חודש יולי 2019 – עונת הליקויים

בנובמבר 2018 הציר של ראש/ דרקון עבר למזלות סרטן / גדי מציר אריה/דלי ויהיה בציר סרטן/גדי עד למאי 2020

ציר גדי/סרטן

 

כל שנה וחצי עוברים מזל והתנועה שלהם אחורה במזלות; מאריה לסרטן לתאומים לשור לטלה וכן הלאה. המסלול שלהם אורך 18-19 שנה לחזור לאותו ציר המזלות.

תחום חיים שהשפיע אליכם באותה תקופה כלומר 19 שנה קודם; שנת 2000 האם היה תחום הקריירה? הזוגיות? רכוש? באותו תחום חיים יהיו הליקויים שלכם בדומה ואמנם קצת שונה מפני שמצב הכוכבים בשמים לא יכול להיות בדיוק אותו הדבר.

הקשר בין הירח והשמש מייצג יחסים. יחסים בין גבר לאישה, יחסים אישיים, ובכלל קשרים עם אנשים .

ובעת הליקויים משהו פתאום נלקח או פתאום נולד כמו האופי של אורנוס בהבזק פתאומי ובלתי צפוי אנשים נכנסים ויוצאים מחייכם כמו גם אירועים חיצוניים שנכפים עליכם שמשנים חיים דברים משמעותיים משהו גדול קורה !

היכן שנמצא הזנב זו אנרגיה כמו של שבתאי –  מגביל, מעכב, מקשה, קוצב זמן ואדון הקארמה – תחום החיים הקשה יותר ושם משתנים משנים ומשחררים מה שלא עובד/מתאים/משרת/רלוונטי לחים שלנו היום ; עם הזנב משחררים ולוקחים רק מה שנכון וטוב את השאר משאירים מאחור ומתקדמים הלאה אל הראש.

היכן שראש דרקון נמצא שם הקשרים שלנו עם אנשים, אירועים, הזדמנות ומצבים משתנים הרבה יותר קלים ומרחיבים ושופעים – זו אנרגיה כמו יופיטר משהו מיטיב מרחיב ומעצים שפע.

הליקויים חלים בזוגות בהפרש של שבועיים אחר מהשני ותקופה זו נקראת עונת הליקויים.

הם תמיד קורים כשיש ירח חדש /ירח מלא, ולא כל ירח חדש או מלא הוא ליקוי ; רק כאשר הם בקרבת הראש/זנב ואפשרי גם מרחק די גדול כלומר גם במעלות מרוחקות יותר מהציר, ככל שקרוב יותר משמעותי ומשפיע יותר. ובעיקר אם יש קרבה במעלות לירח/שמש שמפה האישית שלכם. לכן ליקוי  בציר זה של סרטן/גדי יכול לקרות גם במזל ליד כמו שקרה בינואר 2019 כאשר הליקוי לבנה היה ב 0 מעלות אריה למרות שציר ראש/זנב עברו לסרטן/גדי וליקוי החמה בינואר 2019 היה במזל גדי בציר שלו.

********* חומר למחשבה והקשר בין הליקויים גם כשהם לא חלים באותו ציר שהם נמצאים אלא במזל שליד.

ב 4 ביוני מרקורי כוכב התקשורת נכנס למזל סרטן וניפגש שם עם מרס כוכב העשייה שלנו ועם ראש דרקון ושניהם מרס מרקורי צמודים לראש מדברים – קשר/ שיח מאתגר עם פלוטו שעושה טרנספורמציה ענקית לכל הגדיים עם שבתאי שמיישר קו ומתקן כדי שהעניינים לא רק ישתנו אלא גם יעבדו נכון ולאורך זמן כאשר היסודות מוצקים חזקים ויציבים ועם שני הענקים הללו פלוטו ושבתאי משחררים דברים עם הזנב שכבר לא רלוונטיים היום בענייני מסורת מורשץ סמכות מנהגים/ככה עשינו תמיד. משתנים.

נחזור למרקורי מרקורי מייצג גם אנשים צעירים מרקורי כשליט תאומים מייצג גם סביבה קרובה כולל אחים ואחיות ומרקורי כשליט בתולה יודע למיין ולעשות שהדברים יעבדו. כאמור מרקורי ב 4 ביוני נכנס למזל סרטן וב 27 ביוני במהירות אופיינית לו נכנס למזל אריה המזל שהשמש שליטה שלו וכבית 5 מייצג מזל אריה גם יצירה ופאר היצירה – הילדים                (ב 1 ביולי – יום לפני הליקוי מרס עוזב את מזל סרטן ונכנס  למזל אריה )

ב – 19 ביולי מרקורי חוזר למזל סרטן ! מרקורי מתחיל את הרטרו שלו ב 7 ביולי במזל אריה ו ב 1 באוגוסט בהילוך ישיר "דרייקט" ב 23 מעלות סרטן ורק ב 11 באוגוסט נכנס למזל אריה.

ליקוי הלבנה שהיה בינואר 2019 במזל אריה היה באותו הציר אריה/דלי  שם היה ליקוי לבנה במזל דלי ב 27  ביולי 2018 

מה היה אצלכם לפני שנה ביולי 2018 ובאיזה תחום חיים אישי בהתאם למפת הלידה שלכם.

ליקוי החמה בציר אריה/דלי  זה היה ב – 11 באוגוסט 2018 במזל אריה.

האם ב 11 לאוגוסט 2018 הגעתם אל הכיף שרציתם לעצמכם בחיים אל הביטוי העצמי שלכם כמו שמזל אריה יודע להביע וליהנות מהחיים והבילוי ואולי גם לעשות מה שאתם אוהבים וגם משלמים לכם על כך.

לכן הליקוי הזה ב 2 ביולי 2019 במזל סרטן סוגר משהו שהתחיל במזל גדי בינואר 2019 שקשור גם במזל אריה.

מזל אריה קשור עם ילדים ומזל סרטן קשור עם משפחה ולכן נראה לי בהחלט סביר שקושר ענייני משפחה וילדים שקשור עם אירועים שהיו ביולי 27 2018 עם אוגוסט 2018 וינואר 2019 מין סיום יפה של דלי/אריה

ומעכשיו הליקויים הבאים יחולו רק בציר סרטן/גדי עד למאי 2020.

דילוג לתוכן