 באוגוסט מרס עובר למזל בתולה שזהו תחום חיים שקשור לבית ה 12 שלכם מה שנקרא מאחורי הקלעים כהכנה לחודש הבא חודש יום ההולדת שלכם כאשר הכל יעבור למזל מאזניים ואתם תהיו בראש הרשימה ובינתיים עליכם להכין עצמכם מאחורי הקלעים הבית של סיומים תת- מודע בית מיסטי רוחני וכל מה שבית 12 מייצג. לנוחיותכם מביאה בסרטון מתוך ערוץ היוטיוב שלי הבתים האסטרולוגים הסבר כללי. הירשמו לערוץ ותוכלו לקבל הודעות על סרטונים נוספים שאני מעלה.

אחרי מרס  וונוס ב 21 לאוגוסט עוברת למזל בתולה השמש נכנסת למזל בתולה ב 23 לחודש אוגוסט ומרקורי ב 29 נכנס למזל בתולה זהו מזל הבית שלו הוא חזק שם ומביא את כל כישוריו האנליטיים והמעשיים בביטוי מעצים.

 

30 באוגוסט ירח חדש במזל בתולה 6 מעלות ו47 דקות כאשר אורנוס 6 מעלות 28 דקות במזל שור זווית הרמונית תומכת ומפתיעה הזדמנויות מרעישות לחשיבה ומציאת פתרונות לבעיות ועניינים שהיו תקועים זמן רב חלון ההזדמנויות נפתח לעשיה עם מרס ועם ונוס לאהבה ויחסים ובעקרון קשר לא מדויק כי הזווית גדולה גם לכל הפלנטות בגדי שבתאי שאוהב דברים לאורך זמן ופלוטו שמוחק ובונה חדש וזנב הדרקון שמשחרר- והירח החדש הנפלא הזה נמצא בבית 12 שלכם בית של סיומים והכנה להתחלות חדשות.

 

בקיצור משולש הרמוני תומך ומפתיע עניינים שלא חשבתם עליהם מגיעים כרעם ביום בהיר – חלון הזדמנויות שכדאי לנצל בכל הקשור עם התחלה חדשה – לצאת מהקופסא מתבניות שמכתיבות לנו את החיים.

למזל מאזניים הזרימה ההרמונית היא בין תחומי חיים שמדברים בין בית 12 מזל בתולה היכן שהירח החדש קורה לבין  בית 4  במזל גדי היכן שפלוטו שבתאי וזנב דרקון נמצאים מזה זמן ועוזרים לשחרר ולבנות דברים על יסודות איתנים ולאורך זמן לשחרר ולאבד את העניינים הלא רלוונטיים בחייכם כולל מסורת והרגלים שמרניים. ובית 8 שמייצג את העומק והתחום במפה שמדבר על טרנספורמציה מוות ולידה מחדש זהו הבית האסטרולוגי של פלוטו העומק וההתחדשות של הלבה הפורצת מהר הגעש מהעומק משמידה ומצמיחה דברים חדשים אחרים ובשור שהוא מזל אדמה השייך ולקבוצת המזלות הקבועים אורנוס מזעזע את האדמה תחת הרגלים העקשניות של השור שלא אוהב שינויים. – תוכלו להסתכל שוב בבתים האסטרולוגים.

דילוג לתוכן