מזל שור – יוני 2019

חודש יוני 2019

מזל שור – משתייכים למזלות פיקס – שור אריה עקרב דלי – מקבעים שומרים, משמרים מתמידים ועקשנים. מזל שור נמצא מול מזל עקרב, זהו ציר שמדבר על כסף מין כוח ושליטה. מדובר על כסף מה שייך לכם ומה לאחר כספיכם וכספי אחרים.

אס המטבעות בקלפי הטארוט-ריידר טארוט

מזל שור מדבר על רכוש – מה שייך לך וגם על הגוף שלך ההנאות של חמשת החושים מה הערך שלך איך אתם עושים כסף. כמזל האדמה אתם מעשיים והופכים רעיונות למשהו מוחשי חומרי מה שאפשר למדוד אותו לאמוד אותו וגם אוהבים לאחוז בחומר ולא לשחרר.

אורנוס שנמצא במזל שלכם מזל השמש שלכם יביא שינויים פתאומיים ובלתי צפויים בכל מה שקשור כיצד אתם חווים את העולם ואיך העולם פוגש אתכם וזה עומד להשתנות : אם הרכבתם משקפיים ביישנים תהפכו למוחצנים משקפים שחורות יהפכו לוורודת מבחינה מטאפורית כאשר הגישה לחיים לעצמכם ולאישיותכם משתנה גם מראה גופכם משתנה רזים יותר/מלאים יותר הגוף וענייני בריאות בכלל וכמו כן מראה, שינוי בביגוד וכו'. שינויים בלתי צפויים בהנאות ובערך שלכם ומה באמת חשוב וכן כל מה שקשור בכסף וכל מה שכסף יכול לקנות. ירח חדש בשור 5 במאי(בישראל) וכן ירח מלא בעקרב בשבת 18 מאי קרוב לחצות, רק העצימו את הנושאים הללו. כמו כן חלק מכם סגרתם מעגל גם בענייני חיים ומוות מישהו מת ומישהו נולד במשמעות הישירה ולחלק מכם גם וגם במשמעות הסימבולית התחדשתם. כמו כן עלו דברים שהם טאבו – השתיקה יפה להם בין אם אלו ענייני יחסים של קנאה/שנאה/נקמנות ושליטה ובין אלו ענייני כספים וכוח אחרי הטרנספורמציה והשיאים שהגעתם וסגירת מעגלים וסיומים בחלק מתחומים אלה השמש עוברת ממזל שור ודברים משתנים השמש מאירה תחומים אחרים בחייכם.  ב 21 מאי בבוקר השמש נכנסת למזל תאומים שאצלכם השוורים זה הבית ה 2 – שמדבר על רכוש/כסף/ערך וכאשר השמש מאירה את תחום החיים הזה התחזית אומרת זו הזדמנות מצוינת להגדיל את ההכנסות שלכם ולתכנון את המטרות העסקיות שלכם בבהירות וזו הזדמנות גם ללמוד דברים חדשים הקשורים לקידום התכניות העסקיות והכספים כמו גם לבזבז יותר כסף מהרגיל. ירח חדש במזל תאומים ב 3 לחודש פירוט בתחזית חודש יוני בקישור למעלה. וירח מלא במזל קשת ב 17 ביוני 2019 אצלכם זה בית 8. (ציר 2/8 כסף)

באופן כללי חודש יוני הוא חודש עוצמתי ומשנה חיים במיוחד למזלות הקרדינלים טלה סרטן מאזניים וגדי כי שם מתרחשים השינויים והזוויות המאתגרות ושם נמצאים ראש/זנב דרקון בסרטן/גדי מרס אל המלחמה בסרטן ומרקורי מצטרף למרס בסרטן ב 4 ביוני. ב 12-14 מרס צמוד לראש ומול הזנב .  14-16 ביוני מול שבתאי ויהיה מול פלוטו 20-22 ואותו מהלך יהיה גם עם מרקורי בסרטן ; של צמידות ומולות עם ראש/זנב שבתאי ופלוטו.

השבועיים האמצעיים של יוני מאוד מתוחים ויש עימות זווית של 180 מעלות זו זווית מאתגרת של עימות /מולות – אחד מול השני. ב 21 ביוני השמש נכנסת למזל סרטן SOLSTICE וכבר ב 2 ביולי יש ירח חדש וליקוי מלא של השמש ב 10 מעלות ו 38 דקות בסרטן ולמי שיש פלנטות סביב המעלה הזו כמה שיותר מדויק עוצמתי יותר משנים ודברים עוצמתיים בלתי הפיכים קורים והמתח ביוני במיוחד מה 20 ועד סוף החודש הולך ונבנה לקראת הליקוי ב 2 ביולי.

מרס הדרייב  ,פלוטו – הכוח רוצים לעשות טרנספורמציה למה הכוונה ? או שנתתם את הכוח לאחרים ואתם לוקחים אותו בחזרה או שאתם בשליטה וכוח על מישהו אחר וצריכים לשחרר. אצלכם מזל סרטן – זה תחום חיים / בבית 3 איך אתם מתקשרים ואיך אתם מתנהגים בסביבה הקרובה כולל אחים ואחיות הדרך שהיית בתקשורת עם האנשים סביבי משתנה. אם אתם דיכאתם את דרך המחשבה שלכם אתם מתעמתים עכשיו עם זה. הזדמנות מיוחדת – יש אור ירוק לשחרר את הרעיונות שלכם או שאתם אלה שדיכאתם אחרים מלבטא את עצמם אתם צריכים לשחרר ולמה ניסתם להיות בשליטה? ואז יש הקלה. זה אמנם לא משנה חיים ובכל אופן משנה תקשורת עם הסביבה הקרובה ביומיום מה שבהחלט יכול להשפיע על תחומי חיים נוספים כי התקשורת משתנה.

אצלכם סרטן בית 3 וגדי בית 9 ציר התקשורת לימודים סביבה קרובה סביבה רחוקה והשקפות עולם ואמונות וחזון מעבר לקשת בענן בגדי בבית 9 שם קשה לשחרר השקפות עולם ואמונות שיושבות ומלוות אתכם שנים, מה שנטבע בכם מיום לידתכם, במסורת ובמורשץ ועכשיו משחררים, מוותרים, עוזבים מאחור ולוקחים את החלקים החשובים והמשמעותיים ביותר שמשפיעים וישפיעו על השנים הקרובות כי הרי שבתאי הוא הסמכות והאחריות קוצב הזמן ומשמר לאורך זמן תוך עיכובים ובדיקת עשייה יסודית עם היסודות החזקים והנכונים ובבית 9 בגדי בונים ומחזיקים מה שרלוונטי ובבית 3 בסרטן עם ראש דרקון מרס ומרקורי הזמן להתחבר למה מרגישים ללב לתחושות לרגש לאמת ולא רק מה שהיה צריך אלא ללב לאהבה למשפחה לרגש לעשות ביומיום ובסביבה הקרובה מה שקרוב לנפש פנימה. זה לא הזמן להתחבא ולהסתיר זה הזמן להתחבר לאותנטיות שלכם וזה באמת מצריך אומץ.

מרס בסרטן צמוד לראש דרקון מדבר על העשייה של הייעוד היעד שלכם לחבר בין הרעיונות התקשורתיים סביבתיים עם הלב והרגשות שלכם .מ ה 10 עד ה 23 יש מצבים מאתגרים שידרשו עימות ; – ומרס צמוד לראש מול שבתאי ופלוטו עוזר להיות אותנטיים עם אומץ ובנתיב היעוד מהעשייה עם כל הלב והרגשות.

תמיכה של השמש (מ ה – 21 למאי ועד ה 21 ביוני)  וונוס בבית 2 שלכם – במזל תאומים (וונוס מה 9 ביוני ועד ה – 3 ביולי) – שיש אפשרות להגדיל הכנסות וכן גם הוצאות כפי שהוזכר קודם, וסביר להניח שתעדיפו לקנות משהו איכותי או לעשות הוצאה משמעותית שתיתן לכם משהו יציב ופשוט לאורך זמן ומה חשוב באמת ולאו דווקא מבחינה חומרית. השקעות נבונות והוצאות חכמות.

ב 21 השמש נכנסת לסרטן ועושה זווית הרמונית של הזדמנויות יוצאות דופן עם אורנוס במזל שלכם יכולות להיות שיחות מפתיעות או שמישהו פתאום יהיה בקשר אתכם שממש לא ציפתם. באופן כללי הזדמנויות לנסיעות מהנות החודש חודש מלא חיוניות והנאות חיים.

דילוג לתוכן