חודש יוני 2019

חודש יוני נפתח עם שמש בתאומים מרקורי בתאומים. ראש דרקון בסרטן, מרס בסרטן מה – 16 במאי ויהיה שם כל יוני ועד ה – 1 ביולי. הירח וונוס ואורנוס בשור. פלוטו ברטרו במזל גדי וכמו כן זנב דרקון בגדי בצמידות מדויקת פחות או יותר כל יוני  עם שבתאי ברטרו בגדי- מזל הבית שלו.

 

יופיטר ברטרו בקשת – במזל הבית שלו.  נפטון בדגים – מזל הבית שלו ויכנס לרטרו ב 21 ביוני.

המעברים של חודש יוני : ב 3 ליוני ירח חדש במזל תאומים. ב 4 ליוני מרקורי נכנס לסרטן. ב – 9 ליוני וונוס נכנסת למזל תאומים ב 17 ביוני ירח מלא ב 25 מעלות ו 53 דקות במזל קשת 7 מעלות רחוק מיופיטר בקשת ברטרו

באופן כללי חודש יוני הוא חודש עוצמתי ומשנה חיים במיוחד למזלות הקרדינלים טלה סרטן מאזניים וגדי כי שם מתרחשים השינויים והזוויות המאתגרות ושם נמצאים ראש/זנב דרקון בסרטן/גדי מרס אל המלחמה בסרטן ומרקורי מצטרף למרס בסרטן ב 4 ביוני. ב 12-14 מרס צמוד לראש ומול הזנב .  14-16 ביוני מול שבתאי ויהיה מול פלוטו 20-22 ואותו מהלך יהיה גם עם מרקורי בסרטן ; של צמידות ומולות עם ראש/זנב שבתאי ופלוטו.

השבועיים האמצעיים של יוני מאוד מתוחים ויש עימות זווית של 180 מעלות. זו זווית מאתגרת של עימות /מולות – אחד מול השני. ב 21 ביוני השמש נכנסת למזל סרטן SOLSTICE וכבר ב 2 ביולי יש ירח חדש וליקוי מלא של השמש ב 10 מעלות ו 38 דקות בסרטן ולמי שיש פלנטות סביב המעלה הזו כמה שיותר מדויק עוצמתי יותר משנים ודברים עוצמתיים בלתי הפיכים קורים והמתח ביוני במיוחד מה 20 ועד סוף החודש הולך ונבנה לקראת הליקוי ב 2 ביולי.

ב – 21 ליוני השמש עוברת למזל סרטן – יום ההיפוך הקיצי היום הארוך ביותר בשנה – הסבר מהנשיונל ג'יאוגרפיק

Solstice יום ההיפוך קורה כאשר השמש מגיעה למרחק המקסימלי של 23.45 מעלות צפון/דרום מקו המשווה השמימי. ביום ההיפוך הקיצי ב 21 ליוני השמש נכנסת למזל סרטן היום הארוך בשנה השמש 23.45 מעלות צפון לקו המשווה השמיימי "השמש מתהפכת" ויש חגיגות גדולות והימים מתקצרים עד ליום השויון הסתיווי 21 לספטמבר שהיום והלילה שווים ואז הלילות הולכים ומתארכים עד ליום ההיפוך החורפי בו  השמש נכנסת למזל גדי 23.45 מעלות דרומה מקו המשווה השמימי ב 21 בדצמבר פותחים את עונת החורף, וזהו הלילה הארוך ביותר. מפה הלילות הולכים ומתקצרים הימים מתחילים להיעשות ארוכים יותר עד יום השוויון האביב 21 במרץ כשהשמש חוצה את קו המשווה השמימי ונכנסת למזל טלה. וחוזר חלילה מחזוריות עונות השנה – הריקוד של השמש וכדור הארץ.

ובו נערכים טכסים רבים במקומות שונים ושמחים שהשמש הצליחה "להתהפך " טכס בסטונהנג' .

ב 27 ביוני מרקורי עובר למזל אריה מתקשורת רגשית אמפטית מדי "המחשבות שוחות במים" לתקשורת של אש התלהבות כריזמה לצאת החוצה בהתלהבות ואז חוזר מרקורי על עקבותיו ונכנס שוב למים הרגשיים של הסרטן עם ראש דרקון שם ומרס עושים עבודה בבית ובמשפחה מחפשים את הביטחון הרגשי, האמא. אפשר לומר גם ש"בית" זה לא מקום זו הרגשה – "להרגיש בבית" הכי בבית שיש.

                                                                                                    

והצצה קטנה על מהלכי מרקורי בחודש הבא יולי : – מרקורי שליח האלים הזריז המייצג את התקשורת שלנו והשכל הישר כבר ב 7 ביולי יהיה ברטרו עד ל 1 באוגוסט מ 4 מעלות אריה עד 23 מעלות ו 56 דקות בסרטן מעניין מה שכח שם וחוזר לוודא שהכל מובן והובן ומסדרים ומתארגנים מחדש בתקשורת בכללותה מהרגש הכריזמה והשואו של האגו שלנו היכן שראש הדרקון נמצא בסרטן – הרגשות, הטיפול, האמא, הבית והמשפחה תקשורת רגשית ועניינים אישיים משפחתיים ומכאן למזל אריה למוחצנות הזוהרת וההצגה המרשימה בחוץ. מזל סרטן זה היכן שיהיה ליקוי חמה מוחלט ב 2 ביולי בשעה 24:09 GMT ושעון ישראל  שעתיים קדימה כלומר ה 3 ביולי 02:09 לפנות בוקר – על כך ועוד בחודש יולי. אנחנו מתכוננים ומתכווננים לכך כבר עכשיו ויש מי שחשים זאת כבר חודש קודם.                 ליקוי מביא ולוקח דברים בהפתעה כמו הטבע אורנוס מה שלא צפוי בכלל-רגע בזמן שמשנה חיים.  במיוחד אם יש פלנטות קרובות לליקוי ובמיוחד  השמש /הירח ; אחרי הכל ראש/זנב דרקון הם הצטלבות צמתי מסלול השמש ומסלול הירח סביב כדור הארץ – ליקוי קורה כשהשמש הירח וכדור הארץ באותה הישורת בקו אחד והם קרובים לראש/זנב דרקון.

 

דילוג לתוכן