מזל סרטן – חודש יוני 2019

חודש יוני מה שקורה החודש בשמים

ב 21 ביוני נקרא Summer Solstice יום ההיפוך היום הארוך ביותר בשנה – השמש נכנסת למזל שלכם מזל טוב לכל הסרטנים! התחלה חדשה מה אתם מאחלים לעצמכם בשנה הקרובה? מה הכי משמעותי לכם היום? בחודש הבא2 ביולי יהיה  ליקוי חמה במזל שלכם – משמעותי מאוד.

החודש נפתח עם ירח חדש ב 3 ביוני במזל תאומים בבית ה  12 שלכם – אתם רואים דברים בעיניים חדשות יותר אינטואיטיביים מתמיד עם חזון והשראה זמן טוב לאמץ לעצמכם הרגלים חדשים ושלוות נפש  הירח החדש הזה נמצא בדיוק מול יופיטר וגם בזווית מאתגרת נוספת עם נפטון בדגים שזה בית 9 שלכם ויהיה ברטרו ב 21 ביוני. בית 9 מדבר גם על ענייני צדק ומשפט וגם על קשרים עם אנשים מתרבויות אחרות שפה אחרת, לימודים גבוהים, נסיעות למרחקים וחזון אמונה פילוסופיה ואופטימיות. 

כאשר גם וונוס ב 9 ביוני תכנס לבית ה – 12 שלכם שהוא מזל תאומים ותצטרף לשמש יהיה בכם הרצון היותר חזק לברוח קצת מהמציאות – להתמכר לרגעים שלווים – סרט טוב – טיול בטבע – ספר טוב – נסיעות לחו"ל ועוד מיני רגעים של לברוח מהמציאות לרגע נותן כוח ושלווה להמשיך הלאה עם האתגרים ומרוץ החיים.

ב 17 לחודש ירח מלא במזל קשת בבית 6 שלכם שזה הבריאות שגרת היומיום והעבודה השחרור – ירח מלא זה השיא של משהו ופה מדובר על איך אתם עושים ומתכננים את שגרת חייכם והבריאות שלכם מה אתם אוכלים מה אתם עושים עם הכושר שלכם.

מרס נמצא במזל שלכם מזל סרטן כמו שקורה כל שנתיים ועכשיו הוא עם ראש דרקון ומול פלוטו ושבתאי בגדי  וגם זנב דרקון ציר הזוגיות שלכם/ אינטימית ו/או עסקית. אני לעומת האחר בחיי.

למרס מצטרף מרקורי ב 4 ליוני בהיבט מסוים עם מרס זה זמן טוב לנוע לעשות כושר להביא דברים למימוש להספיק המון בזמן קצר ועם כניסת מרקורי לסרטן הוא מקבל רעיונות מבריקים מאורנוס שנמצא במזל שור ואצלכם מזל שור ממוקם בבית 11 – בית הקשרים החברתיים קהילתיים קולגות למקצוע ובית שמציין גם מטרות שקבעתם לעצמכם. ומצד שני מרס ויופיטר שניהם בזווית מאתגרת 180 מעולות מתייצבים מול הפלנטות בגדי. מרס במזל שלכם עם הראש אומר שעכשיו תורו ואתם לא רוצים לוותר יותר ! יש לכם עכשיו יותר אומץ יותר אנרגיה ויותר אמביציה אין ספק שמרס מביא אתו את מה שמרס יודע לעשות הוא ידוע כאל המלחמה ויחד עם זאת הוא נלחם כאביר לוחם צדק ומגן על מה ששייך לו ליקיריו. למרות שוויתרתם פה ושם שהדחקתם ולא רציתם עימותים ביחסים של מי שמולכם;  ביחסים אחד על אחד / יחסים זוגיים עסקיים/יחסים עם דמויות סמכות כמו הורה. עם המולות הזו – זו התמודדות וחייבים לשים דברים על השולחן ולקחת בחזרה את מה שמגיע לכם ! לא לתת לאחרים את הכוח שלכם ופלוטו אכן מדבר על כוח רציני ולא לטאטא דברים מתחת לשטיח ויחד עם זאת אתם צריכים לדעת את הגבולות שלכם ואתם לא יכולים לשנות אף אחד אחר אתם יכולים לשנות רק את הגישה שלכם. קחו את האומץ ועשו מה שאתם צריכים לעשות לעצמכם.

מרקורי עובר ממזל סרטן למזל אריה ב 27 ביוני מתקשורת רגשית לתקשורת של אש התלהבות כריזה ונוכחות ואצלכם מזל אריה זה בית 2 ובית 2 מדבר על ענייני כספים ורכוש צפו פה עניינים כספיים רכוש והכנסות מקבלות תמריץ אולי לומדים משהו חדש שיעלה את ההכנסה שלכם.

 

דילוג לתוכן