מזל מאזניים – חודש יוני 2019

חודש יוני

הירח החדש ב 3 ביוני אצלכם בבית 9 שמדבר על ראיה חדשה רחבה יותר בכל מה שקשור לתקשורת נסיעות פרסום ואמונות קשר עם אנשים מתרבות שפה ואמונה שונה מכם קשר עם אנשים דינמיים  תקשורתיים אינטליגנטים וחדשנים שרואים רחוק עם חזון ואמונה.

הירח המלא יהיה ב 17 ביוני ויהיה בבית ממול בית 3 שלכם שמדבר על הכאן ועכשיו תקשורת והסמול טוק עם השכנים להסתובב בשכונה ענייני אחים ואחיות כתיבה לימוד משהו פרקטי רכישת ידע מעשי לעומת הירח החדש שנתן לכם לראות בגדול להאמין לחשוב רחוק רחב ואז כל זה בא לידי ביטוי בצד המעשי של החיים. הרעיונות הגדולים מגיעים לשיא להבנה לתובנות.

מאמצע החודש יש עניינים משמעותיים בבית 10 שלכם הקריירה והסטטוס שם נמצא ראש הדרקון ומרס יותר מאוחר מרקורי יכנס למזל סרטן ושניהם כל אחד בזמנו מול הזנב דרקון ושבתאי ופלוטו במזל גדי בבית 4 שלכם ואתם חווים את הראש בסרטן בבית הקריירה ללכת לשם עם כל הלב ואת הזנב בגדי לשחרר דפוסי התנהגות מקובלים ומסורתיים והרגלים.

אורנוס אצלכם בבית 8 במזל שור ענייני התחדשות בנושא האינטימי בענייני כספי אחרים כמו תמלוגים החזרי מס או ירושות וכספים בכלל וונוס השליטה של מאזניים נמצאת בבית זה מה שמעניק עוד הזדמנויות בתחום הזה אולי עולים מדרגה בנושא הזוגיות אולי כספים אולי ירושות ויתכן גם וגם וגם כל אחד לפי המפה האישית וונוס אלת האהבה והיופי מדברת גם על כספים והיא ביחסים ממש טובים עם פלוטו שנותן טרנספורמציה בכלל כמו גם כסף והוא בבית 4 אז משהו בענייני בית בית הורים או הבית והמשפחתיות האישית שלכם משתנה ויקבל עוצמות נוספות בליקוי חמה שיהיה ב 2 ביולי במזל סרטן בית 10 שלכם הסטטוס והקריירה ואח"כ ליקוי לבנה באמצע יולי במזל גדי בתחום הבית והשורשים.

 

ב 21 ליוני השמש נכנסת למזל סרטן Summer Solstice

 

דילוג לתוכן