מרס כוכב המלחמות, מסמל את התשוקה כוח הרצון האומץ והעשייה שלנו במזל שור מכין את הקרקע לכניסת אורנוס


מרס במזל שור עושה את הפעולות יותר מקורקעות פחות נמהרות יותר סולידיות ומדבר בהרמוניה עם כל הכוכבים במזל גדי שור וגדי שייכים למזלות האדמה הפרקטיים גדי היוזם ושור המקבע והיחסים ביניהם נהדרים ומרס פה עושה את הפעולות שיהיו מוצקות סולידיות ויחזיקו מעמד לאורך זמן כמו שמבקש שבתאי כוכב הקרמה הגבולות והעשייה ללא פשרות וביחסים טובים עם פלוטו החבר שלו כי שניהם השליטים של מזל עקרב יש ביניהם קשר וגם פלוטו בגדי משנה לעומק ומרס עוזר לו ועוד שינוי שיש לנו במזל גדי הזנב דרקון שם והוא אומר לשחרר תבניות נוקשות שכבר לא רלוונטיות לנו ולהשתנות וכל זה קורה עכשיו מה 14 לפברואר כשמרס נכנס למזל שור ומיתן משהו את הלהט והאינטנסיביות בצמידות שלו עם אורנוס במעלות האחרונות למהר ולהספיק לשדרג לפני שאורנוס עובר למזל שור. הם אורנוס ומרס עדיין בצמידות מבחינת המרחק הקצר ביניהם אבל לא בצמידות לפי המזל.
חודש מרץ מאוד אינטנסיבי ומשנה עם מעבר אורנוס לשור ב 6 לחודש עם מרקורי ברטרו ב 5 לחודש מרץ – הוא פותח את עונת הרטורי של שנת 2019 וכך אנו יכולים להפנים ולעכל במים הרגשיים ולהתחבר לאט עד 17 לאפריל במזל דגים באוקיינוס הרגשות להבין מה קרה אצלנו בחיים מתחילת השנה עם הליקויים שהיו לנו. אם זה לא מספיק המרפא הפצוע – כירון במזל טלה אומר לרפא את הזהות האישית שלנו והוא בתחילת מזל טלה מרגישים את הכניסה שלו.
ירח חדש במזל דגים צמוד לנפטון ב 6 לחודש מרץ. וב 20 לחודש מרץ בשעה 22:00 גריניץ' שעת חצות בדיוק בישראל יום השוויון האביבי השמש נכנס למזל טלה וכמה שעות לאחר מכן יש ירח מלא במזל מאזניים ירח מול השמש תמיד זה היחסים שלנו.

כאמור מרס נמצא במזל שור ולגבי כל אחד מהמזלות הוא משפיע על תחום אחר בחיים וזה בדיוק אותו תחום חיים שבו יהיו השינויים ההפתעות והקידמה שאורנוס מביא אתו ושניהם ישהו בשור מ ה 6 לחודש ועד ה 31 במרץ כאשר מרס יעבור למזל תאומים וישמח שם בכל הקשור לתקשורת שלנו.
אציין פה כתזכורת את תחום החיים/ איזה בית מושפע בעשיה פרקטית יותר לקבל את הפתעות השדרוג של אורנוס. השאר קראו כל מה שנאמר על הבית בפוסט על אורנוס
טלה – בית 2 בית הכספים
שור – בית 1 אתם עצמכם ודמותכם בית 1 מדבר גם על הגוף
תאומים – בית 12 מאחורי הקלעים
סרטן – בית 11 החברתי קהילתי
אריה – בית 10 בית הקריירה והמעמד בעולם
בתולה – בית 9 – השקפות עולם הרחבת אופקים לימודים גבוהים ונסיעות
מאזניים – בית 8 – שינויים עמוקים טרנספורמציה ולידה מחדש
עקרב – בית 7 בית הזוגיות והנישואים ושותפויות עסקיות
קשת – בית 6 – בית הבריאות שגרת החיים ושמירה על אורח חיים ועבודה
גדי – בית 5 – בית הבילויים הכיף של החיים הרומנטיקה ועניינים הקשורים לילדים לעשות מעכשיו ובמשך השנים הבאות מה שאתם אוהבים באמת.
דלי – בית 4 – השורשים המשפחתיים הבית שלכם הבית הרגשי בית הילדות והמשפחה המקום החם שחוזרים אליו משתנה
דגים – בית 3 – הבנת והשדרוג האופן בו אתם מתקשרים ומביעים עצמכם ביחסים עם אחים ואחיות בנסיעות בסביבה עם השכנים כל ענייני התקשורת על גווניה משתנים מרס מכין לכם קרקע יציבה יותר לקבל את השינויים בתקשורת. כי התקשורת היא הכל בחיים

דילוג לתוכן