חיזוי והגדת עתידות

חיזוי והגדת עתידות

מאז ומתמיד נהגו אנשים להתייעץ עם מגידי – עתידות,  גם אנשים בעלי ספקות נהנים מדי פעם מביקור  אצל מגיד עתידות, ולו רק מתוך סקרנות.  רבים פותחים את העיתון  "מציצים" בהורוסקופ, מאיפה זה נובע? האם מאברהם אבינו שהיה האצטגנין הראשון אשר חזה בכוכבים או שאול המלך שהלך לבעלת האוב? כך או כך העתיד תמיד סקרן אנשים בשאלות של מה יהיה…! ומתי?

הצוענים והקלפים 

הצוענים היו טיפוסים מסקרנים ומעניינים באורח חייהם הצבעוני והמיוחד וכאשר הגיעו בנדודיהם למקום מסוים הביאו עמם את הקלפים, והמסתורין, משהו מעורפל ומיסטי והכניסו צבעוניות בחייהם של   התושבים במקומות אליהם הגיעו. הדעה רווחת היא כי הצוענים הם שהביאו לאירופה את קלפי הטארוט ומשם התפתחה והתרחבה תורה זו הנמצאת כיום בפריחה מחודשת.

 שיטות לחיזוי העתיד

ישנם אמצעים ושיטות רבות להבנת האדם ולחיזוי ;  האסטרולוגיה, הנומרולוגיה, קריאה בקלפים, הכירולוגיה (קריאה בכף יד), תקשור, קריאה בקפה, בעלי תה, בכדור בדולח ועוד טכניקות שונות ומגוונות שנועדו להכיר את הנסתר בעזרת ידע עתיק יומין.

בכל תחום בחיים, יש יותר מדרך אחת להביא את המבקש תשובות לייעודו .כל הדרכים טובות הן והעיקר שהניעו את המבקש לעשות צעד קדימה מהמקום בו הוא נמצא ולהזיז תהליכים והתוצאה יכולה להיות משמעותית הרבה יותר ממה ששיער, כמו באפקט הפרפר – פעולה כאן יכולה להזיז הרים שם.

דת או מיסטיקה  

בכל הדתות קיים העניין המיסטי ביהדות זו הקבלה. הדרך ללמוד דברים אודות המציאות שמעבר, פעם הורשו רק גברים מעל גיל 40 ללמוד תורה זו והיום הקבלה משגשגת וקיימים מרכזים רבים בארץ ובעולם ללמוד הקבלה כמו שלמדה זאת מדונה / אסתר וכמו שעושה זאת ריצ'רד גיר אצל הבודהיסטים. כלומר לא צריך להיות מסכן ואומלל ומוכה גורל כדי לרצות ולהבין את מה שמעבר לחמשת החושים.             כיום כל הנושא המיסטי נמצא בפריחה, העושר החומרי לא מספיק ולא מספק יותר. קיימות תורות רבות המלמדות להגיע לאושר המיוחל ולהבין את מהות ומשמעות החיים עלי אדמות זוהי פילוסופיה שלמה שפעם הייתה נחלתם של מעטים והיום היא נחלת הכלל כל הדורש ידע זה הוא נגיש לה.

ואיך זה באמת עובד?

בכל השיטות כולן גם במדויקות ביותר המבוססות על חישובים מתמטיים כמו הנומרולוגיה והאסטרולוגיה  יש אלמנט של חיבור לתת-מודע הקולקטיבי, ולאינטואיציות. הרי מספר 5 לאדם אחד  אינו שווה למספר 5 אצל אדם אחר זה פשטני מדי. יש צורך להתייחס לפרמטרים רבים וכמובן שלכל אנרגיה יש את החיובי ואת השלילי , לא חשוב מה האדם יקח לעצמו האנרגיה הזו, התדר הזה, קיים מה האדם עושה עם זה זו זכות הבחירה ;   כמו הדוגמא הידועה על הנר הוא גם מאיר וגם יכול לשרוף תלוי איך השתמשת בו.

הכוח העיקרי ביקום הוא האנרגיה, ההבדלים בחומר הם השוני בקצב של הרטט – התנועה של האנרגיה. ככל שהרטט צפוף יותר והחומר דחוס יותר ניתן לקלוט אותו בקלות בעזרת חמשת החושים (הכוח אינו נעלם לעולם הוא רק משנה צורה לחומר פיזי או  לאנרגיה). לאנרגיה שני קטבים חיובי ושלילי והם משלימים זה את זה. הסמל הסיני היאנג והיין מסמל בצורה טובה את האיזון שבין שני הכוחות. לפי היהדות השתלשלות האור – האנרגיה היא דרך עשר הספירות מהכתר ועד מלכות , הם מחולקים לצד ימין וצד שמאל וקו האמצע המאזן. לפי פיתגורס קיימת מערכת של עשרה ניגודים עיקריים ביקום : זוגי ובלתי זוגי, אחד ורבים, ימין ושמאל, טוב ורע, אור וחושך, מרובע ומוארך, ישר ועקום, גבולי ולא גבולי, זכר ונקבה, תנועה וקיפאון.

היקום נשלט על ידי חוקים שניתן לבטא אותם גם בעזרת המספרים. ניתן לאפיין את תופעות הטבע לפי רמת הרטט שלהם אשר מתבטא בעזרת מספר ; קיבולת, צפיפות, מהירות, משקל, כוח משיכה.

אידיאות הם משהו אבסטרקטי וכדי לגלות את האנרגיה הזו צריך להשתמש בסימן כלשהו אות או מספר, תנועה או מילה, גרמי שמיים או קלף. ומכאן נבין שהמספרים הם סימבולים בעלי משמעות פיזית ורוחנית המייצגים כוחות הפועלים ביקום.  בכל רגע נתון קיים תדר מיוחד ביקום המיוחד לרגע הזה, מכאן שתאריך הלידה שלנו ; יום שעה ומיקום גיאוגרפי, הוא הרגע המיוחד של כל אחד מאתנו ויש לו את המאפיינים שלו הבאים לידי ביטוי בתכונות אופי, והכישרונות מולדים  והם מהווים את אבני היסוד לחיזוי זמנים ואירועים בחיי האדם.

אם כך כיצד יועצים ומגידי עתידות יכולים לדעת איזו תכונה אופיינית יותר לאדם הזה דווקא ? האם הוא מתנהל ומנהל את חייו כאשר הוא נצמד לאנרגיה הבונה והמפרה או לאנרגיה ההורסת או המעכבת? התשובה נמצאת אצל היועצים "מגידי העתידות" החוזים כמו החזאי המדווח על תחזית  מזג האוויר וזו תורה שלמה.

 האם זו סקרנות גירדא, אמונה או ידיעה שיש משהו מעבר לחומר?

אז למה בכל אופן אנשים נועצים ושואלים אז מה יהיה? 

א. מתוך סקרנות, 

ב. התלבטות ופרשץ דרכים, 

ג. למצוא איזה קצה חוט או את האור בקצה המנהרה.    

ד. אנשים אוהבים לשמוע על עצמם שמנתחים את אופיים ומשקפים את מצבם.                                 

ה. חיפוש אחר הדרך המתאימה ביותר למצב.                 

ו.לדבר עם מישהו זר  "שלא יספר לחבר'ה".

ז. מצב נפשי מסוים.                                                                                                        

ח.לקבל תשובות ותובנות למצב הנתון בו הם נמצאים כרגע.                                                        

ועוד סיבות רבות נוספות .תהיינה הסיבות אשר תהיינה העובדה היא שאנשים מרגישים צורך ונועצים במגידי עתידות או ברבנים במטרה ללמוד על הדרך בה הם אמורים ללכת למצוא את ייעודם.

 

דילוג לתוכן