ראש וזנב דרקון עוברים לציר סרטן גדי ב 6 בנובמבר 2018

ראש וזנב דרקון מסמלים את הגורל/ היעוד והשליחות שלנו לעולם. הקשרים שלנו היכן שקשה והיכן שקל יותר. מה מעכב ולאן מכוונים להגיע.

במפת הלידה שלנו מציינים עם מה הגענו לעולם. מאחר והמפה האסטרולוגית חיה נושמת ונעה הכוכבים לא עומדים מלכת וכך גם הראש וזנב דרקון נקודות המפגש בין מסלול הירח והשמש נעות ומחליפות מזל כל שנה וחצי
לכל כוכב/פלנטה הקצב והמסלול שלו כך גם לנקודות האסטרונומיות ראש/זנב דרקון בכל שנה וחצי עוברות מזל. תמיד אחורה במזלות .ב 6 בנובמבר הראש זנב דרקון יעברו לציר גדי / סרטן. החזרה שלהם לאותו המזל חלה כל 18-19 שנה.
לפני 18 שנה היו בחייכם בתחום חיים מסוים כמו זוגיות, קריירה, עברי דירות ועוד שם היה המיקוד של מעבר הראש/זנב דרקון שם הרגשתם את המעבר הזה, זה לא יהיה זהה ויחד עם זאת יזכיר את המהות של המעבר.


ראש וזנב דרקון הן נקודות אסטרונומיות איפה שנקודות ההצטלבות בין מסלול הירח סביב כדור הארץ וסביב השמש עם מסלול השמש ובנקודות המפגש הללו – שם קורים הליקויים , פעמיים בשנה בהפרש של חצי שנה כאשר הירח השמש וכדור הארץ נמצאים בקו אחד ואז כוכב אחד מסתיר את האחר ;
ליקוי חמה כאשר הירח מסתיר את השמש וליקוי לבנה כאשר כדור הארץ מסתיר את אור השמש מהירח.
הליקוי הראשון בציר זה יהיה ליקוי חמה ב 6 בינואר 2019 במזל גדי. השמש מוסתרת על ידי הירח.

מה אנחנו אמורים לעשות לכיוון ההתפתחות אל העתיד – מה שמסמל הראש דרקון שעובר למזל סרטן.
ראש הדרקון נחשב באופן השוואתי לפלנטת השפע – יופיטר שם קל יותר למרות שעדיין לא חווינו היום רק מזכיר אווירה של לפני 18 שנה לעומת הזנב שמשול לשבתאי שמקשה ומעכב אבל שם אנחנו מכירים ומורגלים.
והשנה יופיטר עובר ב8 בנובמבר למזל קשת מזל הבית שלו ייתן לנו דחיפה להיות יותר נלהבים אופטיים ושמחים עם הרצון לשינויים ויגדיל את התשוקה שלנו.
מזל קשת הוא מזל אש משתנה והוא מרחיב את ההתלהבות שלנו דברים חדשים שנאהב יותר.

בעוד אשר זנב הדרקון מסמל את התכונות של שבתאי מציין את המקומות שקשה לנו יותר שם. מה שצריכים לעשות וחייבים ורגילים גם כשלא תמיד אוהבים את מה שעושים. מקום של נוקשות. ללא קיצורי דרך.
דורש מאתנו – פה אין מתנות חינם כמו שיופיטר נותן ולפעמים מבטיח יותר ממה שהוא יכול לספק. הזנב שניתן להשוות לשבתאי ; .שמכווץ, שמגביל, שמייצג גבולות. עיכובים.
זנב הדרקון בגדי שמזל גדי מתאפיין כמזל הכי שאפתי להישגים בקריירה ובמעמד מייצג שלטון וסמכות, אנשים שעובדים קשה, הסטטוס והמעמד בעולם חשוב להם.
הנראות החיצונית המכובדת והסמכותית – כמו אומרים הכל בסדר ולא מערבים רגשות. עושים מה שצריך. עושים עבודה אבל לא מתעסקים יותר מדי ואפילו לא מספיקים לגעת ברגשות. מאוד פרקטיים.
זה להיות בשליטה על החיים. מתכחשים לרגשות ממוקדים מטרה ושאיפות להצלחה. לעשות הכל בסדר ושיעבוד נכון לאורך זמן שהכל יהיה מוצק ולא ייפול ופתאום רואים שלא כל כך מושלם כמו שנראה מבחוץ ושלעולם באמת יעמוד איתן .

פלוטו שנמצא בגדי החל מ 2008 התחיל לעשות את עבודה לכל הגדיים ; שינויים בלתי הפיכים בחיים – מה שהיה לא מה שיש ולא מה שיהיה ולכן פלוטו עובד לאט
מפנים החוצה – נותן זמן לעכל רגשות ומה באמת מרגישים. ומה שלא משרת יותר ושלא אמיתי ושלא מחובר באמת עמוקה רגשית משורש הנשמה משמיד על מנת לבנות תשתית אמתית וחזקה ועכשיו הזנב דרקון בגדי תומך בתהליך הארוך הזה
שבזנב אנחנו משחררים ומשתחררים מהתבניות הנוקשות המעכבות והדורשות ושכבר לא מתאימות יותר למצב הנוכחי ושואפים לצאת מהן לחופשי ולהגיע אל הראש דרקון להתחבר לשם. ליצר חיים עם יותר אהבה חמלה ורגש ופחות תבניתיות.
כמו ששמנו דגש על החיצוניות והזנחנו את הפנימיות. עשינו מה שצריך מבלי להתחשב ברגש, בחמלה, במה שעושה להרגיש שייכות מאהבה. להתחבר אל הרגש המשפחה "הבית" לכל אחד לבית משמעות אחרת.
http://[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=AhPzwG6dKm0[/embedyt] לבנות בית. לרפא יחסים במשפחה השורשית והעכשווית, ענייני אמא. זהו זמן בו דברים יגעו "בבטן הרכה" – איפה שקשה להיחשף לדברים הכי פרטיים- למקום שלא נותנים לכל אחד להיכנס
מה שמסתירים שם יבוא הריפוי והטיפול ברגש.

יהיה תהליך של לשים עצמנו במקום טוב יותר עבורנו נתחיל לראות שינויים הדרגתיים כבר בפברואר במרץ ואפריל 2019 ייקח זמן עד סוף 2019 נראה בנייה יותר סולידית דברים שעוזרים לנו יותר להרגיש ולעשות את החיים שלנו
יותר משמעותיים ונכונים עבורנו.

כמו כן אציין שיופיטר שעבר לקשת יצטרף שנה הבאה לפלוטו ושבתאי בגדי ונתחיל לראות את כל המזל והתוצאות של השינויים שהתחלנו לעשות בציר גדי/סרטן כל התהליך שעברנו
לשחרר עבר ולבנות עתיד מתאים יותר יבוא כאן לידי ביטוי במיוחד ב 2020 ובאופן מובהק ובולט לבני מזל גדי זה קורה במזל שלהם.

לכל אחד מ 12 המזלות השינויים בין רגש לבין מיקוד מטרה ותבניות יהיה בתחום חיים אחר :


טלה – עבודה ובית קריירה ומשפחה. בזמן הזה מתחילים את התהליך הארוך של התמקדות בבית במשפחה לבנות משפחה משל עצמך ותקן ענייני רגש במשפחה השורשית. בכלל ענייני בית קודמים לקריירה. למצוא איזון פה. הזמן לבנות משפחה או לקנות דירה ויהיו הזדמנויות טובות בקריירה שבתאי שנמצא בבית הקריירה שלכם יכול לעזור בהכרה ציבורית בקריירה ובמיוחד לאלה שמזל טלה הוא מזל האופק שלכם במפת הלידה.
שור – הציר שבו קורים הדברים הוא ציר התקשורת; תקשורת מקומית נסיעות קצרות אחים ואחיות אל מול נסיעות ארוכות לארצות זרות הרחבת אופקים ולימודים גבוהים.בשנה וחצי הקרובבות המיקוד יהיה כאן ועכשיו התמונה הקטנה המציאות העכשווית ומה עושים עם כל הידע הגדול האמונות וההשקפות פה מתרגמים אותן למוחשי זה יהיה כאמור בענייני תקשורת על כל גווניה טלפונית, פרסום, נסיעות בטווח ארצי וענייני חברה קרובים כמו אחים ואחיות בני דודים שכנים שכנות וכן לימוד ידע מעשי פרקטי שיעזור לעשות את העבודה. יהיו הרבה נסיעות למצוא את האיזון בין הרגש ומה שעשו עד עכשיו לבין המציאות שמשנה חיים וכיוון בכאן ועכשיו במציאות של היום. כולל קשרים משמעותיים יותר בסביבה הקרובה.
תאומים – השנה וחצי הבאות מכוונות אתכם לעבוד על הכישרונות שלכם הערך שלכם איך הם מביאים לכם להגדיל את הרכוש וההכנסה שלכם הממון שלכם ולשחרר קצת את התלות להסתמך על כספי אחרים. ציר הדרקונים נמצא בשנה וחצי הקרובות בתחום ענייני הירושות וכספי אחרים כמו ביטוחים החזרי מס או תמלוגים אל מול הכישרונות וערך אישי, הרכוש והכספים. החלטות לגבי ההכנסות שלך אחריות למה שקורה לכם בשטח הזה של הכספים והרכוש ולא קשור לאנשים אחרים.
סרטן – הדרקונים בשנה וחצי הקרובות יהיו על הציר של אני אל מול זוגיות ושותפויות גם עסקיות. עכשיו מתבקש מכם להתמקד בראש גם אם יותר קשה וכל המיקוד יהיה בכם מה אתם אוהבים לעשות מה אתם מרגישים ומה אתם רוצים ואוהבים ופחות להתחשב במי שעומד מולכם עכשיו זה התור שלכם במערכות היחסים לקבל יותר קשב הבנה ויותר את עצמכם. השאלה הגדולה שאתם שואלים את עצמכם בשנה וחצי זו איזה בעצם "הבית" שלי. הרגשות יהיו בעוצמה אדירה והרצון לקבל הגנה ותמיכה עבורכם.
אריה – עבודה בריאות חלומות והתמכרויות. שנה וחצי של שחרורו מנוקשות של תבניות חוזרות ודורשות בענייני שגרת החיים והעבודה והתחברות וקבלה של הבלתי צפוי והלא ברור לאן הדברים הולכים המעורפל והלא ידוע כי יש דברים גבוהים מכם שלא הכל תלוי בקשר ישיר לחוקים הכתובים יש הפתעות של לא ראיתם את כל הפרטים הקטנים ועכשיו אתם לומדים להכיר בכך ולראות ולחיות את המציאות באופן יותר מקבל וזורם גם שלא הכל עובד נכון כמו שחשבתם. הכיוון הוא מנוחה קצת לעצמם לאסוף כוחות ולהשיג מנוחה עם עבודה זה הזמן לשלב התרכזות עבודה ןמנוחה ולמצוא שלווה.
בתולה – בשנה וחצי הקרובות הקהילה הרחבה והתרומה שלך לקהילה תופסת מקום יותר נרחב בחייכם מאשר ההתחשבות רק במה שאתם רוצים, אוהבים, ונהנים. הפעם לא אתם במרכז אלא כל הקבוצות והחברה שאתם משתייכים אליה . אתם תלמדו בתהליך של שנה וחצי לגלות יותר התחשבות והבנה שיש גם אנשים אחרים שווים לכם. זהו ציר הדרקונים שעבורכם הוא תחום החיים של אני מול החברה ילדים אגו הנאות ותחביבים רומנים ובילויים מול תרומה לחבקה ושייכות לקהילות וקולגות. לשחרר את הילדים ולתת להם הזדמנות לגדול ולצמוח אפשרויות חדשות לפגוש אנשים חדשים.
מאזניים – הדרקונים עברו לציר שמדבר על קריירה ומשפחה בית עבודה. הפעם המיקוד בקריירה בשאיפות ובתדמית הציבורית- הנראות בעולם. הצורך בשינויים גם בסטטוס בכלל. בשנה וחצי הזו תלמדו לשחרר את ההתחשבות של מה המשפחה והבית השורשי או הבית שלכם רוצים ויותר להתחשב בשאיפות שלכם בקריירה ובמעמד החברתי ההתחשבות במשפחה תשתחרר בהדרגה מבלי לפגוע בהם וגם מבלי שהדבר יעכב אתכם בדרכם במסע החיים. גם למי שיש ירח או אופק במזל מאזניים המגמה עכשיו הקריירה כאמור הם בונים עכשיו את הקריירה שלהם ויזכו להכרה חברתית רחבה ונראית יותר בקריירה. הדרך מהתרכזות במשפחה להתרכזות בקריירה. יתכנו שינויים בבית עצמו מכירה או קניה של דירה.
עקרב – תקשורת גלובלית והרחבת אופקים תקשורת מקומית אחים ואחיות. בתהליך של שנה וחצי להרחיב אופקים תרתי משמע בנסיעות בלימודים בהשקפות עולם וזמן טוב לפרסום שיווק והפצת ידע בגדול. מחשבות פילוסופיות רציניות ואופטימיות והבנת התמונה הגדולה יכול להיות גם לימודים רוחניים והבנת היקום יכול להיות שהם עצמם יהיו מורים רוחניים ויעבירו אחרים מניסיונם והפילוסופי של ההסתכלות הרחבה הגלובלית על החיים בכלל ובכך יתאפשר גם שיפור היחסים עם הקרובים לכם סביבתם והאחים והאחיות.
קשת – הציר של הדרקונים ידבר בשנה וחצי הקרובה על ירושות כספי אחרים אל מול המשאבים שלך הכישרונות והערך אישי. הראש מדבר בשנה וחצי הזו על : קבלת כספי אחרים אולי החזרי מס, ביטוחים, ומי שביחסים עולה מדרגה לאינטימיות והתמזגות טוטלית במין ובממון. ובכלל זהו ציר הטאבו מין ממון כוח ועוצמות רגשיות ממעמקי הרגשות הנסתרים שלא אוהבים לחשוף. כסף וערך אישי והערך שלכם לגבי אחרים יהווה שעור למידה רציני, ענייני הכספים מובנים באופן שונה דרך הקשרים עם אחרים לומדים לתת ולקבל האם רק נותנים יותר או רק מקבלים? טרנספורמציה ומשברים רגשיים בקשר לכסף והבנה שונה של הערך האישי שלכם ושל האחרים האם אתם מעריכים אותם בהקשר של כמה כסף או באופן אחר. והערך שלכם שבא לידי ביטוי איך אתם מרוויחים כסף.
גדי – זוגיות – לראות את זה שמולך. לשחרר את הצריך וחייב של עצמך להיות קשוב לרגש של זה שעומד מולך. בשותפויות של נישואים ובעסקים ובכלל ביחסים של אחד על אחד. צומת דרכים של חיים חדשים יותר בוגרים העבודה חשובה אבל בצורה אחרת התחשבות רגשית במשפחה ובבן הזוג/בת הזוג שנה וחצי של בניה בוגרת יותר ביחסים האישיים אחד על אחד בכלל כולל יחסים עסקיים היכולת עכשיו לבקש תמיכה ועזרה ויכול להיות כיוון חדש בכלל כולל מעבר דירה ושינויים בענייני משפחה בכלל.
דלי – עבודה ובריאות שגרת היומיום פה המיקוד של הדלי לשנה וחצי הקרובות לשמור על כושר תזונה בריאות ולתת שירות לאחרים לעבוד עם הלב להיות קשוב ולעזוב את ההתמכרויות ומה שהייתם רגילים. מוצאים את הדרך לעבוד בשיתוף פעולה טוב ואמפתיה עם האחרים בסביבת העבודה שלהם ואפשרויות בלתי מוגבלות.
דגים – זה הזמן להנאות ובילויים לעשות את התחביבים שלכם להיות עם הילדים ופחות אל מול החברה והקהילה פחות למען האחרים המיקוד בשנה וחצי הזו של זמן כיף והנאות וענייני ילדים. עכשיו האני יותר חשוב. הזדמנות ליצור משהו שאוהבים לעשות וגם בנושא הרומנטיקה את מי הם אוהבים מהלב.

דילוג לתוכן