ירח חדש במזל שור ב 5 במאי באחת וחמישים דקות לפנות בוקר. (לפי שעון גרינץ' 4 במאי 22:47)

 

 

 

בזמן הירח החדש יש לנו בשמים מצבור פלנטות בגדי ושור; באלמנט האדמה ובטלה וקשת ;אלמנט האש. היוזמה ההתלהבות והיצירתיות האופטימיות השפע וחיפוש האמת שיש בפלנטות בטלה וקשת יוצרים זוויות מאתגרות בין גדי לטלה מה שמאתגר ודוחף לפעולה להיות מיושמות בקרקע בממשות הפרקטית והמוחלטת עם זנב דרקון פלוטו ושבתאי בגדי. כמו כן זוויות מאתגרות נוספות בין מרס בתאומים ויופיטר בקשת העשייה המהירה והמחשבה החדה מול האמת והצדק. יופיטר בקשת ונפטון בדגים היו ויהיו מזווית מאתגרת 90 מעלות מדויקת יותר ופחות כל השנה הייתה באמצע ינואר 2019 תהיה מדויקת גם בין ה 15-22 ביוני לבדוק שוב את האמונות והחזון והאופטימיות במימד המציאות והזמן וכן בשבוע האחרון של ספטמבר ואז הזווית מתרחקת ויופיטר יכנס ב 2 לדצמבר למזל גדי.

כמובן הראש במזל סרטן מול הזנב דרקון במזל גדי  שבתאי צמוד לזנב דרקון ומול ראש הדרקון במזל סרטן מתמודדים עם הפחדים והביטחון הרגשי משפחתי בדיוק בירח החדש צמידות שנמשכת עד מאמצע ספטמבר מהרגע ששבתאי מתחיל ללכת קדימה הצמידות עם הזנב/ומולות ראש הולכת ומתרחקת. להחזיק חזק זה מאתגר קרמתי ויעבור.

הזנב והראש שניהם מזלות קרדינלים יוזמים – אדמה מול מים זווית מאתגרת 180 מעלות. בזוויות מאתגרות צמידות 0 מעלות רבוע 90 מעלות ומולות 180 מעלות  העניינים של הפלנטות במזל מאותגרים ויש פעולה שמניעה דברים וגורמת לשינוי. זוויות הרמוניות של 60 מעלות – זווית נוחה שדורשץ גם מאמץ מסוים  ו 120 מעלות שהיא זווית זורמת בין פלנטות באותו אלמנט ; מים אוויר אש או אדמה, למשל במזלות האש יש לנו עכשיו את כיורן וסטה וונוס ומרקורי ויש הרמוניה בינם לבין יופטר כוכב השפע שנמצא  בקשת . אז בין כל הזוויות המאתגרות יש נחמה רבה בהרמוניה שקיימת בין יופיטר וונוס שינהם נחשבים לכוכבים מיטיבים.

הירח החדש במזל שור נמצא בהרמוניה עם הפלנטות במזל המים – סרטן עם ראש זנב שם ונפטון בדגים זו זווית של 60 מעלות כמוסבר למעלה ועם מזל הפתעה נוספת שלא נוכל להתעלם גם אורנוס חזר לשור במרץ השנה והוא משדרג בהפתעה ובפתאומיות כמגדי שהוא כאמור מזל אדמה בזווית זורמת ותומכת של 120 מעלות לזנב הדרקון בגדי – והזנב אומר לשחרר ועם שבתאי לשחרר קרמה ועם פלוטו להשמיד ולבנות חדש, תמיכה נהדרת למחוק ישן ולהתחיל חדש. ומי שעוד נמצא במזל שור זה אורנוס שלפי המיתולוגיה הביא את האש לבני האדם וההארות וההערות שלו מגיעות בהבזק של צילום לרגע שמשנה סדרי עולם כולל שריפות ; אש וכולל שינויים באדמה ; רעידות אדמה וכו'. מזל שור כשלעצמו לא אוהב שינויים וכן מייצג יציבות וממשות כמו גם  רכוש כסף מין אהבת החושים והחיבור לאדמה שאנו דורכים עליה. שינויים רדיקלים בתחומי הכלכלה המטבע החקלאות ועוד. אורנוס מדרבן ותומך בשינויים לחופש עצמאות ואומץ.     הירח נקרא המאור הקטן והוא מקבל את אורו מהשמש ומשקף את האור הזה במלוא עוצמתו בירח המלא. הפאזות של הירח כמו הפאזות של הרגשות שלנו ומצבי הרוח משתנים לפי התחושות והסביבה והיחסים סביבנו הירח מדבר על רגשות ותחושות .

הירח  שליט מזל סרטן מדבר אתנו על האמא והטיפול, הבית הפיזי, השורשים והמשפחה .נשים ונשיות. התגובה הרגשית האוטומטית שלנו. מיקום הירח במפה הלידה מציין המקום של הביטחון האישי הרגשי.

מזל שור הוא מזל אדמה קבוע ומדבר על יציבות, רכוש, עקשנות התמדה ושקדנות. חושניות ומעשיות. וונוס שליטת מזל שור בהגדרתה היא אלת האהבה והיופי מייצגת את כל מה שעושה לנו טוב נעים ויפה כולל מוסיקה אמנות אהבה וכל מה שכסף יכול לקנות שיהיה נוח יפה ויונה על הצרכים והתשוקות של וונוס בכסף באהבה במין ובאוכל טוב ומשובח.

מזל שור וונוס כשליטה שלו קשור לא רק לנוחות יופי אהבה חושים ואמנות אלא גם לגרון לקול שלנו. וונוס מארחת את השמש והירח החדש במזל שור. והיא עצמה נמצאת במזל טלה – המזל שהשמש נעלה בו ונשלט על ידי מרס אל המלחמה. וונוס הנעימה הנימוסית המחוברת לאהבה וליחסים לא מרגישה הכי בנוח במזל טלה ונחשבת לנפולה בו. וונוס בטלה מקבלת נופך של יותר אסרטיביות וונוס בטלה הופכת ליותר יוזמת ולוחמנית. מכיוון שיש פה מה שנקרא באסטרולוגיה אירוח הדדי של וונוס והשמש יש תמיכה הדדית וזה עושה לוונוס יותר קל מה עוד שהיא נמצאת ביחסים מאתגרים עם שבתאי בגדי מה שנקרא זווית של 90 מעלות ודברנו על הקול – הטון של הדבור אופן הדבור מומלץ להשתדל להתחבר לאיכויות הדיפלומטיות והנעימות של וונוס שכאמור מקבלת גם עזרה מהשמש ולומר בכבוד ואחריות את מה שרציתם לומר אחרי הכל אנחנו מדברים עם שבתאי ! ובמזל טלה נמצא גם מרקורי כוכב התקשורת  על כל אופניה המדיה והתנועה שלנו. מזל טלה הוא מזל אישי כמו גם מרס ששולט על מזל טלה האסרטיבי הלוחם ויכול להיות גם אגרסיבי  ויש לנו פה את מרקורי – תקשורת מחובר לכירון בטלה – המרפא הפצוע. כאמור הרבה אש ואדמה שהם לא אלמנטים הרמוניים עוזרים בכל אופן לממש.

היכן ובאיזה תחום חיים תהיינה ההתחלות החדשות  שלכם ירח שמש אורנוס במזל שור ואיפה לא קל במעברים של שבתאי פלוטו והראש דרקון במזל גדי – כבר לבטח חשתם את העיכובים של צעד קדימה ושניים לאחר והדרישות הנוקשות ואיך העניינים מושמדים מהיסוד – פלוטו עושה את העבודה מאז 2008 במזל גדי ובתחום החיים הזה במפה האישית (למי שיודע היכן מזל גדי במפת הלידה שלו), ובתחזית כללית לכל מזלות השמש – פלוטו עושה את העבודה נאמנה ולא משאיר פינה שלא חושף לסודות האפלים ביותר משתנים מבפנים החוצה בגישה לחיים ובכלל החיים לוקחים אותנו למקומות שלא דמיינו, אבל קודם צריך למחוק את הישן שכבר לא טוב בעבורנו ואז לבנות משהו אמיתי ונקי יותר משורש הנשמה. בחיים בלב ובכלל כשמנים ועוברים ממצב למצב – השינוי קשור עם טראומה וכאב למרות שמגיעים למצב יותר טוב.

תחזית  להתחלות חדשות  – ירח חדש, וכמו כן איפה משנה חיים ומאתגר עכשיו ובחודשים הבאים ולקראת השנה הבאה ;  מיקום מזל גדי עם שבתאי פלוטו וזנב הדרקון בבית במפה האסטרולוגית/ בתחום החיים שלכם.

 

מזל טלה – התחלות חדשות בתחום הכספים והאופן שבו אתם מרוויחים על ידי הכישורים והערך האישי שלכם מקבלים שינוי בלתי צפוי מאורנוס שחזר למזל שור כבר בתחילת מרץ. השינויים יורגשו עם הירח החדש וימשכו כל עוד אורנוס בתחום הבית זה ויהיה שם עד סוף אפריל 2026 שינויים בקפיצות קוונטיות. בית 2 שלכם היכן שתחוו התחלות חדשות עם הירח החדש נמצא מול בית 8 זה אומר כספי אחרים ירושות מוות התחדשות בית 2/8 מדבר על כספים שלכם או כספי אחרים הירח החדש בשור בבית 2 תתחילו לחשב מסלול מחדש של איך אתם יכולים להרוויח יותר כסף ורכוש בעזרת הכישורים שלכם והערך שלכם כמה ישלמו לכם על העבודה שלכם ואורנוס עוזר לשדרג את ענייני הכסף בקפיצות מפתיעות ולא צפויות אולי רגע יש המון כסף ואח"כ אין. ההתחלה עם הירח עוזרת למצוא דרכים נוספות לכסף וקניינן.

 

התחום המאותגר – תחום הקריירה והמעמד שלכם תחום בית 10 ומזל גדי – כל מה שציינתי למעלה השינויים העמוקים של אל חזור עם פלוטו שבתאי וזנב הדרקון ; משנים מעמד. ומתחברים ללב לרגשות לבית ולמשפחה למזל סרטן ששם יהיה ליקוי חמה ב 2 ביולי 2019 קיץ חם.

 

 

מזל שור – ההתחלות הן בכם ביחד עם אורנוס שמש ירח יהיו שינויים בלתי צפויים באישיותכם במי שאתם הופכים להיות שתשפיע גם על היחסים הזוגיים והעסקיים שלכם שותפויות למיניהן ויחסים אחד על אחד – ציר 1/7 אני מול האחר. מזל שור – אתם, בית 1 מול מזל עקרב – הולך עד הסוף בבית 7 – בית הנישואים ; עקרב ושור מזלות קבועים וטוטליים – כל החיים משתנים כי אתם משתנים סדרי העדיפויות וכו' הירח החדש במזל שלכם נותן דחיפה נמרצת לשינויים שכבר התחלתם לחוות ממרץ השנה ובטעימה שהייתה לפני שנה במאי 2018 עכשיו אורנוס יהיה במזלכם עד סוף אפריל 2026 גם ברטרו הראשון שלו במזל תאומים כבר לא יחזור אליכם יותר השוורים כמו שקרה בין 2018-2019 ברטרו שלו שחזר למזל טלה וחזר שוב במרץ לשור.  כנראה שהיה מספיק.!

תחום החיים – המקושר לבית 9 באסטרולוגיה – הבית של הפילוסופיה הצדק והמשפט דעות ואמונות והרחבת אופקים תרתי משמע. אצלכם במזל גדי בבית הזה נמצאים פלוטו ושבתאי עם זנב הדרקון  כמוזכר למעלה מדבר על שינויים רדיקאלי בהשקפות עולמכם, האמונות שלכם, התחום של לימודים גבוהים פילוסופיה ונסיעות למקומות רחוקים הרחבת אופקים תרתי משמע פה יהיו עיכובים מסוימים על מנת לתקן ולתת לעצמכם דין וחשבון איך לבסס את האמונות והגישות שלכם ולשחרר דעות שהחזקתם בהן והראש ממול אומר להיות יותר תקשורתיים ארציים פרקטיים אחרי שראיתם את החזון הגדול תיישמו אותו בשטח עם קשרים וענייני תקשורת בית 3 מזל סרטן אצלכם ושם הראש ללכת ללב לענייני הסביבה הקרובה השכנים בני דודים וקרובים וענייני אחים ואחיות.

מזל תאומיםכל ההתחלות עם ירח חדש שמש ואורנוס במזל שור מתרחשות בבית ה 12 – מאחורי הקלעים בית 12. מקום מסתור. בית של שקט ומדיטציה בית מיסטי ותקשור. בית האשליות והחלומות האידיאלים עד שמתהפכים ומתפכחים  – משתנים מבפנים בקפיצות ודילוגים כמו שאורנוס יכול להביא בית 12 מול בית 6 – בית 6 מדבר על שגרת היומיום התזונה הכושר והעבודה שאנו עושים להתפרנס ולשלם חשבונות וכו' זהו ציר שמדבר על רפואה ובריאות בריאות הגוף והנפש אז תשתדלו לשמור על תזונה כושר ושגרת חיים בריאה להיות בריאים ולהימנע מהתעסקות עם מחלות. ציר 6/12 ענייני מחלות,שרות אחרים ועבודה.

התחום המאותגר שלכם של שינויי אל חזור עם זנב דרקון שבתאי ופלוטו במזל גדי הוא בתחום העניין של בית 8 הבית האסטרולוגי של מרס והשליט המודרני פלוטו. בית 8 נמצא מול בית 2 שזה מזל סרטן עבורכם ושם נמצא ראש הדרקון. בית 8 מדבר על מוות ולידה מחדש כמו הפניקס על חשאיות על כוח ומין ושליטה על אינטימיות וטוטליות. הציר 2/8 מדבר על כספים 8 כספי אחרים 2 הרכוש והקניין והערך שלכם איך אתם עושים כסף.

בית 8 ו 12 שמצוינים פה הם נחשבים בתי המים ועבורכם מזל סרטן בבית 2 – בית הכספים והממשות בחומר –  עדיין סרטן – מזל הירח והרגשות הכסף מעורב עם רגשות, סרטן שייך למים ושם יהיה ליקוי חמה מלא ומשמעותי על ראש הדרקון. הירח החדש הזה שמדובר פה נותן טעימה למה שיהיה ב 2 ביולי שקשור למשאבים שלכם לרגשות שלכם מים מסמלים רגש בתי המים עומק רגשי סרטן – משפחתי, עקרב – אינטימי חשאי, דגים – מיסטי מעורפל וכל מה שלא בשליטתנו הבית של הרחם הקוסמי הכוח העליון הבורא יש מאין.

מזל סרטן – זה הכל עליכם ! אתם עכשיו בראש הפירמידה הראש נמצא במזל השמש שלכם וממול הגדי עם זנב הדרקון.                                                                                  ציר הבתים 1/7 מדבר אתנו על יחסים שותפויות עסקיות וזוגיות בית 1 זה האני ובית 7 זה בית הזוגיות הבית של אחר שנמצא מולי. זה הכל יחסים. ואיפה קשה לכם ? במזל גדי בבית ה 7 שלכם הבית של מי שעומד מולכם שם נמצאים פלוטו שבתאי והזנב יהיו עניינים בהתייחסות וביחסים עם האחר שמולך ואולי בן הזוג עובר קשיים מסוימים מאז 2008 ועכשיו הוא ישחרר את מה שלא משרת אותו יותר וילך יותר אל הרגש והמשפחה ובתמיכתך ועם הירח החדש שלנו בשור ב 5 למאי כאמור מציין התחלה שתהיה עוצמתית ב 2 ביולי כאשר יהיה ליקוי חמה על ראש דרקון במזל סרטן. קשה ביחסים האישיים הקרובים אחד על אחד בנישואים בשותפויות העסקיות ומה שמנחם בהקשרים החברתיים אלו ההתחלות החדשות עם הירח החדש בשור עם השמש ואורנוס.

מזל אריה –  ההתחלות עבורכם הן בבית הקריירה שלכם הירח החדש בשור – הירח החדש יפתח ב 5 למאי צוהר לשנים הבאות עם אורנוס בשור בבית ה 10 הבית האסטרולוגי של מזל גדי – הסטטוס והמעמד החברתי שלכם בעולם. משהו פה עומד להשתנות וכבר התחיל במאי 2018 כשאורנוס נכנס לשור הייתה פתיחה מפתיעה הוא חזר ברטרו לסיים ענייני השקפות עולם ואמונות אצלכם ובמרץ 2019 חזר שוב לשור – לבית התדמית הציבורית שלכם שהחלה להשתנות ותמשיך עד למאי 2026 וכבני מזל אריה השואו האגו ומחיאות הכפיים חשובים הפעם אתם זוכים בזה בגדול ולא בכדי היכן שקשה לכם היכן שמזל גדי אצלכם זה דווקא הבית שקשור לעבודה עם סדר יום והתנהלות שיטתית לדאוג לבריאות לתזונה ולשרת אחרים ממול מזל סרטן עם ראש דרקון שם ייתן לכם דחיפה רצינית עם ליקוי חמה שיהיה ב 2 ביולי על הראש בבית 12 שלכם. עניינים משתנים בליקויים דברים מגיעים או נעלמים במפתיע שינויים משהו כמו באופי הפתאומי והלא צפוי של אורנוס במיוחד אם יש לכם פלנטה ב 10 מעלות סרטן במפה האישית שלכם וליקוי הלבנה יהיה ב 16 ביולי במעלה 24 במזל גדי בבית העבודה והבריאות שלכם. שמרו על בריאותכם סדר היום שלכם מקום העבודה והשרות שאתם נותנים שקשור גם לרפואה מה שיעזור לכם מאוד ובאופן שיטתי לכל מה שקורה בקריירה ובמעמד החברתי שלכם.

 

מזל בתולה  –ההתחלות החדשות שלכם במזל שור יהיו בתחומי העניין של בית 9 – בית 9 באסטרולוגיה זה הבית של מזל קשת ויופיטר שליטו זה החיפוש והחידוש אחר האמת התרחבות והרחבת אופקים בלימודים ובנסיעות זה שינוי בהשקפות עולם ואמונות הצדק המשפט והפילוסופיות של החיים כולל דת ואמונה. ההשכלה הגבוהה להכיר תרבות ושפה שונה הנסיעות לארצות רחוקות והכנסים והמפגשים הבינלאומיים גם דרך התקשורת יפתחו בפניכם עולם חדש. כאמור  הירח השמש וכמובן אורנוס שישהה בשור בבית 9 שלכם עד אפריל 2026 פותח בפניכם צוהר לעולם הגדול תרתי משמע. בהצלחה ! הרחיבו אופקים ותפגשו אנשים חדשים מתרבות אחרת מארצות רחוקות אנשים מעניינים מיוחדים ושונים.

האתגר שלכם היכן שמזל גדי אצלכם הוא בתחום בית 5 – שמדבר על יצירה ילדים הנאות תחביבים כריזמה הבית שהשמש שולטת עליו הבית האסטרולוגי של מזל אריה – בית 5 ענייני אגו ביטחון עצמי וכריזמה עולים על הפרק כמו גם הימורים ומקומות תרבות וחברה כאשר מזל גדי עם פלוטו שבתאי והזנב פה כמפורט למעלה ההתמודדות תהיה על ויתור על חלק ממילות המפתח שהזכרתי  כמו אגו ומחיאות כפיים, כי פה הזנב פשוט אומר כבר לא רלוונטי עבורכם ופלוטו פשוט משמיד ואז בונה מה שמתאים ושבתאי שזה הבית שלו – מזל גדי, יעזור לבנות בסיס איתן לאגו, לדרמה, ההנאות היצירתיות הבילויים והעניינים הקשורים עם ילדים ואז אתם מביאים את כל הטוב והכריזמה הידועה ומשתפים את הקהילות החברתיות שאתם שייכים אליהם מסגרות חברתיות קבוצות עבודה קולגות ומשפיעים מעשייתכם ואישיותכם המיוחדות לתרומה לקהילות רחבות יותר מעצמכם. זנב דרקון יעזוב אתכם בשקט בתחילת מאי 2020 ותוכלו לראות בברור איך כל הקושי השפיע עליכם מבחינה אישית וחברתית.

מזל מאזניים – מושפע מהמעבר של אורנוס – בית 8 שלכם הוא במזל שור מזל אדמה קבוע זה בבית של הטרנספורמציה ההתמרה לקום ולהיברא מחדש כמו עוף החול פה הבית שאנחנו עושים שינוי עמוק של התמרה. זהו בית ששואף לשליטה ולכוח הבית שבו שולט פלוטו והשליט העתיק מרס זהו בית טוטלי ללא פשרות זהו הבית של כספי אחרים תמלוגים החזרי מס מלגות ירושות חיים ומוות וסקס הבית הכי אינטימי של להיות האחד בתוך השני להשתמש בכוח ההרמנויטיקה והחדירה לעומק. פה לא מתפשרים זה שחור או לבן הצבעים של גם אדום. ולכן אתם נמצאים במקום שישנה לכם לחלוטין את מצב הכספים האינטימיות הסקס והכוח שלכם עם ועל אחרים בעצמותה המוחלטת מפתיעות אתכם עצמכם כמה כוח ונחישות ללא פשרות יש לכם.
בצד אחר של המטבע אולי תגלו לפתע את העולם המיסטי העמוק ותרצו לחקור אותו להשתמש בכוח המגנטי לחדור לנבכי הנפש גם של אחרים ולמצוא ריפוי באופן שלא חשבתם או ידעתם שקיים בכם.

הדרקונים עברו לציר שמדבר על קריירה ומשפחה בית עבודה. הפעם המיקוד בקריירה בשאיפות ובתדמית הציבורית- הנראות בעולם. הצורך בשינויים גם בסטטוס בכלל. בשנה וחצי הזו תלמדו לשחרר את ההתחשבות של מה המשפחה והבית השורשי או הבית שלכם רוצים ויותר להתחשב בשאיפות שלכם בקריירה ובמעמד החברתי ההתחשבות במשפחה תשתחרר בהדרגה מבלי לפגוע בהם וגם מבלי שהדבר יעכב אתכם בדרכם במסע החיים. גם למי שיש ירח או אופק במזל מאזניים המגמה עכשיו הקריירה כאמור הם בונים עכשיו את הקריירה שלהם ויזכו להכרה חברתית רחבה ונראית יותר בקריירה. הדרך מהתרכזות במשפחה להתרכזות בקריירה. יתכנו שינויים בבית עצמו מכירה או קניה של דירה.

מזל עקרב -זה קורה בבית 7 – בית הזוגיות הנישואים והשותפויות העסקיות ובכלל קשרים אחד על אחד עם אחרים. אתם בציר המזלות נמצאים מול מזל שור שני המזלות עקרב ושור מדברים על כספים כך שגם עולם הכספים שלכם יושפע מאוד במעבר הזה של אורנוס למזל שור הוא ישפיע במיוחד על ענייני הזוגיות שלכם. לרווקים מבינכם זהו זמן טוב להסתובב בחוגים שונים ולהכיר אנשים מתרבויות שונות מעדות שלא לכם מאמונות אחרות ארץ שפה והשקפות עולם ויתכנו זוגיות מיוחדות ובן /בת זוג שיגיעו משום מקום לחיים שלכם. לאלה מבינכם בזוגיות הקשרים והיחסים ביניכם יכולי אם לקבל תפנית משמעותיות של שינוי לגבי אופן הקשר הבילויים ותחומי העניין המשותפים ולקבל תנופה בשיפור משמעותי של היחסים או שיחסים יגיעו לניתוק פתאומי ומוחלט ולא בטוח שזה ביוזמתכם או ברצונכם.

תקשורת גלובלית והרחבת אופקים תקשורת מקומית אחים ואחיות. בתהליך של שנה וחצי להרחיב אופקים תרתי משמע בנסיעות בלימודים בהשקפות עולם וזמן טוב לפרסום שיווק והפצת ידע בגדול. מחשבות פילוסופיות רציניות ואופטימיות והבנת התמונה הגדולה יכול להיות גם לימודים רוחניים והבנת היקום יכול להיות שהם עצמם יהיו מורים רוחניים ויעבירו אחרים מניסיונם והפילוסופי של ההסתכלות הרחבה הגלובלית על החיים בכלל ובכך יתאפשר גם שיפור היחסים עם הקרובים לכם סביבתם והאחים והאחיות.

מזל קשת – זה קורה בבית 6 – אצלכם אורנוס בשור יהיה בתחום הבית שעוסק בענייני עבודה/שגרת חיים יומיומית וענייני בריאות. באופייכם אתם מזל אופטימי מאמין שגם מחר השמש תזרח מאמין בשמחה בעל אופקים רחבים רצון ללמוד ולחוות וגם פה ברקע החדש שנוצר בתחום זה אני מאמינה שתעמדו יפה מאוחד בכל השינויים וההפתעות הבלתי צפויות של אורנוס כי הוא אוהב ממש לשחרר ולהוציא לחופשי ולמרוד במסכמות ואתם הרי שייכים למזלות המשתנים מזל אש האש שמתפשטת ולובש צורות אש חמימה מרתקת תעמדו בהצלחה ובשמחה בשינויים שיפעלו בגדול לשינוי מצב הכושר הגופני התזונה והבריאות וכמובן אם בחיי היומיום אני מדברים גם המקום שממנו אתם מתפרנסים ומשלמים ומסדרים את הדברים הפרקטיים של החיים מתוך אמונה ושמחת חיים.

הציר של הדרקונים ידבר בשנה וחצי הקרובה על ירושות כספי אחרים אל מול המשאבים שלך הכישרונות והערך אישי. הראש מדבר בשנה וחצי הזו על : קבלת כספי אחרים אולי החזרי מס, ביטוחים, ומי שביחסים עולה מדרגה לאינטימיות והתמזגות טוטלית במין ובממון. ובכלל זהו ציר הטאבו מין ממון כוח ועוצמות רגשיות ממעמקי הרגשות הנסתרים שלא אוהבים לחשוף. כסף וערך אישי והערך שלכם לגבי אחרים יהווה שעור למידה רציני, ענייני הכספים מובנים באופן שונה דרך הקשרים עם אחרים לומדים לתת ולקבל האם רק נותנים יותר או רק מקבלים? טרנספורמציה ומשברים רגשיים בקשר לכסף והבנה שונה של הערך האישי שלכם ושל האחרים האם אתם מעריכים אותם בהקשר של כמה כסף או באופן אחר. והערך שלכם שבא לידי ביטוי איך אתם מרוויחים כסף

מזל גדי – זה קורה בבית 5 – הבית של הכי כיף ובילויים הבית של הדרמה של החיים השואו היצירתיות מקומות בילוי הימורים והיצירה הגדולה מכולם הבית של הילדים. מזל גדי השמרן המחויב שעובד קשה שמציב גבולות שהשאיפות והקריירה זה עולמו האחריות והמחוייבות הגדולות על כתפיו המזל הראשי הקרדינלי מזל אדמה יוזם ממלא קודם כל את התחייבויותיו במסירות ורק אחר כך אם יש זמן ובדרך כלל לא הולך לבלות. גדי שמדחיק רגשנות ועושה את העבודה פתאום מקבל הפתעות מאורנוס שאומר לו החיים קצרים צריך גם ליהנות לבלות עם חברים לעשות מה שאתם באמת אוהבים לעשות ולא מה שאתם חייבי צריכים ומוכרחים פנו זמן לבילויים לשמחה להנאות ללכת לתיאטרון לקזינו גם לצחוק לשמוח לבלות יותר עם הילדים למצוא אהבה למי שלא בזוגיות כי זה בבית הרומנטיקה ולמי שבקשר להתחדש ולרענן את הזוגיות למי שרוצה ילדים יבוא פתאום ההיריון רציתם או היריון בלתי צפוי. יש גם הפתעות בהקשר לילדים בכלל מתחתנים מתגרשים חוזרים הביתה עוזבים את הבית. משהו אצל הגדיים מקבל אנרגיה של אש ואויר במנות גדולות ומרעננות. וכן עוד דבר יתכן פרויקט / עבודה/ ספר/ פסל/ ציור כל דבר שחשבתם לעשות או שכבר התחלתם לחשוב או לבנות אותו במחשבה יקבל תנופה פתאום ויצא לאור לפרסום ויהי מקובל בחוג הקולגות שלכם.

זוגיות – לראות את זה שמולך. לשחרר את הצריך וחייב של עצמך להיות קשוב לרגש של זה שעומד מולך. בשותפויות של נישואים ובעסקים ובכלל ביחסים של אחד על אחד. צומת דרכים של חיים חדשים יותר בוגרים העבודה חשובה אבל בצורה אחרת התחשבות רגשית במשפחה ובבן הזוג/בת הזוג שנה וחצי של בניה בוגרת יותר ביחסים האישיים אחד על אחד בכלל כולל יחסים עסקיים היכולת עכשיו לבקש תמיכה ועזרה ויכול להיות כיוון חדש בכלל כולל מעבר דירה ושינויים בענייני משפחה בכלל.

מזל דלי – זה קורה אצלכם בבית 4 – הבית תרתי משמע בית הילדות המורשץ שקבלתם מהאבות שלכם השורשים הבית הרגשי שלכם בית הילדות והבית שאתם נמצאים עכשיו הבית הפיזי היסודות שליהם אתם עומדים כל זה עומד להישתנות בצורה זו או אחרת. השליט המודרני של המזל שלכם נכנס למזל שור אשר הוא כמוכם שייך למזלות הקבועים מחזיק בדעותיו ולא אוהב שינויים אולם אתם הדליים מיוחדים ייחודיים ויוצאי דופן שייכים למזלות האוויר החשיבה מחוץ לקופסא מקבלים עכשיו תפנית ובוסת רציני הכוכב שלכם אולי אתם עוברים לבית גדול יותר אולי אתם מתמקמים במדינה חדשה מעבר לים אולי בית ההורים שלכם משתנה ואין לאן לחזור אולי אתם משפצים את הבית והופכים אותו לארמון כל ה”אוליים “הללו כל אחד לחוד וכולם ביחד כי פה זה משנה ומזעזע את הבסיס שעליו החיים שלכם עומדים רגשית נפשית ופיזית המקום הבטוח שאליו חוזרים לובש צורה חדשה. מכיוון שאתם מתקדמים בדעותיכם בעלי חשיבה מבריקה וחדשנית תמיד למעלה ועם הפנים קדימה מסיקים מסקנות ומתקדמים תמצאו גם פה את הדרך הייחודית והמנטליות של העצמאות והחופש שלכם לקבל את השינויים שבסופו של דבר יפעלו לקידום שלכם בחיים לרווחתכם ולשחרור שלכם של הדברים שהעיקו על נשמתכם עד כה זהו תהליך שייקח כמה שנים וההתחלה שלו היא כאן ועכשיו לפחות בניחוח שהגשתם כשאורנוס נכנס לשור קרו השינויים המרעננים בחייכם

עבודה ובריאות שגרת היומיום פה המיקוד של הדלי לשנה וחצי הקרובות לשמור על כושר תזונה בריאות ולתת שירות לאחרים לעבוד עם הלב להיות קשוב ולעזוב את ההתמכרויות ומה שהייתם רגילים. מוצאים את הדרך לעבוד בשיתוף פעולה טוב ואמפתיה עם האחרים בסביבת העבודה שלהם ואפשרויות בלתי מוגבלות.

 

 

 

מזל דגים – זה קורה בבית 3 שלכם – בית התקשורת על גווניה  קשרים עם אחים אחיות בני דודים ושנים וכן לראות בפרטי פרטים את המפה המקומית באזור המגורים כאשר מול בית 3 נמצא בית 9 שמראה את המפה עולמית הכללית הרחבה. פה דגים יקרים אתם אמורים להתמקד ולקבל שינוי שבקשרים החברתיים שלכם במסגרות הקרובות בסמול טוק בהתעדכנות בחדשות של האחים והאחיות החברים השכנים פה אתם אמורים לצאת מהמים שאתם אוהבים לשוט בהם חמקמקים מעורפלים אוהבים את כולם עוזרים וחומלים וחיים לפעמים בתוך עולם הדמיון שלכם. הבריחה למקום הכי אהוב שלכם. לפעמים אתם גם חומלים ועוזרים לאנשים הלא נכונים ואולי עוזרים לאנשים חולים הזקוקים לאהבה ולחמלה האינסופית שטבועה בכם לכן לעתים אתם יכולים להפוך קורבן של החיים. אורנוס אומר לכם בואו דגים אתם חמקמקים מעורפלים מיסטיים בורחים בין האצבעות עכשיו זה הזמן להיות אסרטיביים בתקשורת שלכם עם אנשים ולהיות יותר עצמאיים להביע את השחרור והדעות שלכם לסביבתכם ליזום את ההבעה של הרעיונות הגאוניים והבזקי הברק של תובנות גאוניות ולהביע אותם באומץ ובביטחון לסביבתכם לתת ביטוי מיוחד למי שאתם בסביבתם וכמובן לעולם זה יבוא לידי ביטוי בטבעכם העדין ובצחוקכם המתגלגל זורמים עם החיים ועם הכוחות שמעבר לנו.

זה הזמן להנאות ובילויים לעשות את התחביבים שלכם להיות עם הילדים ופחות אל מול החברה והקהילה פחות למען האחרים המיקוד בשנה וחצי הזו של זמן כיף והנאות וענייני ילדים. עכשיו האני יותר חשוב. הזדמנות ליצור משהו שאוהבים לעשות וגם בנושא הרומנטיקה את מי הם אוהבים מהלב.

 

 

דילוג לתוכן