מזל טלה – יוני 2019

חודש יוני 2019

מזל טלה – אתם המזל הראשון – פותחים את גלגל המזלות עם כניסת השמש למזל טלה ב 21 למרץ – יום השוויון האביבי – פותחים את עונת האביב והנכם משתייכים למזלות הקרדינלים היוזמים משנים ומניעים. מבחינת מחזוריות ועונות השנה המזלות הקרדינלים פותחים את עונות השנה ; אביב, קיץ, סתיו וחורף וחוזר חלילה.

 

השמש נמצאת במזל תאומים החל מה – 21 במאי ומאירה את בתחום החיים שלכם  – בית 3 בכל מה שקשור עם התקשורת והתנועה קשרים חברתיים סביבתיים וקשרי קרובים וקשרים עם אחים אחיות ובני דודים וכך תמצאו עצמכם כבר בתחילת החודש בנסיעות ומפגשים חברתיים כנ"ל ויותר ממה שהייתם מורגלים.  ב – 3 ליוני גם הירח יצטרף לשמש ויהיה לנו ירח חדש וכן מרקורי שליט תאומיים עדיין נמצא פה עד ה 4 ביוני וכל החבורה הזו נותנת לכם בני מזל טלה את הבהירות הרעיונית ובבית 3 זהו זמן טוב לפרסם ולהפיץ מאמרים סרטונים וכתבות במדיה זמן מצוין להתחיל כל פרויקט יצירתי ופרסומי ולספר לעולם שאתם כאן. מכיוון שבית 3 קשור עם תקשורת ידע ותנועה יהיו גם הרבה נסיעות ומפגשים חברתיים ועסקיים אונליין או/ו בפגישות אישיות. זמן מצוין וטוב ליזום ולעשות בשבוע הראשון וכן עד ה 20 ליוני כי מרקורי כשליט תאומים אמנם יכנס לרטרו רק ב 7 ביולי עד ה 1 באוגוסט אולם כבר עתה נכנס למעלה שיחזור עליה וזה נקרא צל פוסט רטרו. וונוס שנכנסת למזל תאומים ב 9 לחודש יוני מצטרפת לחגיגת הנסיעות האירועים והמפגשים החברתיים ומוסיפה נופך של אהבה דיפלומטיה חן יופי וקסם אישי.

בשבוע הראשון ועד ה – 9 ביוני וונוס במזל שור – מזל הבית שלה ולמזל טלה זה בית 2 שמשויך אצלכם לבית הכספים ויש לוונוס יחסים טובים עם פלוטו לשיפור במצב הכלכלי כמו כן האפשרות להפתעות בנושא זה עם הנוכחות של אורנוס במזל שור יכולים להיות רעיונות נהדרים מחוץ לקופסא כמו שלא חשבתם קודם לאפשרויות של הכנסה נוספת ושינויים בכל הקשור לכספים. אולי הצעת עבודה שנותנת לכם הזדמנות שכלל לא ציפתם לה.

הנושא העיקרי אצלכם החודש הוא ענייני בית ומשפחה הביטחון הרגשי שלכם אל מול הביטחון המעמדי שלכםהקריירה ואיך אנשים רואים אתכם, הסטטוס שלכם. מרקורי מצטרף ב – 5 לחודש למרס בסרטן ונותן עוד תמריץ לעסוק בענייני הבית הפיזי לסדר עניינים בבית לתקן לארגן ויכול להיות שתתחילו גם לעבוד מהבית – וכן בכל הקשור לבית ומשפחה עושים הרבה בתחום זה. עדיף לעשות כמה שיותר לבד כי מרס פה יכול להביא לוויכוחים ועימותים בבית ובמשפחה. ועוד בענייני בית ומשפחה השמש נכנסת למזל סרטן בשבוע האחרון של יוני מאירה את ענייני הבית מישהו מבני המשפחה זקוק לתשומת לב וחיוניות ומרץ רב וגם שמחה לתחום המשפחה אחרי הכל ראש דרקון בסרטן מתחברים ללב ולרגשות מרגישים יותר מצב יותר רגשי אישי. מרס מול פלוטו – מולות זו זווית של עימות. מרס עם ראש הדרקון בסרטן אל מול פלוטו, הזנב ושבתאי בגדי משהו פה חייב להשתנות להשתחרר באופן מוחלט ובלתי הפיך : מוותרים על מה שלא נחוץ יותר ובונים מחדש מתחדשים. שליט המזל שלכם מרס עושה החודש מהלך מאתגר ומחייב כאשר הוא נצמד לראש זנב במזל סרטן המזל שלא הכי אהוב עליו להיות בו כי מרס זו פעולה ומרץ ואנרגיה ומזל סרטן מדבר על רגשות בצמידות מרס לראש הדרקון הוא בעימות עם הזנב ב – 13 ביוני ואח"כ לשבתאי מדויק ב 15 ביוני ובסה"כ זמן של שינויים קרמתיים בבסיס חייכם בית וקריירה צירי החיים משתנים כבר עכשיו ואתם חווים זאת מ 2008 פלוטו בבית הקריירה והמעמד  ו מיוני 2010 אורנוס בבית הראשון שלכם/הזהות/האישיות/הביטחון האישי/ הגוף ומי שאתם והשינויים ממשיכים עכשיו מבחינה קרמתית מסדרים ומיישרים קו – השינויים החודש ולקראת הליקוי שיהיה ב2 ביולי במזל סרטן כל מה שקשור לבית/מגורים/משפחה/שורשים/אמא.

ב 17 לחודש ירח מלא במזל קשת עם יופיטר שם זמן טוב להרחיב אופקים ולהיות בקשרים עם אנשים מתרבות אחרת אפשרות לנסיעות רחוקות ללימודים גבוהים זמן טוב לפרסום של כל מה שעבדתם ולמדתם איזה פרויקט שאתם רוצים לפרסם בכל אמצעי המדיה. ועוד עניין בנושא היצירתיות וההצגה העצמית כאשר מרקורי ב 27 לחודש עובר מסרטן שמדבר על בית ומשפחה למזל אריה שאצל טלה זה הבית 5 תחום יצירתיות בילוי ורומנטיקה והילדים .הנאות והכיף שבחיים דברים שמהנה וכיף לכם לעשות כולל גם עסק חדש מוצר חדש להכניס לעסק קיים .

ב 21 לחודש השמש נכנסת למזל סרטן – יום ההיפוך  SUMMER SOLSTICE –  ראה קישור למעלה.  ותהיה במולות — זווית של עימות עם שבתאי בין ה 9 ל 13 ביוני היכן שמרס צמוד לראש התעמת עם שבתאי – ציר בית וקריירה וזאת בנוסף ואחרי הליקוי ב 2 ביולי במזל סרטן. חייכם בתחומים אלה עומדים להשתנות ביג טיים ומכיוון שאלו צירי החיים שלכם ואתם כאחד מהמזלות הקרדינלים (טלה, סרטן, מאזניים, גדי) היוזמים החיים יראו אחרת לגמרי ביולי אוגוסט ולקראת ספטמבר זו הטעימה של השינויים שכאמור החלו עבורכם באיטיות מ 2008 ויותר ב 2010-11 לתוך 2015-2017 יש מה שחוויתם בבום פתאומי ויש מה שלאט נבנה מתחת לפני השטח עד לצמידות של שבתאי פלוטו ב ינואר 2020 וגם יופיטר כוכב השפע יהיה בגדי הבית של הקריירה והסטטוס שלכם.

 

דילוג לתוכן