מזל בתולה – חודש יוני 2019

חודש יוני 2019

ב 3 לחודש יש לנו ירח חדש במזל תאומים גם השליט שלכם מרקורי נמצא פה ואצלכם זו התחלה חדשה בתחום הקריירה הבית העשירי במפה האסטרולוגית והסטטוס שלכם בעולם והאמונה שאתם אכן יכולים לעשות את זה !!  יכול להיות שהיה משהו שהפריע לקריירה שלכם אולם החודש התחום הזה מאותגר היטב מואר באור השמש התחלות חדשות ויחד עם וונוס אלת האהבה והיופי ב – 9 לחודש נכנסת למזל תאומים;  לבית הקריירה שלכם ונותנת לכם יותר רכות וקסם לכל נושא הקריירה הקשר עם אנשים וגם האפשרות להיות יותר אוהבים ונעימים כלפי עצמכם ואחרים ופחות ביקורתיים לעצמכם ולאחרים ומה אמור להיות ואיך שהכל חייב להיות מושלם ולעבוד היטיב, מה שיכול להביא לשחרור הפחדים שלכם מטעויות ופרפקציוניזם ודיוק שטבוע בכם! שהכל צריך להיות מושלם וחף מטעויות. לקבל את מה שיש לשנות מה שאפשר והחכמה להבדיל ביניהם וונוס שכאמור תיכנס למזל תאומים לבית הקריירה שלכם ב 9 ליוני תתרום את האיכויות שלה למקד איפה נוח מיטיב חברתי וונוס אוהבת את הנאות החושים והחברה בתאומים וונוס תהיה יותר חברתית ותקשורתית ותעדכן במהירות ותאומים ומרקורי הקשורים לתקשורת קשורים גם למכירות ומסחר וונוס תביא אתה גם את הצד הכלכלי של הקריירה המכירות והמסחר אחרי הכל וונוס אלת האהבה והיופי שליטה על מזל מאזניים החברותי וגם גם מזל שור שמדבר על רכוש וכסף. אז לכם הבתוליים שווה פחות ביקורת לעצמכם ולאחרים אתם שלמים כפי שאתם תיהנו מוונוס בתחום הקריירה והסטטוס שלכם.

 

בזמן הירח החדש ; ירח חדש זה תמיד התחלות החדשות והפעם  בתאומים ב 3 ביוני ההתחלות יהיו בבית הקריירה שלכם שזה הבית ה 10 –  במפה הבית הכי נראה ובולט – הסטטוס שלכם. (בהקשר לזה ראה סרטון על הבתים האסטרולוגים.)

וונוס תמצא עדיין במזל שור עם אורנוס (בבית  9שלכם) והיא תיצור יחסים נפלאים עם פלוטו בבית 5 בגדי וגם שבתאי וזנב דרקון  והתמיכה המבורכת הזו של וונוס עם פלוטו שמסמל חיים ומוות – התחדשות וטרנספורמציה ועוג וכן את כל הסודי, הכוח האינטימיות והמין מייצג גם כספים וגם וונוס המייצגת אהבה ויופי קשורה גם עם הכסף.

אתם עוברים שינויים  –  הירח החדש בתאומים מציין התחלות חדשות בתחום החיים שקשור לקריירה והסטטוס שלכם – אתם רוצים ומוכנים יותר להיחשף להרפתקאות חדשות עם אנשים מעניינים והשקפות החיים והחזון שלכם אל מעבר האופק משתנים ביחד עם תחום החיים של מה שאתם אוהבים לעשות הכיף והנאות החיים, בילויים ורומנטיקה וענייני יצירה וילדים (בית 5 – גדי) וכן שינויים בהקשרים החברתיים בקבוצות עבודה (בית 11 – סרטן)מקבלים יותר משמעות ויש לכם את המלים הנכונות לתקשורת טובה ולאפשרות להיות בקשר עם קולגות למקצוע ואנשים שכיף לכם להיות אתם. התקשורת והקשרים החברתיים משתנים.

מי שנותן את הדחיפה זה והזרז לשינויים שאורנוס הביא ויביא ל7 השנים הקרובות, זה מרס שנמצא במזל סרטן היכן שראש דרקון נמצא מה שיוזם ומניע את השינויים הרגשיים החשובים כשהם יוצרים זווית עימות עם שבתאי זנב דרקון ופלוטו. ובנוסף שליט מזל בתולה הלו הוא מרקורי שמייצג תקשורת בכל הגוונים והרבדים ויכולת החשיבה והתנועה נמצא במזל סרטן החל  מ 4 ביוני ועד ל 27 ביוני ו אצלכם בבית 11  הבית החברתי כאמור עם ראש דרקון שם זהו בתחום החיים שמסמל מטרות ועתיד מה הן המטרות שלכם לעתיד ? שינויים גדולים בתקשורת וקשרים חברתיים זהו נושא חשוב כי הרי אנחנו בתקשורת בינאישית מהרגע שנולדנו קודם עם האמא/מטלפת וסביבה קרובה שהולכת ומתרחבת עם הזמן. אצלכם הנושא הזה מקבל תפנית רצינית.

במיוחד החודש כשהשליט שלכם בסרטן יעבור לאריה ב 27 לחודש לתחום של בית 12 – הבית שסוגר את גלגל המזלות הבית של מחלות ומוסדות אשפוז ענייני בריאות זה גם בית של התמכרויות למיניהן  ובריחה מהמציאות. פיתוי וערפול וטשטוש המציאות. וגם הבית של מקום מפלט הבית שרוצים להיות בשקט ולסיים דברים מאחורי הקלעים ללמוד למבחן/ לסיים פרויקט. מיסטיקה וכל מה שמעבר לחשיבה ההגיונית ומה שמעבר להשגת השכל האנושי. להיות בשקט עם עצמכם וענייני מדיטציה. מרקורי  ב 7 ביולי יהיה בנסיגה – "רטרו " כמה ימים אחרי ליקוי חמה במזל סרטן בית 11 החברתי שלכם ובית שמדבר גם על מטרות לעתיד. ליקוי חמה במזל סרטן יחול  ב 2 ביולי, וליקוי לבנה ב 16 ביולי יהיה במזל גדי – בבית שממול בית לבית החברתי שלכם( בית 11 ) ליקוי הלבנה יהיה בבית 5 – איפה הכיף הבילויים ההנאות והיצירה בחיים רומנטיקה וילדים  ולמי שאין ילדים קשור עם ילדי אחרים וילדים שאתם בקשר אתם מקצועי או חברתי וכטבעו של הירח ומדובר על רגשות ובטחון רגשי.

ב 21 לחודש Summer Solstice השמש נכנסת למזל סרטן ומאירה תחום חיים חברתי זה עד 23 ביולי וגם השמש תהיה צמודה לראש דרקון ומול כל הפלנטות בגדי. חודש יוני עבורכם בגדול מדבר על הצד החברתי והאישי שלכם ועל התחלות חדשות מהירות ותקשורתיות בנושא הקריירה שלכם.

ב 17 לחודש יש ירח מלא במזל קשת עם יופיטר שם הדגש על ענייני משפחה שינויים משמעותיים  במשפחה השורשית שמורים על נושא ביטחון רגשי והביטחון הפיזי או חוסר יציבות בעניינים אלו.

דילוג לתוכן