חודש אוגוסט 2019 – מזל טלה

חודש אוגוסט יחסית שקט אחרי הכנה של יוני והליקויים שהיו ביולי

ב 1 באוגוסט ירח חדש במזל אריה  8 מעלותו 37 דקות והירח ייפגש עם מרס שנמצא במזל אריה כבר חודש החל מ 1 ביולי  וונוס נכנסה למזל אריה ב 28 ביולי והשמש כמידי שנה כמידי שנה בתקופה זו במזל אריה החל מ 23 ביולי מרקורי יכנס למזל אריה ב 11 באוגוסט אכן חגיגה גדולה במזל אריה  זהו בית 5 שלכם – הכיף והנאות החיים הילדים הכריזמה ובית הרומנים והימורים. חגיגה שתמשך עד 18 לאוגוסט כאשר מרס יעבור למזל בתולה – זהו בית 6 שלכם שגרת החיים הבריאות והעבודה ממנה אתם מתפרנסים כולל שירות אחרים. וונוס ב 21 לאוגוסט מצטרפת למרס במזל בתולה והשמש תכנס לבתולה ב 23 ומרקורי יכנס למזל בתולה ב 29 באוגוסט. בקיצור השבועיים וחצי הראשונים של אוגוסט נותנים משב רוח רענן שמח וממריץ ליהנות מהשמש הים הקיץ בכל ההנאות שעושות טוב וכיף אחרי החודשים האחרונים והחודשיים האחרונים במיוחד.

ב 1 לאוגוסט ביום של הירח החדש מרקורי הולך Direct הילוך ישיר ב 23 מעלות ו 56 דקות במזל סרטן – מרקורי מסיים את הרטרו  זהו זמן טוב לעשות עסקים לחתום על חוזים והתקשורת יותר קלה הניידות נסיעות ומדיה טכנולוגיות זמן טוב לתקשורת והבנות במשפחה. ב 11 לאוגוסט מרקורי יגיע למעלה שהיה בתחילת ה Retrograde שלו ועוד  ב 11 לאוגוסט יופיטר גם הוא Direct מסיים רטרו במזל הבית שלו קשת ואורנוס מזל שור מתחיל את הרטרו שלו ב 12 באוגוסט. חודש שבו 3 פלנטות משנות כיוון ועומדים Station Direct or Retrograde  בכל מקרה שכוכב SATION יש לו כוח עצום וזה קורה כמה ימים לפני הירח המלא שיחול ב 15 לאוגוסט במזל דלי

הדגש על בית 5 אצלכם שהוא מזל אריה מסמל את הכיף בחיים, הנאות, רומנים, בידור, ילדים, הנאות. במזל אריה נמצאים הכוכבים האישיים החגיגה של בית 5 במזל אריה מדגישה את ההזדמנות להתחיל משהו יצירתי או פרויקט שהתחלתם קודם ולא סיימתם הזדמנות נפלאה עם כל הפלנטות באריה לעשות זאת. טוב לספורט להופיע במדיה לעצב תוכן מצגות לעשות מה שאתם באמת אוהבים ונהנים ממנו הרי אנחנו פה בבית של ההנאות הביטוי העצמי השואו הפרסום הבית של ה"סלב"

ב 15 באוגוסט יש לנו ירח מלא והוא יהיה במזל דלי  ב 22 בבית 11 שלכם – זהו הבית של החברויות והארגונים החברתיים שאתם שייכים אליהם, בית הקולגות שלכם, יתכן שחלק מהחברים שלכם כבר לא מתאימים למי שאתם באופן טבעי הם כבר לא אתכם. ואם אתם עובדים על פרויקט חדש עם קבוצת קולגות הפרויקט הזה מגיע לסיומו לשיא העשייה המשותפת שלכם.

ב 19 לחודש מרס הדרייב התשוקה והעשייה שלנו עובר למזל בתולה שזהו עבורכם הבית ה 6 וזה מציין ומדגיש את תחום החיים שמדבר על הגוף הפיזי שלכם הבריאות ושגרת החיים שמירה על כושר ושעות שינה וכמו כן את האזור של העבודה שלכם המקום שממנו אתם מתפרנסים. מרס בתחום של העשייה ולעשות שדברים יעבדו נכון כמו שמזל בתולה יודע לעשות ואתם מאוד יצירתיים פרקטיים ועסוקים בעבודה שלכם באופן נמרץ.

ב 21 באוגוסט וונוס אלת האהבה והיופי מצטרפת למרס במזל בתולה ומביאה הזדמנויות לקידום בעבודה יתכן ותרצו להתנדב ולעזור לאחרים אולי טיפול בחיות מחמד ולהרגיש שאתם תורמים ומשרתים אחרים.

ב 24 באוגוסט השמש נכנסת למזל בתולה וזו כמובן הזדמנות טובה עם מרס וונוס פה לשים לב איפה בגוף שלכם יש צורך בתשומת לב מודגשת יותר לעזור בענייני בריאות איזה חלק דורש את הטיפול ותשומת הלב לבריאות איתנה במיוחד שהשמש פה עוזרת להדגיש לתת ריפוי בעניינים הללו.

יש לנו ירח חדש נוסף במזל בתולה 6 מעלות ו 47 דקות הירח החדש במזל בתולה מציין התחלות חדשות בענייני הבריאות ושגרת החיים אולי תזונה אחרת או תחילת סידרה של אימון גופני או התחלה חדשה בעבודה ממנה אתם מתפרנסים בעיקר יש פה התחלה חדשה של נפש בריאה בגוף בריא

בענייני כספים יתכנו עליות וירידות אבל באופן כללי זו הזדמנות שלכם ליצור להרים פרויקטים ולהיות עצמאיים

 

דילוג לתוכן