ירח מלא במזל דגים 26.8.2018 באיזה תחום חיים במפה שלך הגעת לסיום להשלמה לשיא ?

הירח המלא ב 26 באוגוסט 2018 בשעה 11:57 לפי שעון גריניץ' ישראל שעתיים קדימה אצלנו יהיה ב 13:57 בואו נגיד 2 בצהריים ב 3 מעלות ו 12 דקות במזל דגים.

השמש במזל בתולה בזווית של 120 לשבתאי בגדי ו 120 מעלות לאורנוס בשור – מה שנקרא משולש אדמה עוזרים לירח בדגים להגשים פנטזיות ,קסם וחלומות ולהביא אותם לידי מימוש בעזרת משולש האדמה.

השמש שמייצגת את המודע שלנו – כשהיא עכשיו במזל בתולה היא ממיינת מקטלגת ובוחנת מה עובד ומה שלא עובד ולא מתאים היא משמידה.

אורנוס שמסמל שינויים בלתי צפויים והפתעות. מרד, שחרור וחופש. נמצא במזל שור שמציין קבעון ושמרנות, עקשנות ולא אוהב שינויים.
פה אורנוס אומר מספיק עם הישן צריך עכשיו לעשות דברים בדרך חדשה רוצים קדימה ורוצים קידמה

שבתאי שליט מזל גדי נמצא כיום בבית שלו ושם יש לו הרבה כוח הוא במיטבו – ומייצג סמכות, שלטון, גבולות, משמעת ואחריות הוא גם בונה יסודות חזקים.
הוא מסמל שמרנות, מעשיות, עבודה קשה, שמירה על המסורת ויושרה .
שבתאי המורה הקפדן והזקן עוזר בגדול שהרעיונות והשדרוג ,הקידמה והאינטלקט המבריק של אורנוס יתקיימו וישמרו בתוך מסגרת מתאימה ולאורך זמן וביחד עם כל הדברים שעובדים נכון בחיים לפי המיון שעושה השמש במזל בתולה.

כל אלה מאפשרים לירח בדגים להגשים את הקסם היצירתי המוסיקה של החיים הפנטזיות והדמיון הפורה לכלל מציאות בחיים שלנו ולכל אחד מ 12 המזלות האסטרולוגים זה קורה בתחום חיים אחר.

טלה בית 12 – מה שמעבר לך. הלא מודע. מיסטיקה. מדיטציה. פרישות. בידוד. אויבים נסתרים. אכזבות. ענייני בריאות מוסדות כמו בתי חולים, בתי סוהר.
שור בית 11 – עניינים של קשרים חברתיים קולגות למקצוע. אנשים וארגונים חברתיים. הגשמת החלומות – להשתייך לארגונים וקבוצות חברתיות.
תאומים בית 10 – קריירה. שאיפות. דמויות סמכות-הבוס שלך. המוניטין והסטטוס בעולם. הנראות. שינויים במעמד שלכם בעולם החיצוני – התדמית.
סרטן בית 9 – נסיעות ארוכות, לימודים גבוהים. פילוסופיה. דת. חלומות נבואיים. לנבא את העתיד. פרסום והוצאה לאור. תהילה.
אריה בית 8 – שינויים עמוקים. אינטימיות. ירושות. כספי אחרים ; ביטוח, החזרי מס, כספי הבעל/האישה. עסקאות פיננסיות- קניה ומכירה.
בתולה בית 7 – נישואים שותפויות. הקשר עם אחרים. אויבים גלויים. עימותים.
מאזניים בית 6 – בריאות, מחלות, שירות ועבודה למען אחרים – אנשים שכירים (בניגוד לעצמאיים), מי שכפוף למרותו של מישהו אחר . חיות מחמד קטנות.
עקרב בית 5 – ילדים, ביטוי עצמי, בילויים, הנאות, תחביבים, רומנים.
קשת בית 4 – בית, דירה, מולדת, משפחה, שורשים, האבא
גדי בית 3 – נסיעות קצרות בסביבה, תהליכי חשיבה, תקשורת, לימודים, מידע, אחים ואחיות, שכנים ושכונה – סביבת מגורים.
דלי בית 2 – קניינן, בעולת , רכוש. כספים.
דגים בית 1 – אישיות, התנהגות, הגוף – הבריאות. האני.

דילוג לתוכן